نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

Indiana Jones 5 احتمالا فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ خواهد بود

طبق خبرهای منتشر شده، فیلم ایندیانا جونز ۵ (Indiana Jones 5) احتمالا فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Indiana Jones 5 ممکن است که فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ، کارگردان چهار قسمت گذشته این فیلم باشد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، فیلم بعدی این فیلمساز ممکن است که دنباله جدید فیلم Indiana Jones (ایندیانا جونز) باشد و بار دیگر شاهد نقش آفرینی هریسون فورد در این نقش نمادین باشیم یا ممکن است که اسپیلبرگ کارگردانی بازسازی یک فیلم موزیکال را که در سال ۱۹۶۱ منتشر شده بود، بر عهده بگیرد. اگر فیلم Indiana Jones 5، فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ باشد، او احتمالا پس از این فیلم به سرعت ساخت بازسازی فیلم West Side Story (داستان وست ساید) براساس فیلمنامه‌ای از تونی کوشنر، نویسنده فیلم Lincoln (لینکلن)، را آغاز خواهد کرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که اگر اسپیلبرگ فیلمنامه‌ای مثل فیلمنامه فیلم The Post (پست) به نویسندگی لیز هانا و جاش سینگر، را دریافت کند، تمرکز خود را روی یک فیلم کاملا جدید قرار دهد. فیلم Indiana Jones 5 قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۱ خرداد ۱۳۹۹)‌ اکران شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم وجود ندارد و تنها می‌دانیم که دیوید کپ، فیلمنامه‌نویس چهار قسمت قبلی فیلم Indiana Jones، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Indiana Jones 5 را نیز بر عهده دارد. همچنین شایا لابوف، بازیگر نقش مات ویلیامز، نیز قرار نیست در این فیلم بازگردد. علاوه بر این، جان ویلیامز نیز بار دیگر برای ساخت و نوشتن موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت. پیش از این ویلیامز کار ساخت موسیقی متن چهار فیلم قبلی این مجموعه را نیز بر عهده داشته بود.

فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، فیلم بعدی اسپیلبرگ است که این فیلم در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده