نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

مارک والبرگ جایگزین احتمالی بن افلک در فیلم Triple Frontier به شمار می‌رود

گویا نتفلیکس مارک والبرگ را به عنوان جایگزین احتمالی بن افلک در فیلم Triple Frontier در نظر دارد.

به گزارش وب‌سایت ددلاین، شبکه‌ی نت فلیکس برای فیلم جدیدش یعنی Triple Frontier که قرار است از ماه آگوست در هاوایی و کلمبیا آغاز به فیلمبرداری کند، بازیگرانی چون مارک والبرگ (از فیلم Boogie Night)، چارلی هانام (از سریال Sons Of Anarchy)، گرت هدلاند (از فیلم MudBound) و پدرو پاسکال (از سریال Game Of Thrones) را در نظر دارد.

فیلم Triple Frontier پیش از این هم سابقه‌ی تغییر در تیم بازیگری خود را داشته‌‌ است. برای مثال، در ماه آوریل بود که تام هاردی (از آثاری چون فیلم Dark Knight Rises و فیلم Mad Max: Fury Road) و چنینگ تیتوم (از 21Jump Street و Magic Mike) از بازی در این فیلم انصراف دادند. پس از این اتفاق، بن افلک به عنوان بازیگر فیلم Triple Frontier انتخاب شد که البته او هم از پروژه‌ی ساخت فیلم کنار رفت. فیلم Triple Frontier نه‌تنها شاهد تغییرات بسیار زیادی در تیم بازیگرانش بوده، بلکه چندی پیش پارامونت پیکچرز هم اعلام کرد که دیگر در پروژه‌ی ساخت این فیلم شرکت نخواهد داشت. سازندگان فیلم Triple Frontier که وظیفه‌ی کارگردانی آن بر عهده جی.سی چاندور است، مدت‌ها است سعی در انتخاب یک تیم بازیگری برای این فیلم دارند.

البته طی چند سال اخیر هم بازیگران زیادی مانند جانی دپ، تام هنکس و ویل اسمیت به این فیلم ربط داده شده‌اند. آخرین بازیگری که برای این فیلم انتخاب شده بود، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار یعنی بن افلک بود. در کارنامه‌ی افلک فیلم‌هایی چون Armageddon و Peal Harbor دیده می‌شود. افلک همچین به خاطر بازی در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice به عنوان بتمن جدید دنیای سینما شناخته می‌شود.

آیا شما مشتاق دیدن فیلم Triple Frontier هستید؟ شما دوست دارید چه کسی برای بازی در این فیلم انتخاب شود؟


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده