نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

تریلر Super Bowl سریال Castle Rock منتشر شد

شبکه هولو تریلر Super Bowl سریال کسل راک (Castle Rock)، سریال جدید مشترک جی جی آبرامز و استفن کینگ را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو تریلر Super Bowl (سوپر بول) سریال Castle Rock را منتشر کرده است. این سریال بر اساس رمان‌های استفن کینگ ساخته شده و در این تریلر اشاره‌هایی به رمان‌های کینگ از جمله It، میزری (Misery)، رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) و غیره، نیز می‌شود. طبق تریلر جدید سریال، سریال Castle Rock قرار است در تاریخ نامشخصی در تابستان سال ۲۰۱۸ از شبکه هولو منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Castle Rock که یک سریال ترسناک و روانشناختی است، قرار است گلچینی از موضوعات و شخصیت‌های مختلف رمان‌های کینگ باشد که در محل Castle Rock زندگی می‌کنند. هر فصل این سریال قرار است خط داستانی و شخصیت‌های متفاوتی داشته باشد. همچنین موضوعات و شخصیت‌های خاص فصل گذشته در فصل‌ بعدی آن نیز حضور خواهند داشت. اندره هلند، ملانی لینسکی، جین لوی، سیسی اسپیسک، بیل اسکارشگورد، اسکات گلن، تری اوکوئین و فرانک ال ریدلی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Castle Rock حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

ساخت سریال Castle Rock بر عهده داستین تامسون و سم شاو بوده است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. سریال Castle Rock توسط کمپانی بد ربات در ۱۰ قسمت تولید و در تابستان سال ۲۰۱۸ از شبکه هولو منتشر خواهد شد. سریال Castle Rock تنها سریال مشترک آبرامز و کینگ نیست که توسط شبکه هولو منتشر شده است. سریال 11.22.63، دیگر سریال مشترک این دو شخص بوده که در سال ۲۰۱۶ از شبکه هولو منتشر شد. آبرامز در این سریال به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کینگ نیز به‌عنوان نویسنده حضور داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده