نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

فیلم Avengers: Infinity War کار خود را با رکوردشکنی آغاز کرد

فیلم Avengers: Infinity War توانست در اولین هفته اکرانش رکورد فروش در سه روز نخست در آمریکای شمالی و هفتگی در سراسر جهان را بشکند.

سرانجام از روز جمعه هفته گذشته، اکران جهانی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول کار خود را با رکوردشکنی آغاز کرده است. فیلم Avengers: Infinity War توانست در سه روز نخست اکرانش در آمریکای شمالی حدود ۲۵۰ میلیون دلار فروش کند تا رکورد فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) محصول سال ۲۰۱۵ با فروشی حدود ۲۴۷.۹ میلیون دلار را بشکند. علاوه بر این، این فیلم موفق شده حدود ۶۳۰ میلیون دلار نیز در سراسر جهان فروش کند تا رکورد بیشترین فروش در اولین هفته اکران در سراسر جهان را بشکند. این رکورد پیش از این به فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) تعلق داشته است که سال گذشته میلادی موفق شد در اولین هفته اکرانش ۵۴۱.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Avengers: Infinity War در روز جمعه حدود ۱۰۶، شنبه ۸۳ و یکشنبه ۶۱ میلیون دلار فروخته است تا بتواند رکورد فیلم Star Wars: The Force Awakens را تصاحب کند. با این حال، امکان کمتر یا افزایش این فروش نیز وجود دارد؛ اما بعید است که تغییری را در رکوردشکنی این فیلم در گیشه آمریکای شمالی به‌وجود آورد. بدون احتساب فروش آمریکای شمالی، فیلم Avengers: Infinity War در دیگر کشورهای جهان حدود ۳۸۰ میلیون دلار فروخته است تا فیلم The Fate of the Furious با رکورد فروش ۴۴۳ میلیون دلار که شامل ۱۸۰ میلیون دلار در بازار چین می‌شود، این رکورد را حفظ کند. با این حال، فیلم Infinity War هنوز در بازار کشور چین و روسیه اکران نشده است و قطعا اکران این فیلم در بازار این دو کشور به‌خصوص چین می‌تواند تاثیر زیادی را روی فروش کلی این فیلم بگذارد. 

Avengers: Infinity War

همچنین فیلم Avengers: Infinity War رکورد افتتاحیه کشورهای دیگری چون کره جنوبی، هند، فیلیپین، تایلند، اندونزی، مالزی، مکزیک، برزیل، آمریکای مرکزی، پرو، شیلی، اکوادور، ونزوئلا، بولیوی، آفریقای جنوبی، ترکیه، امارات و آفریقای غربی را نیز شکسته است. افتتاحیه قسمت سوم فیلم Avengers (انتقام جویان) در دیگر کشورهای جهان به طور خلاصه ۴۲.۲ میلیون دلار در بریتانیا، ۳۹.۲ میلیون دلار در کره جنوبی، ۲۵.۱ میلیون دلار در مکزیک، ۲۳ میلیون دلار در استرالیا، ۱۸.۸ میلیون دلار در برزیل، ۱۸.۶ میلیون دلار در هند، ۱۷.۷ میلیون دلار در فرانسه، ۱۴.۷ میلیون دلار در آلمان، ۱۲.۵ میلیون دلار در فیلیپین، ۱۱ میلیون دلار در ایتالیا، ۱۰ میلیون دلار در تایلند، ۹.۶ میلیون در اندونزی، ۹.۵ میلیون دلار در تایوان، ۹ میلیون دلار در ژاپن، ۸.۴ میلیون دلار در مالزی و ۸.۳ میلیون دلار در اسپانیا، بوده است.

با فروش ۶۳۰ میلیون دلاری فیلم Avengers: Infinity War در نخستین هفته اکرانش، مجموع فروش فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به ۱۵.۳۹ میلیارد دلار رسیده است. فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) اکران شود. پس از این فیلم، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده