نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار پوسترهای جدید از شخصیت های سریال Runaways

کمپانی مارول و شبکه هولو پوسترهای جدیدی را از شخصیت‌های سریال فراری‌‌ها (Runaways) منتشر کرده‌اند.

از اواخر این ماه، سریال Runaways قرار است از شبکه هولو منتشر شود و حال مارول پوسترهای جدیدی از این سریال مورد انتظار را منتشر کرده است. تمرکز این پوسترها روی شخصیت‌های این سریال است که قدرت هر شخصیت را در این پوسترها می‌توانید مشاهده کنید. در هر پوستر، دست شخصیت‌های اصلی این سریال با قابلیت و توانایی آن‌ها قابل مشاهده هستند. سریال Runaways براساس کتاب‌های کامیکی با همین نام اثر برایان کی. وان، تولید و منتشر می‌شود. در این ۶ پوستر، شخصیت‌های اصلی سریال و اعضای گروه فراری‌ها با نام‌های الکس وایلدر، نیکو مینورو، کارولینا دین، گرت یورکس، مالی هرناندز و چیس استاین، حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این ۶ پوستر را مشاهده کنید:

Runaways: New Character Power Posters

Runaways: New Character Power Posters

رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر و آلگرا اکاستا از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه فراری‌ها را در سریال Runaways بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز و اور کارادین، از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه شرور پراید (The Pride) را در این سریال بر عهده دارند. اواخر ماه مرداد امسال، مارول از اضافه شدن جولین مک‌مان به جمع بازیگران سریال Runaways خبر داد. او قرار است نقش شخصیتی به‌نام جون را در این سریال بازی کند.

سریال Runaways توسط بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان) از شبکه هولو منتشر شود. دو قسمت ابتدایی فصل اول این سریال در این تاریخ در دسترس کاربران این شبکه قرار خواهد گرفت، اما تاکنون برنامه پخش دیگر قسمت‌های فصل اول این سریال منتشر نشده است و انتظار می‌رود که تمامی قسمت‌ها در این تاریخ یا با یک فاصله نسبتا کوتاه منتشر شود. کار ساخت سریال Runaways بر عهده جاش شوارتز و استفانی ساویج بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده