نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸

جرج آر آر مارتین از سریال های پیش درآمد Game of Thrones می‌گوید

جرج آر. آر. مارتین با انتشار پیامی در بلاگ شخصی خود در مورد وضعیت سریال‌های پیش درآمد Game of Thrones صحبت کرده است.

اوایل این هفته بود که شبکه HBO سرانجام از سفارش ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) اولین نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) خبر داد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. جرج آر آر مارتین نیز بخشی از این پروژه است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جرج آر. آر. مارتین در مورد سریال‌های فرعی این مجموعه صحبت کرده است. او با انتشار پیامی در بلاگ شخصی خود در مورد این سریال و دیگر سریال‌ها و همچنین انتظاری که طرفداران می‌توانند از اولین سریال فرعی Game of Thrones داشته باشند، صحبت کرده است. او در مورد قسمت آزمایشی اولین نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones توضیح داد:

درسته، این یک سریال دنباله نیست و یک پیش درآمد است. هیچ یک از شخصیت‌های سریال Game of Thrones قرار نیست در آن حضور داشته باشند. همانطور که قبلا گفته بودم، ما در حال ساخت سریال‌های پیش درآمدی برای جانشینی سریال اصلی هستیم و همه آن‌ها می‌توانند جانشین آن شوند. یکی از این سریال‌ها، پیش از تمام سریال‌های پیش درآمد جریان دارد که اتفاقات آن ۹۰ سال یا چند صد سال قبل از سریال Game of Thrones نیست؛ بلکه ۱۰ هزار سال قبل از اتفاقات سریال اصلی است و این داستان انسان‌های اولیه در وستروس است. البته ما هنوز در فرآیند اولیه تولید هستیم و در حال حاضر فقط یک قسمت آزمایشی سفارش داده‌شده در اختیار داریم. بنابراین ما هنوز کارگردان یا بازیگر یا مکانی برای تولید یا حتی نامی در اختیار نداریم. با این حال، پیشنهاد من برای نام سریال، The Long Night (شب بلند) است.

George R. R. Martin

با این حال، مارتین اضافه کرد که شبکه HBO احتمالا از نام سریال Game of Thrones در سریال‌های پیش درآمد نیز استفاده خواهد کرد. مارتین در ادامه علاوه بر گفتن نقش خود در همکاری با شبکه HBO، گفت یکی از ۵ سریال پیش درآمد دنیای وستروس لغو شده و دیگر روی فیلمنامه و داستان آن کار نمی‌شود؛ اما روند توسعه و ساخت سه سریال پیش درآمد بسیار فعال توصیف شده است. مارتین گفت:

اگر شما خبرهای ساخت سریال جایگزین را دنبال کرده باشید، می‌دانید که ما در برنامه ساخت سریال‌های پیش درآمد در ابتدا با ۴ پروژه شروع کردیم و در نهایت به ۵ سریال رسیدیم. یکی از آن‌ها کنار گذشته است و من دلیل آن را درک می‌کنم و البته ما اکنون در حال کار روی ساخت قسمت آزمایشی فیلمنامه جین هستیم؛ اما این بدان معنا نیست که دیگر سریال‌های فرعی نیز کنار گذاشته شده‌اند. توسعه سه سریال پیش درآمد دیگر Game of Thrones که در دوره‌های متفاوت با شخصیت‌ها و داستان‌های مختلف در جریان هستند، فعال باقی مانده است. همه چیزهایی که به من گفته شده این است که ما ممکن است حداقل بیش از یک قسمت آزمایشی را طی یک سال یا شاید چند سال آینده فیلمبرداری و تولید کنیم. ما یک دنیای کامل با یک تاریخ ۱۰ هزار ساله را در اختیار داریم؛ اما این تلویزیون است و بنابراین هیچ چیزی مشخص نیست.

Drogon in Game Of Thrones Season 6

مکس بورنستاین، برایان هالگلند،‌ کارلی ورای و برایان کاگمن، چهار نویسنده دیگری هستند که روی چهار سریال فرعی دیگر Game of Thrones کار می‌کنند؛ اما مشخص نیست که فیلمنامه کدامیک از این چهار نفر کنار گذاشته شده است. همچنین احتمال ساخت سریال‌های فرعی بیشتری براساس دنیای وستروس نیز وجود دارد. فصل هشتم سریال Game of Thrones که در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده