نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

کیت هرینگتون از پایان سریال Game Of Thrones می‌گوید

کیت هرینگتون، ستاره محبوب سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) به‌تازگی در گفتگویی کوتاه، درباره انتظارش برای پایان یافتن فصل هشتم این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار صحبت کرد.

بینندگان و طرفداران سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) از همان ابتدای آغاز این مجموعه تا به امروز زمان زیادی را صرف ماجراجویی‌ها و داستان‌های مختلف این سریال کرده‌اند. اما متاسفانه دیگر سریال بازی تاج و تخت کم کم در حال نزدیک شدن به پایان خود است. تیم بازیگری پرطرفدارترین مجموعه تلویزیونی شبکه HBO کم کم در حال آماده‌سازی خود برای فیلمبرداری قسمت‌های انتهایی این سریال است؛ زیرا مرحله فیلمبرداری فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد. در همین میان کیت هرینگتون، ستاره محبوب این سریال، به زندگی خود بعد از به اتمام رسیدن این سریال و اینکه بعد از آن چه کاری باید بکند، فکر می‌کند.

در گفتگویی کوتاه با سایت خبری دیجیتال اسپای (Digital Spy)، بازیگر بااستعدادی که در سریال بازی تاج و تخت نقش جان اسنو را ایفا می‌کند اذعان کرد:

سریال بازی تاج و تخت کم کم در حال نزدیک شدن به پایان خود است. نه‌تنها برای من، بلکه برای هر کسی که در این پروژه حضور دارد به اتمام خواهد رسید.

با اینکه به اتمام رسیدن سریال برای بینندگان مجموعه و طرفداران شخصیت‌هایی که در وستروس ساکن هستند خبر خیلی بد و نارحت‌کننده‌ای است، اما باید این موضوع را هم در نظر بگیرند که تولید سریال‌های اینچنینی اصلا و ابدا کار راحتی نیست.

کیت هرینگتون در ادامه مصاحبه خود اینگونه عنوان کرد:

کارهای خیلی زیادی است که شما نمی‌توانید انجام دهید و اختیار آن دست شما نیست. من به طریقی منتظر پایان یافتن این مجموعه هستم. البته باید به این موضوع هم توجه کنیم که هشت سال واقعا زمان خیلی زیادی است و همین زمان هم برای این مجموعه کافی است. من دلم نمی‌خواهد که کار ما بر سر این پروژه از زمانی که در حال حاضر برای آن تعیین شده بیشتر شود. من ایده‌های دیگری در نظر دارم که دوست دارم هر چه زودتر آنها را در مرحله تولید ببینم.

منظور هرینگتون از پروژه‌ها و ایده‌های جدید، سریال Gunpowder (باروت) است که از شبکه BBC One پخش شده و کار خود را از تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) آغاز خواهد کرد. هرینگتون در این مجموعه تلویزیونی علاوه بر بازی در نقش رابرت کیتسبی، نقش تهیه‌کننده را هم ایفا می‌کند.

البته این فقط تهیه‌کنندگی و تولید یک سریال نیست که این بازیگر را به هیجان آورده است. در واقع موضوع این است که ایفای نقش جان اسنو باعث می‌شود که او نتواند موقعیت‌ها و فرصت‌های خوبی را که به او پیشنهاد می‌شود بررسی کند. همچنین درگیر بودن با برنامه شلوغ و جدول زمان‌بندی فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت و تعهدی که هرینگتون به تیم تولید دارد موجب می‌شود که او قادر نباشد با هر تیم و مجموعه دیگری قرارداد ببندد و به پروژه دیگری متعهد باشد. او در ادامه این مصاحبه بیشتر در این باره توضیح داد:

طرفداران سریال محبوب بازی تاج و تخت اصلا از به پایان رسیدن آن ناراحت نشوند، زیرا نسخه‌های فرعی زیادی از این مجموعه در برنامه HBO قرار دارد

اینکه قرار است این سریال به‌زودی به اتمام برسد و همگی ما به نوعی از تعهد به این پروژه آزاد خواهیم شد حس خوبی به همه ما می‌دهد. شما در این پروژه معمولا تقریبا نزدیک به ۶ ماه درگیر فیلمبرداری هستید و پروژه دیگری که دوست دارید آن را هم انجام دهید، قبل از به پایان رسیدن این ۶ ماه آغاز می‌شود و برخی اوقات در همان مدت زمان هم به پایان می‌رسد.

انتظار می‌رود که تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones تا بهار سال ۲۰۱۸ به طول بینجامد که به همان ترتیب، قسمت اول آن یا در اواخر همان سال به روی آنتن می‌رود یا در اوایل سال ۲۰۱۹ باید منتظر پخش این مجموعه محبوب باشیم. در گزارش‌های مختلف گفته شده که هر قسمت این فصل قرار است به اندازه‌ی یک فیلم سینمایی طولانی باشد. پس اگرچه در این فصل ما شاهد قسمت‌های کمتری هستیم، اما به نظر نمی‌رسد که مدت زمان کلی این فصل با فصل‌های گذشته تفاوت آنچنان زیادی داشته باشد.

هفتمین فصل از سریال بازی تاج و تخت در ماه آگوست سال جاری به پایان رسید. قسمت آخر فصل هفتم این سریال توانست بالاترین امتیاز را در بین تمام سریال‌های تاریخ تلویزیون از آن خود کند و پخش آن در تلویزیون به‌تنهایی توانست ۱۲.۱ میلیون بیننده داشته باشد. فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت داستانی پر از فراز و نشیب داشت، اما در نهایت داستان به گونه‌ای پیش رفت که سریال در اوج خود به پایان برسد.

زمانی که سریال Game of Thrones به پایان می‌رسد، قرار نیست کار ما با دنیای این سریال تمام شود. شبکه HBO در حال حاضر در حال کار روی پنج فیلمنامه برای نسخه‌های فرعی این سریال است. ما به‌تازگی جزئیات جدیدی هم از پنجمین اسپین آف این سریال شنیده‌ایم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده