نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

میسی ویلیامز زمان پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones را اعلام کرد

میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در سریال Game of Thrones، اخیرا در مصاحبه‌ای زمان پخش فصل هشتم این سریال را اعلام کرد.

با اینکه چندی پیش اعلام شد فصل هشتم سریال Game of Thrones در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد اما تا به امروز اطلاعاتی از زمان دقیق پخش این فصل از بازی تاج و تخت ارائه نشده است. حال در جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در این سریال، مصاحبه‌ای با سایت مترو داشته و در آن، اطلاعاتی در این مورد به اشتراک گذاشته است. بر این اساس فصل هشتم و نهایی سریال Game of Thrones، آوریل ۲۰۱۹ (فروردین/اردیبهشت ۹۸) پخش خواهد شد. ویلیامز در این مورد گفت:

تولید این فصل از سریال دسامبر امسال به پایان می‌رسد و پخش آن هم از آوریل ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. این یعنی یک فاصله چهار ماهه بین اتمام تولید تا پخش اولین اپیزود وجود خواهد داشت که این زمان، صرف کار‌های نهایی آماده کردن این فصل می‌شود. چرا که اعضای تیم تولید به هیچ وجه قصد ندارند آخرین فصل از سریال را با عجله و دقت پایین آماده کنند و زمان زیادی صرف تدوین نهایی خواهد شد. همه ما تصمیم گرفته‌ایم تا بهترین عملکردمان را در آخرین فصل سریال به نمایش بگذاریم و تجربه‌ای لایق طرفداران‌مان به آن‌ها اعطا کنیم.

تمامی فصل‌های قبلی سریال Game of Thrones به استثنای فصل هفتم (که در تابستان پخش شد) در ماه آوریل پخش‌شان را آغاز کرده‌اند. ویلیامز همچنین در این مصاحبه در مورد تمام شدن سریال هم گفت:

اینکه دیگر قادر نخواهم بود اعضای تیم تولید سریال و بازیگران آن را ملاقات کنم حس عجیبی است. ما همگی یک تیم متحد بودیم و لحظات خوبی را در کنار یکدیگر سپری کردیم.

البته با اینکه ویلیامز ماه آوریل را به عنوان زمان پخش اولین اپیزود از فصل هشتم سریال Game of Thrones اعلام کرده، شبکه HBO این مساله را تایید یا تکذیب نکرده و فقط گفته که فصل هشتم در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.


منبع Businessinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده