نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

بازیگر فیلم Deadpool نقش شرور و منفی فیلم Maleficent 2 را بازی می‌کند

شرکت والت دیزنی از اضافه شدن اد اسکرین، بازیگر فیلم Deadpool برای بازی در نقش شرور و منفی فیلم Maleficent 2 خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در دنباله فیلم مالیفیسنت (Maleficent) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اد اسکرین به جمع بازیگران فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) اضافه شده و قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند. این بازیگر ۳۵ ساله بیشتر برای بازی در نقش شرور و منفی مارتین فریمن ملقب به آیاکس در فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم The Transporter Refueled (ترانسپورتر: سوخت‌گیری مجدد) شناخته شده است. همچنین اسکرین قرار بود در فیلم Hellboy (هل بوی) نیز بازی کند؛ اما پس از اعتراضات فراوان به انتخاب او برای نقش شخصیت بن دیمیو که اصالتی شرقی دارد، اسکرین از بازی در این فیلم برای مقابله با تصور نژاد پرستی کناره ‌گیری کرد.

علاوه بر اسکرین که قرار است نقش شرور و منفی فیلم Maleficent 2 را بازی کند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست، آنجلینا جولی، بازیگر نقش مالیفیسنت و ال فانینگ، بازیگر نقش پرنسس اورورا (زیبای خفته)، نیز قرار است برای نقش آفرینی دوباره در دنباله فیلم Maleficent بازگردند. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Bandidas (باندیداس) و فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند)، کارگردانی فیلم Maleficent 2 را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده لیندا وولورتون، نویسنده فیلم Maleficent بوده است.

با این حال، شهریور سال گذشته والت دیزنی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه و ساخت فیلم Maleficent 2، جز باترورث، نویسنده فیلم‌هایی چون اسپکتر (Spectre)، عشای شیطانی (Black Mass) و لبه فردا (Edge of Tomorrow) را استخدام کرده است. باترورث وظیفه دارد تا فیلمنامه فیلم Maleficent 2 را بازنویسی کند. او قرار است فیلمنامه اولیه این فیلم را که توسط وولورتون نوشته شده بازبینی کند و پس از انجام اصلاح و تغییرات لازم، نسخه نهایی فیلمنامه این فیلم را آماده کند و به دیزنی برای شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم تحویل بدهد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Maleficent 2 اعلام نشده است؛ اما پیش بینی می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم طی بهار امسال آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده