نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ پخش سریال Castle Rock اعلام شد

شبکه هولو تاریخ پخش سریال Castle Rock (کسل راک)، سریال جدید مشترک جی جی آبرامز و استفن کینگ را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو سرانجام تاریخ شروع پخش سریال Castle Rock را تایید و اعلام کرده است. این سریال که بر اساس رمان‌های استفن کینگ ساخته شده، قرار است در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۱۸ (۳ مرداد ۱۳۹۷) از این شبکه استریم منتشر شود. سریال Castle Rock توسط شرکت بد ربات در ۱۰ قسمت تولید شده و انتظار می‌رود پس از پخش چند قسمت اول، قسمت‌های باقی‌مانده به‌صورت پخش هفتگی از شبکه هولو در طول تابستان امسال منتشر شود. ماه بهمن سال گذشته، هولو تریلر جدیدی از این سریال را منتشر کرده بود.

سریال Castle Rock که یک سریال ترسناک و روانشناختی است، قرار است گلچینی از موضوعات و شخصیت‌های مختلف رمان‌های کینگ از جمله It، میزری (Misery) و رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) باشد که در محل Castle Rock زندگی می‌کنند. هر فصل این سریال قرار است خط داستانی و شخصیت‌های متفاوتی داشته باشد. همچنین موضوعات و شخصیت‌های خاص فصل گذشته در فصل‌ بعدی آن نیز حضور خواهند داشت. اندره هلند، ملانی لینسکی، جین لوی، سیسی اسپیسک، بیل اسکارشگورد، اسکات گلن، تری اوکوئین، چوزن جیکوب و فرانک ال ریدلی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Castle Rock حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

ساخت سریال Castle Rock بر عهده داستین تامسون و سم شاو بوده است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. سریال Castle Rock تنها سریال مشترک آبرامز و کینگ نیست که توسط شبکه هولو منتشر شده است. سریال 11.22.63، دیگر سریال مشترک این دو شخص بود که در سال ۲۰۱۶ از شبکه هولو منتشر شد. آبرامز در این سریال به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کینگ نیز به‌عنوان نویسنده حضور داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده