نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

امیلی بلانت به دواین جانسون در فیلم Jungle Cruise پیوست

کمپانی والت دیزنی از اضافه شدن امیلی بلانت به جمع بازیگران فیلم جانگل کروز (Jungle Cruise) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی قرار است بار دیگر با امیلی بلانت در فیلم دیگری همکاری کند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، امیلی بلانت به جمع بازیگران فیلم Jungle Cruise اضافه شده و قرار است در این فیلم با دواین جانسون که از سال ۲۰۱۵ برای بازی در این فیلم با دیزنی قرارداد همکاری امضا کرده بود، هم‌بازی شود. در حال حاضر نقش بلانت در این فیلم مشخص نیست و اطلاعاتی نیز در مورد آن منتشر نشده و تاکنون حضور بازیگر دیگری نیز در این فیلم تایید و اعلام نشده است. همچنین کمپانی والت دیزنی هنوز تاریخی را برای اکران فیلم Jungle Cruise تایید و اعلام نکرده است. با این حال، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه می ۲۰۱۸ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۷) آغاز شود. 

ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم‌هایی چون ناشناس (Unknown)، یتیم (Orphan)، خانه مومی (House of Wax) و آب‌های کم‌عمق (The Shallows)، کارگردانی فیلم Jungle Cruise را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی این فیلم بر عهده جی دی پین و پاتریک مک‌کی بوده و در حال حاضر فیلمنامه فیلم Jungle Cruise توسط مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan (لوگان) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، در حال بازنویسی است. فیلم Jungle Cruise بر اساس گردش‌های ماجراجویانه از طریق رودخانه در پارک تفریحی دیزنی ساخته می‌شود و دیزنی می‌خواهد که این فیلم لایو اکشن، به فیلمی موفق مانند مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) که در حال حاضر پارک تفریحی آن در دیزنی‌لند احداث شده، تبدیل شود.

بلانت اخیرا در فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد)، دیگر فیلم کمپانی والت دیزنی به ایفای نقش پرداخته که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. اخیرا کمپانی والت دیزنی تصویر جدیدی از فیلم Mary Poppins Returns را نیز منتشر کرده است. فیلم Into the Woods (به سوی جنگل) و The Muppets (ماپت‌ها)، دیگر فیلم‌های کمپانی والت دیزنی بوده‌اند که بلانت در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده