نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

برایان فولر قسمت آزمایشی سریال The Vampire Chronicles را خواهد ساخت

کمپانی پارامونت اعلام کرد که برایان فولر در حال کار روی قسمت آزمایشی سریال وقایع‌نگاری خون آشام (The Vampire Chronicles) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برایان فولر، سازنده سریال Hannibal (هانیبال) و سازنده سابق سریال American Gods (خدایان آمریکایی) در حال ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) اقتباس تلویزیونی رمان The Vampire Chronicles اثر آن رایس، است. در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر، ایمی پاول، رئیس بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت اعلام کرد که فولر در حال همکاری با آن رایس و کریس رایس (پسر آن رایس) برای نوشتن فیلمنامه و ساخت قسمت آزمایشی سریال The Vampire Chronicles هستند. با این حال، هنوز مشخص نیست که پس از ساخت قسمت آزمایشی، فولر در این سریال به‌عنوان سازنده باقی خواهند ماند یا این پروژه را ترک خواهد کرد. پاول گفت:

ما حق ساخت سریال براساس ۱۱ رمان از مجموعه Vampire Chronicles را خریداری کرده‌ایم. برایان فولر در حال کار با آن رایس و کریس (پسرش) برای نوشتن فیلمنامه آزمایشی است. ما امیدوار هستیم که او تصمیم بگیرد که در پروژه باقی بماند و به‌طور بالقوه ساخت این سریال را بر عهده بگیرد. 

سال گذشته میلادی، بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت و کمپانی Anonymous Content حقوق ساخت سریال براساس رمان‌های Vampire Chronicles را بدست آوردند. رایس در یک مصاحبه گفته بود که این سریال‌ها قرار است در سبک و سیاق سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تولید و منتشر شود. با این حال، هنوز اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش سریال، تعداد فصل‌های احتمالی، بازیگران و همچنین شبکه پخش کننده آن، مشخص و اعلام نشده است. ماه گذشته، فولر که به‌همراه مایکل گرین وظیفه ساخت سریال American Gods را بر عهده داشت، پروژه ساخت فصل دوم این سریال را ترک کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، فولر و گرین به علت اختلاف عقیده و نظر با کمپانی FremantleMedia، کمپانی تولید این سریال، تصمیم به جدایی از این سریال گرفتند. گفته می‌شود که این دو سازنده باعث افزایش بودجه فصل دوم سریال American Gods شده‌اند و کمپانی سازنده از این موضوع رضایت نداشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، هزینه ساخت هر قسمت فصل دوم این سریال حدود ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است. فصل دوم سریال American Gods قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه استارز (Starz) منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده