نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

در فصل دوم سریال Westworld شاهد بازیگران جدیدی خواهیم بود

همزمان با تیم تولید سریال Westworld که در تکاپوی ساخت فصل دوم است، شبکه HBO از حضور سه بازیگر جدید در فصل بعدی خبر داد.

بعد از انتشار خبر پیوستن بازیگر‌های جدید به فصل دوم سریال Westworld، هالیوود ریپورتر اعلام کرد که کاتیا هربس (بازیگر سریال The Leftovers)، نیل جکسون (بازیگر سریال Sleepy Hollow) و جاناتان تاکر (بازیگر سریال Kingdom) افرادی هستند که به جمع بازیگران این سریال محبوب پیوسته‌اند و قرار است نقش‌های جذابی را ایفا کنند. علاوه بر‌ این تایید شده که تالولا رایلی که نقش آنجلا و لوییس هرثوم که نقش پیتر ابرناتی (پدر دلورس) را بازی می‌کردند، از نقش معمولی و تکراری‌ای که داشتند به ستارگان سریال و نقش‌هایی مهم تبدیل خواهند شد.

سریال westworld

درباره نقش این سه بازیگر جدید می‌توان گفت که هربس نقش گریس (مهمانی که در تاریک‌ترین زمان پارک در آن حضور دارد)، جکسون نقش نیکولاس (مردی جذاب و باتجربه که خود را در یک قلمرو نامعلوم و نامشخص پیدا می‌کند) و تاکر نقش یک فرمانده ارتشی به نام میجر کرداک را ایفا می‌کند. 

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره طرح و داستان این فصل از سریال در دست نیست، اما منتظر هستیم تا شاید در پنل سریال وست ورلد که امروز در کامیک کان سن دیگو حضور دارد، صحبتی از اطلاعات بیشتر این فصل بشود. ستاره‌هایی مانند بن بارنز، اینگرید بولسو بردال، اد هریس، لوک همسورث، جیمز مارسدن، تاندی نیوتن، سایمون کوارترمن، رودریگو سانتورو، آنجلا سارافیان، جیمی سیمپسون، تسا تامپسون، ایوان ریچل وود، شانون وودوارد و جفری رایت در فصل یک حضور داشتند که انتظار می‌رود در فصل جدید هم ایفای نقش کنند. 

خب، نظر شما درباره بازیگران جدید چیست؟


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده