نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

تبریک لوکاس فیلم به مارول برای رکوردشکنی فیلم Avengers: Infinity War

لوکاس فیلم با انتشار تصویری رکوردشنکی فیلم Avengers: Infinity War در گیشه را به مارول استودیو تبریک گفت.

از روز جمعه هفته گذشته، اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شد و این فیلم کار خود را با ثبت رکوردهای تاریخی در گیشه آغاز کرده است. جدیدترین دنیای سینمایی مارول توانست در سه روز نخست اکرانش کمی بیش از ۲۵۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد تا رکورد فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) در گیشه آمریکای شمالی و فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) در بازار جهانی را بشکند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم این رکوردشکنی را به مارول استودیو تبریک گفته است. این استودیو فیلمسازی با انتشار تصویری در صفحه رسمی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) در توییتر، این موفقیت را تبریک گفت که در این تصویر که حاوی پیامی از کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم است، شاهد دست دو شخصیت ری از دنیای جنگ ستارگان و آیرون من از دنیای مارول هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars Congratulates Avengers: Infinity War

علاوه بر این، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، با انتشار نامه‌ای از طرفداران دنیای سینمایی مارول برای ثبت این رکورد تاریخی تشکر کرد. او در نامه خود از تمام کسانی که به سینماها رفته‌ و باعث شده‌اند که فیلم Avengers: Infinity War رکوردهای مختلفی را بشکند، تشکر کرده و در ادامه از حمایت طرفداران دنیای مارول از دنیای سینمایی این شرکت در طی ۱۰ سال گذشته تشکر و قدردانی کرده است. همچنین جاش برولین، بازیگر نقش تانوس، با انتشار ویدیویی رکوردشکنی فیلم Avengers: Infinity War را تبریک گفته و از طرفداران تشکر کرده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر نامه کوین فایگی را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

با این حال، قطعا والت دیزنی خوشحال‌تر از هر شرکتی است و با داشتن دنیای جنگ ستارگان و مارول در حال حکمرانی در سینمای جهان است. دنیای سینمایی مارول با اکران فیلم Iron Man در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و فیلم Avengers: Infinity War، نوزدهمین فیلم این دنیای سینمایی است که با توجه به فروش فوق العاده‌ این فیلم در گیشه، مجموع فروش فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به ۱۵.۴ میلیارد دلار رسیده است. فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) اکران شود. پس از این فیلم، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده