نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تکذیب زمان پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones

میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در سریال Game of Thrones، زمان پخش فصل هشتم این سریال را تکذیب کرد.

در حال حاضر، فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) مراحل فیلمبرداری و تولید خود را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود که تا اواخر سال جاری میلادی طول بکشد. ماه گذشته، شبکه HBO رسما اعلام کرد که فصل هشتم این سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از این شبکه به‌روی آنتن برود. با این حال، تاکنون زمان دقیق شروع پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones رسما تایید و اعلام نشده است. اخیرا میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک، در مصاحبه خود با وب‌سایت مترو اطلاعات جدیدی از فصل هشتم این سریال را به اشتراک گذاشته است. او در این مصاحبه تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones تا ماه دسامبر ۲۰۱۸ (آذر یا دی ۱۳۹۷) طول خواهد کشید و پخش فصل هشتم این سریال از ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۸) از شبکه HBO آغاز خواهد شد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، میسی ویلیامز مصاحبه اخیر خود را کاملا تکذیب کرده است. ویلیامز با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر به این مصاحبه و نقل قولی که از وی منتشر شده، واکنش نشان داده است. او گفت این مصاحبه بسیار قدیمی بوده و نقل قولی که از او در مورد زمان شروع پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones عنوان و منتشر شده بود، کاملا اشتباه و کذب است. با توجه به توییت ویلیامز، مترو از یک مصاحبه قدیمی از او استفاده کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که مصاحبه اصلی ویلیامز با مترو در چه زمانی انجام شده و مشخص نیست که در مورد کدام یک از فصل‌های سریال Game of Thrones بوده است. پخش اولین فصل سریال Game of Thrones از ماه مارس آغاز شد، اما ۵ فصل بعدی این سریال از ماه آوریل به‌روی آنتن رفتند.

با این حال، پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones به‌جای بهار از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز شد و طرفداران باید برای تماشای فصل هشتم و پایانی آن و بازگشت به وستروس، حداقل بیش از یک سال صبر کنند. با این وجود، انتظار می‌رود که پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones از نیمه اول سال ۲۰۱۹ آغاز شود. فصل هشتم این سریال در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. علاوه بر این، شبکه HBO تایید کرده است که دیوید بنیاف، دی.بی. وایس، دیوید ناتر و میگل ساپوچنیک، کارگردانی ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones را بر عهده خواهند داشت که هر شخص (بنیاف و وایس به‌صورت مشترک) دو قسمت فصل هشتم این سریال را کارگردانی خواهند کرد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده