نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

برایان فولر و مایکل گرین از سریال American Gods جدا شدند

برایان فولر و مایکل گرین دیگر کار ساخت فصل دوم سریال خدایان آمریکایی (American Gods) را بر عهده نخواهند داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برایان فولر و مایکل گرین، سازندگان سریال American Gods، این سریال را ترک کردند و دیگر کار ساخت فصل دوم این سریال را بر عهده نخواهند داشت. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، فولر و گرین به علت اختلاف عقیده و نظر با کمپانی FremantleMedia، کمپانی تولید این سریال، تصمیم به جدایی از این سریال گرفتند. گفته می‌شود که این دو سازنده باعث افزایش بودجه فصل دوم سریال American Gods شده‌اند و کمپانی سازنده از این موضوع رضایت نداشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، هزینه ساخت هر قسمت فصل دوم این سریال حدود ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است.

bryan fuller and michael green in American Gods

با این حال، هنوز جانشین فولر و گرین در فصل دوم سریال American Gods انتخاب و معرفی نشده است. در حال حاضر گرین در حال کار روی سریال Raising Dion برای شبکه نت فلیکس و چند پروژه دیگر است و فولر نیز در حال ساخت سریال Amazing Stories (داستان‌های فوق العاده) برای سرویس دیجیتالی اپل است. در حال حاضر فصل دوم سریال American Gods قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ از شبکه استارز (Starz) منتشر شود، اما مشخص نیست که این تغییرات و اتفاقات قرار است چه تاثیری را روی روند ساخت فصل دوم این سریال بگذارد.

نیل گیمن، خالق رمان خدایان آمریکایی نیز اعلام کرد که او قرار نیست جانشین فولر و گرین در این سریال شود و در حال کار روی سریال Good Omens (نشانه‌های خوب) است. اردیبهشت امسال بود که سریال موفق American Gods برای فصل دوم تمدید شد. ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، جاناتان توکر، جرمی دیویس، جیلین اندرسون، پیتر استورماره، کلوریس لیچمن، بت گرانت، کوربین برنسن، کریستن چنووس، دین کوک، دمور بارنز، امید ابطحی، موسی کرایش و بتی گیلپین از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال American Gods حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده