نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵

هری دکینسون به لیست بازیگران دنباله Maleficent اضافه شد

هری دکینسون، بازیگر انگلیسی جوان سینمای هالیوود، به لیست بازیگران قسمت دوم فیلم Maleficent (مالیفیسنت) کمپانی والت دیزنی اضافه شد.

هری دکینسون، بازیگر انگلیسی جوان سینمای هالیوود، قرار است نقشی کلیدی در قسمت دوم فانتزی تاریک Maleficent (مالیفیسنت) بر عهده داشته باشد؛ وی برای ایفای نقش شخصیت شاهزاده در نظر گرفته شده است و به احتمال فراوان این شخصیت، معشوقهٔ جدید پرنسس اورورا خواهد بود. هری دکینسون، بازیگر سریال درام The Trust (اعتماد)، در فیلمی که آنجلینا جولی ستاره‌ٔ اصلی آن است، نقشی مهم خواهد داشت و شخصیتی که وی قرار است ایفا کند، یا شخصیتی جدید خواهد بود یا جایگزین شخصیت شاهزاده فیلیپ خواهد شد که در فیلم ابتدایی، برنتون توایتز ایفای آن را بر عهده داشت. با وجود آنکه هنوز جزئیات دقیق داستانی دنبالهٔ فیلم Maleficent فاش نشده است، اما نحوهٔ انتخاب بازیگران و نقش‌های سپرده‌شده به آن‌ها تا حدودی می‌تواند ارتباط شخصیت‌ها به یکدیگر را نشان دهد و به نظر می‌رسد شخصیت شاهزاده، به‌نحوی مرتبط با شخصیت ملکهٔ رازآلود جدید فیلم دوم با نقش‌آفرینی احتمالی میشل فایفر باشد. چندی پیش بود که سایت خبری ورایتی در طی گزارشی عنوان کرد میشل فایفر برای پیوستن به بازیگران یکی از جدیدترین آثار سینمایی کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) یعنی فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲)، با سازندگان وارد مذاکره شده است. فایفر اخیراً در فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) و همچنین فیلم Mother (مادر) ایفای نقش کرده و در صورت موفق بودن این مذاکره قرار است به آنجلینا جولی، ال فانینگ و اد اسکرین بپیوندد.

فیلم Maleficent به کارگردانی رابرت استرومبرگ و با بازی آنجلینا جولی و ال فانینگ، در سال ۲۰۱۴ اکران شد. این فیلم لایو اکشن بازسازی انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) بود که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت شرور مالیفیسنت قرار داشت. فیلم Maleficent موفق شد ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و تبدیل به چهارمین فیلم موفق سال ۲۰۱۴ میلادی از نظر تجاری شود. سال ۲۰۱۶، کمپانی والت دیزنی پیکچرز ساخت دنباله فیلم Maleficent را رسماً تأیید و اعلام کرد. داستان قسمت اول فیلم Maleficent در مورد زنی جوان، بسیار زیبا و با قلبی پاک بود که زندگی آرام و شادی داشت و در جنگلی که همه‌چیز در آن صلح‌آمیز بود بزرگ شد. البته این شرایط همیشه همین‌گونه شاد و آرام باقی نماند و با ورود ارتشی مهاجم به آن سرزمین، همه‌چیز تغییر کرد. پیش از این نیز مشخص‌ شده بود که آنجلینا جولی بار دیگر در نقش پیشین خود حضور خواهد یافت. سال گذشته شایعات محدودی در مورد عدم حضور آنجلینا جولی در دنبالهٔ فیلم Maleficent شنیده می‌شد، اما وی در حاشیه جشنوارهٔ فیلم Telluride مصاحبه‌‌ای انجام داد و در مورد وضعیت حضورش در این فیلم کمپانی والت دیزنی پیکچرز چنین گفت که در قسمت دوم فیلم Maleficent حضور خواهد داشت و شایعات غیبت وی حقیقت ندارند.

Maleficent

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ یواخیم رانینگ است، کسی که کارگردانی فیلم‌هایی همچون Bandidas (باندیداس)، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) و مجموعهٔ تلویزیونی Marco Polo (مارکو پولو) را در کارنامه دارد. مدیر اجرایی تولید فیلم Maleficent نیز انتخاب شده است؛ پاتریک تاتوپولوس فرانسوی یونانی که مدیریت اجرایی تولید فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را بر عهده داشت، مدیر اجرایی فیلم جدید کمپانی دیزنی خواهد بود. لیندا وولورتون، نویسنده فیلم ابتدایی، نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. نوآ هارپستر و مایکا فیتزرمن بلو نویسندگانی بودند که نسخه‌های اولیه فیلمنامه این اثر را نوشتند. جو روث هم قرار است تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده داشته باشد.

به‌صورت رسمی اعلام نشده که هری دکینسون قرار است همان نقش شاهزاده فیلیپ را داشته باشد یا اینکه نقش شخصیتی جدید را ایفا خواهد کرد

پیش بینی می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم طی بهار امسال آغاز شود. آنجلینا جولی، بازیگر نقش مالیفیسنت، ال فانینگ، بازیگر نقش پرنسس اورورا (زیبای خفته) و اد اسکرین نیز قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند. همان طور که گفتیم نقش شاهزاده فیلیپ را در فیلم ابتدایی، برنتون توایتز ایفا کرد و اکنون وی درگیر سریال Titans (تایتان‌ها) سرویس استریم دی‌سی است و اعلام کرده است نمی‌تواند در دنبالهٔ این فیلم فانتزی حضور داشته باشد. از همین رو انتظار می‌رود هری دکینسون به‌نحوی جایگزین شخصیت شاهزاده فیلیپ باشد و نقش معشوقهٔ پرنسس اورورا را ایفا کند.

البته تا بدین لحظه به‌صورت رسمی اعلام نشده است که هری دکینسون قرار است همان نقش شاهزاده فیلیپ را داشته باشد یا اینکه با توجه به سرنوشت آن زوج عاشق، نقش شخصیتی جدید را ایفا خواهد کرد. هری دکینسون علاوه بر حضور در سریال درام The Trust، سابقه نقش‌آفرینی در فیلم خوب Beach Rats (نابکاران ساحل)، در نقش شخصیت فرانکی را در کارنامه دارد و آن فیلم نشان‌دهندهٔ استعداد بازیگری وی بود. فیلم بعدی دکینسون، The Darkest Minds (سیاه‌ترین افکار) است که کارگردانی آن را جنیفر نلسون بر عهده دارد. اخبار دیگری نیز راجع به شخصیت شاهزادهٔ جدید منتشر شده است مبنی بر اینکه این شاهزاده، در واقع پسر ملکه اینگریس خواهد بود که نقش این ملکه را میشل فایفر ایفا خواهد کرد و وی در حال حاضر مشغول مذاکره برای حضور در این پروژه است.

گفتنی است تا این لحظه تاریخ اکران قسمت دوم فیلم Maleficent اعلام نشده است.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده