نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

ابراز علاقه لیام نیسون به بازگشت به مجموعه جنگ ستارگان

لیام نیسون در مصاحبه اخیر خود ابراز علاقه کرد که بار دیگر نقش کوای‌گان جین را در دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) بازی کند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، اولین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان بود که در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) قرار است دومین فیلم فرعی این مجموعه باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌‌ریزی شده است. با این حال، این دو فیلم، تنها فیلم‌های فرعی دنیای جنگ ستارگان نیستند و لوکاس فیلم در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم‌های فرعی بیشتری بر اساس شخصیت‌هایی چون بوبا فت (Boba Fett) و اوبی‌ وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) است. با وجود این، به نظر می‌رسد که در حال حاضر ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi بسیار جدی‌تر از قبل شده و طبق گفته منابع نزدیک به این کمپانی، فیلمبرداری و تولید این فیلم برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

Obi-Wan Kenobi in star wars

پیش‌بینی می‌شود که اتفاقات فیلم Obi-Wan Kenobi در بین اتفاقات دو فیلم جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت (Star Wars Episode III: Revenge of the Sith) و جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه (Star Wars Episode IV: A New Hope) جریان داشته باشد. انتظار می‌رود که ایوان مک گرگور، بازیگر نقش اوبی وان کنوبی در سه‌گانه پیش درآمد دنیای جنگ ستارگان، بار دیگر نقش این شخصیت محبوب دنیای جنگ ستارگان را در این فیلم بازی کند، اما ممکن است که شاهد بازگشت استاد شخصیت اوبی‌وان در فیلم Obi-Wan Kenobi نیز باشیم. به مناسبت اکران فیلم The Commuter (رفت‌وآمد)، لیام نیسون مصاحبه‌ای را با وب‌سایت یاهو فیلم انجام داده است. در این مصاحبه از او در مورد فیلم مستقل اوبی وان کنوبی سوالی پرسیده شد. با وجود اینکه نیسون ادعا می‌کند که از ساخت این فیلم بی‌خبر است، اما به نظر می‌رسد که او علاقه‌مند است تا بار دیگر در فیلمی از دنیای جنگ ستارگان به ایفای نقش بپردازد. نیسون گفت:

این برای اولین بار است که خبر ساخت این فیلم را می‌شنوم. طی این مدت هیچکس با من در تماس نبوده است، اما من می‌دانم که در دنیای جنگ ستارگان هر چیزی امکان‌پذیر است.

Star Wars Episode I: The Phantom Menace

ادامه این مطلب ممکن است که بخشی از داستان فیلم The Phantom Menace را برای شما فاش کند

 

نیسون که نقش شخصیت کوای‌گان جین را در دنیای جنگ ستارگان بر عهده داشت، متاسفانه تنها در فیلم Star Wars Episode I: The Phantom Menace (جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح) موفق به بازی در این نقش شده است و پس از این فیلم، دیگر شاهد حضور این بازیگر در فیلم‌های جنگ ستارگان نبوده‌ا‌یم، اما مرگ در این مجموعه همیشه پایان همه چیز نبوده است. با این حال، او ایده‌ای برای بازگشت این شخصیت در فیلم Obi-Wan Kenobi دارد و ممکن است که با استفاده از قدرت نیرو دوباره بتواند به این فیلم بازگردد. نیسون گفت:

در فیلم The Phantom Menace که اولین حضور من در دنیای جنگ ستارگان بود، من کشته شدم و فوت کردم، اما شما می‌دانید که جدای‌ها می‌توانند بازگردند. با این حال، تاکنون کسی با من برای حضور در این فیلم تماس نگرفته است.

Star Wars Episode I: The Phantom Menace

در تابستان امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استیون دالدری، کارگردان فیلم‌هایی چون بیلی الیوت (Billy Elliot)، ساعت‌ها (The Hours) و کتاب‌خوان (The Reader)، در حال مذاکره با کمپانی لوکاس‌فیلم برای کارگردانی فیلم Obi-Wan Kenobi است. با این حال، تاکنون ساخت این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است و مشخص نیست که این فیلم در چه زمانی به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده