نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

اسکار آیزاک و بن افلک به جمع بازیگران فیلم Triple Frontier پیوستند

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن اسکار آیزاک و بن افلک به جمع بازیگران فیلم Triple Frontier (مرز سه‎گانه) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس حضور بازیگران جدیدی را در فیلم Triple Frontier تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اسکار آیزاک و بن افلک در آستانه بستن قرارداد همکاری با این شبکه استریم برای حضور در این فیلم اکشن-ماجراجویی هستند. آن‌ها در واقع قرار است به چارلی هانام، پدرو پاسکال، گرت هدلند و آدریا آرجونا، در فیلم Triple Frontier اضافه شوند. در حال حاضر این فیلم مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و قرار است پس از سال‌ها تاخیر و تغییر استودیو، سرانجام از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم A Most Violent Year (یک سال بسیار خشن)، کارگردانی فیلم Triple Frontier را بر عهده دارد و فیلمبرداری این فیلم قرار است از تاریخ ۲۶ مارس امسال (۶ فروردین) آغاز شود. فیلمبرداری و تولید جدیدترین فیلم شبکه نت‌فلیکس در کالیفرنیا، کلمبیا و هاوایی انجام خواهد شد. نام فیلم Triple Frontier برگرفته از مرز سه‌گانه سه کشور برزیل، آرژانتین و پاراگوئه است و انتظار می‌رود که این فیلم داستان عملیت‌های مخفی نظامی علیه کارتل‌های مواد مخدر را روایت کند. علاوه بر کارگردانی، چاندور کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را براساس یک پیش نویس از مارک بول را بر عهده داشته است.

Oscar Isaac

طبق اطلاعات منتشر شده از بازنویسی داستان فیلم Triple Frontier، این فیلم داستان ۵ دوست را روایت می‌کند برای نابودی یک گروه کارتل در آمریکای جنوبی و آزمایش دوستی خود، دوباره گرد هم می‌آیند و این اتفاقات منجر به ایجاد یک زنجیره از حوادث غیر قابل پیش بینی می‌شود. ساخت فیلم Triple Frontier برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ تایید شد که در آن زمان قرار بود تام هنکس و جانی دپ نقش‌های اصلی فیلم را بازی کنند و کاترین بیگلو کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. در سال ۲۰۱۷، شرکت پارامونت پیکچرز ساخت فیلم Frontier را بر عهده گرفت و با تام هاردی و  چنینگ تیتوم برای حضور در این فیلم به توافق رسید.

با این حال، مدتی بعد پارامونت نیز از این پروژه انصراف داد و در نهایت نت‌فلیکس حقوق ساخت و انتشار فیلم Triple Frontier را دریافت کرد. این فیلم قرار است در تاریخ نامشخصی منتشر شود. پیش از این نیز بن افلک قرار بود در فیلم Triple Frontier حضور داشته باشد؛ اما در تابستان سال گذشته افلک پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد و شایعاتی مبنی بر حضور مارک والبرگ به‌جای افک در این فیلم شنیده شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده