نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰

اضافه شدن بازیگر سریال Vikings به جمع بازیگران فصل دوم سریال Westworld

شبکه HBO از اضافه شدن بازیگران جدیدی به جمع بازیگران فصل دوم سریال وست‌ ورلد (Westworld) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از حضور بازیگران جدیدی در فصل دوم سریال Westworld خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، گوستاو اسکارشگورد، بازیگر سریال Vikings (وایکینگ‌ها)، به‌همراه فارس فارس (Fares Fares) و بتی گابریل، سه بازیگر جدیدی هستند که برای حضور در فصل دوم این سریال قرارداد امضا کرده‌اند. اسکارشگورد و فارس قرار است نقش ثابت و مهمی را در فصل دوم سریال Westworld داشته باشند، اما گابریل حضور کوتاه‌تری را در این سریال خواهد داشت. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال بود که شبکه HBO اولین تریلر فصل دوم سریال Westworld را منتشر کرد

Fares Fares

گوستاو اسکارشگورد نقش شخصیتی به نام کارل استرند را در فصل دوم سریال Westworld بر عهده دارد که در توصیف این شخصیت گفته شده که او یک کارگر حرفه‌ای است که در صحرا و محیط‌ کار احساس راحتی می‌کند. فارس فارس نیز نقش شخصیتی به‌نام آنتونی کاستا را بر عهده دارد که کاستا یک کارشناس فنی با اهدافی بلند پروازانه خواهد بود. بتی گابریل نیز قرار است نقش یکی از افرادی را بر عهده داشته باشد که در تلاش هستند تا امنیت و آسایش را پس از حوادث فصل اول که باعث ایجاد هرج‌ومرج و شورش شد، به پارک بازگردانند.

علاوه بر این سه بازیگر، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، سه بازیگر جدیدی دیگری هستند که پیش از این حضور آن‌ها در فصل دوم سریال Westworld توسط شبکه HBO تایید و اعلام شده بود. اسکارشگورد بیشتر برای بازی در نقش فلوکی در سریال Vikings شناخته شده است. علاوه بر این، او در فیلم‌هایی چون The Way Back و Evil نیز به ایفای نقش پرداخته است. فارس نیز برای بازی در فیلم‌هایی چون Tyrant و Zero Dark Thirty و گابریل نیز برای بازی در فیلم Get Out شناخته شده است.

Betty Gabriel

سریال Westworld بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، تولید و ساخته می‌شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به عنوان تهیه‌کننده در سریال Westworld حضور دارد. این سریال نامزد جوایز مختلفی شده است و در حال حاضر فصل دوم مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند.

فصل دوم سریال Westworld قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO به‌روی آنتن برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده