نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

جزئیات جدیدی از فصل هشتم سریال Game Of Thrones منتشر شد

به تازگی جزئیات جدیدی از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) منتشر شده که نام کارگردان‌های آن به چشم می‌خورد.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط تیم تولید سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت)، قرار است تولیدات و فیلمبرداری فصل آخر یا هشتم این مجموعه تلویزیونی در ماه اکتبر کلید خورده و کار خود را آغاز کند. حال ما امروز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که چه کسی قرار است قسمت‌های پایانی این سریال را هدایت و کارگردانی کند. در گزارش‌هایی که توسط مجله خبری اینترتینمنت ویکلی منتشر شده است، لیست کوتاهی از کارگردانان قدیمی‌ای که قرار است فصل هشتم سریال Game Of Thrones را کارگردانی کنند به همراه رزومه و گذشته کوتاهی از حرفه کاری آنها منتشر شده است که به این شرح است:

  • میگل ساپچنیک: او برای کارگردانی قسمت‌هایی از فصل ششم سریال بازی تاج و تخت همانند دو قسمت «The Battle of the Bastards» و «The Winds of Winter» موفق به دریافت جایزه امی شد. او فصل هفتم این مجموعه تلویزیونی را رها کرده تا قسمت آزمایشی و پایلوت یک سریال علمی تخیلی در شبکه نتفلیکس را کارگردانی و فیلمبرداری کند و حالا قرار است برای فصل جدید بازگردد.

  • دیوید ناتر: ناتر هم همانند ساپچنیک برای کارگردانی سریال بازی تاج و تخت موفق به دریافت جایزه از مراسم جوایز امی شد. او شش قسمت از این مجموعه تلویزیونی مانند قسمت The Rains of Castamere ملقب به عروسی خونین (The Redding Wedding) را کارگردانی کرد.

  • دیوید بنیاف و دنیل بی وایس: این دور نفر از جمله افرادی بودند که سریال Game Of Thrones را خلق کرده و قسمت‌های مختلف فصل‌های اولیه را کارگردانی کردند. آنها همچنین قرار است قسمت آخر و پایانی این مجموعه را هم هدایت و کارگردانی کنند. این دو در گذشته کارگردانی سریال را بین یکدیگر تعویض می‌کردند تا در بخش اسامی تیم سازنده اسم هر دوی آنها به عنوان کارگردان درج شود.

اگر اخبار مرتبط با این مجموعه تلویزیونی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت تنها ۶ قسمت خواهد بود. همانطور که بالاتر هم اشاره شد ما می‌دانیم که بنیاف و وایس قرار است قسمت اخر این فصل را کارگردانی کنند اما هنوز مشخص نیست که ۵ قسمت دیگر آن چگونه تقسیم می‌شود و باید صبر کنیم و ببینیم چگونه این اتفاق خواهد افتاد. مجله خبری اینترتینمنت ویکلی اعلام کرده که میگل ساپچنیک حداقل دو قسمت یا شاید هم سه قسمت را در این فصل کارگردانی خواهد کرد که البته هنوز خبر رسمی و قطعی در این‌باره منتشر نشده است.

طرفداران سریال محبوب بازی تاج و تخت اصلا از به پایان رسیدن آن ناراحت نشوند زیرا نسخه‌های فرعی زیادی از این مجموعه در برنامه HBO قرار دارد

انتظار می‌رود که تولید فصل هشتم این مجموعه تلویزیونی تا بهار سال ۲۰۱۸ به طول بیانجامد که به همین ترتیب زمان پخش قسمت اول آن یا در اواخر همان سال به روی آنتن می‌رود یا در سال ۲۰۱۹ باید منتظر پخش این مجموعه محبوب باشیم. در گزارشات مختلف گفته شده که هر قسمت این فصل قرار است به اندازه‌ی یک فیلم سینمایی طولانی باشد. پس اگرچه در این فصل ما شاهد قسمت‌های کمتری هستیم اما به نظر نمی‌رسد که مدت زمان کلی این فصل با فصل‌های گذشته تفاوت آنچنان زیادی داشته باشد.

هفتمین فصل از سریال بازی تاج و تخت در ماه آگوست سال جاری به پایان رسید. قسمت آخر فصل هفتم این سریال توانست بالاترین امتیاز در بین تمام سریال‌های تاریخ تلویزیون را از آن خود کند و پخش آن در تلویزیون به تنهایی توانست ۱۲.۱ میلیون بیننده را داشته باشد. فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت داستانی پر از فراز و نشیب داشت اما در نهایت داستان به گونه‌ای پیش رفت که سریال در اوج خود به پایان برسد.

زمانی که سریال Game of Thrones به پایان می‌رسد، قرار نیست کار ما با دنیای این سریال تمام شود. شبکه HBO در حال حاضر در حال کار روی پنج فیلمنامه برای نسخه‌های فرعی این سریال است. ما به تازگی جزئیات جدیدی هم از پنجمین اسپین آف این سریال شنیده‌ایم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده