نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

تایید بازگشت شیلین وودلی، لورا درن و زوئی کراویتز در فصل دوم سریال Big Little Lies

شبکه HBO رسما بازگشت شیلین وودلی، لورا درن و زوئی کراویتز در فصل دوم سریال Big Little Lies را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO رسما از بازگشت سه بازیگر اصلی دیگر در فصل دوم سریال دروغ‌ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) خبر داده است. این شبکه با انتشار بیانیه‌ای رسما تایید کرد که شیلین وودلی، لورا درن و زوئی کراویتز برای بازی در فصل دوم سریال قرارداد همکاری امضا کرده‌اند و این سه بازیگر قرار است بار دیگر در فصل دوم این سریال نقش آفرینی کنند. با توجه به بیانیه HBO، قرارداد وودلی، درن و کراویتز تنها برای بازی در فصل اول سریال بوده و انتظار می‌‌رود که در قرارداد جدید دستمزد دریافتی این سه بازیگر برای بازی در هر قسمت فصل دوم سریال Big Little Lies نیز افزایش چشمگیری داشته باشد. این سریال در ابتدا قرار بود تنها در یک فصل کوتاه تولید و منتشر شود، اما پس از موفقیت فصل اول سریال، شبکه HBO تصمیم به ساخت فصل دوم این سریال گرفت.

وودلی نقش جین چپمن را بر عهده دارد که تصمیم داشت به‌همراه پسرش زیگی با سفر به مونته‌ری در کالیفرنیا، زندگی جدیدی را آغاز کند. درن قرار است بار دیگر در نقش رناتا کلین را بازی کند. او یکی از چهره‌های قدرتمند مونته‌ری است و در فصل دوم سریال Big Little Lies او قرار است با چالش‌های جدیدی در مورد ازدواجش روبه‌رو شود. کراویتز نیز نقش بانی کارلسون را در سریال بر عهده دارد که در فصل دوم باید با اتفاقات فصل اول و گذشته خود مقابله کند. پیش از این بازگشت ریس ویترسپون، بازیگر نقش مدلین مارتا مک‌کنزی و نیکول کیدمن، بازیگر نقش سلست رایت در فصل دوم سریال Big Little Lies تایید شده بود. این دو بازیگر به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در فصل دوم این سریال حضور دارند. 

Big Little Lies

اوایل این ماه تایید شد که مریل استریپ، بازیگر فیلم‌هایی چون The Iron Lady (بانوی آهنی) و فیلم The Post (پست)، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Big Little Lies اضافه شده و قرار است نقش شخصیت مری لوئیز رایت، مادر شخصیت پری رایت با بازی الکساندر اسکارشگرد، را در فصل دوم این سریال بازی کند. گفته می‌شود که استریپ برای بازی در هر قسمت فصل دوم سریال Big Little Lies قرار است حدود ۸۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت کند. استریپ اخیرا برای ۲۱امین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. فصل اول سریال Big Little Lies براساس رمانی به‌همین نام اثر لیان موریارتی، تولید و در فوریه سال ۲۰۱۷ از شبکه HBO روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال قرار است با یک داستان جدید که توسط دیوید ای کلی، نویسنده و سازنده سریال، نوشته شده، تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه HBO منتشر شود. فصل اول سریال Big Little Lies در ۷ قسمت تولید و منتشر شده بود، اما هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال مشخص نیست.

آندریا آرنولد، فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بریتانیایی، کارگردانی فصل دوم سریال Big Little Lies را بر عهده خواهد داشت. ژان-مارک ولی کارگردانی هر هفت فصل اول این سریال را بر عهده داشته است. سریال Big Little Lies جوایز متعددی را نیز از مراسم‌هایی چون امی و گلدن گلوب دریافت کرده است و ماه آذر امسال، شبکه HBO رسما این سریال تحسین شده و بسیار موفق را برای فصل دوم تمدید کرد. با این حال، هنوز زمان بازگشت سریال Big Little Lies برای فصل دوم مشخص نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده