نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

رکوردشکنی قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO اعلام کرد که قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد تعداد بیننده این شبکه را شکسته است.

یکشنبه شب این هفته قسمت چهارم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) از شبکه HBO به روی آنتن رفت. حال، این شبکه از رکوردشکنی این قسمت سریال خبر داده است. طبق گفته HBO، حدود ۱۰.۲ میلیون بیننده قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones را که The Spoils of War نام داشت، تماشا کرده‌اند. بدین ترتیب این قسمت توانسته است رکورد قسمت اول این سریال را که دراگون‌استون (Dragonstone) نام داشت، بشکند. ۱۰.۱ میلیون نفر بیننده قسمت اول فصل هفتم سریال Game of Thrones بوده‌اند.

همچنین شبکه HBO اضافه کرد که تعداد بینندگان قسمت Dragonstone از مرز ۳۰ میلیون بیننده عبور کرده است. این آمار، شامل آمار بینندگان تلویزیونی و سرویس‌های استریم، پخش تکرار این قسمت، DVR و غیره می‌شود. طبق گفته HBO، قسمت‌های دوم و سوم فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز در اولین پخش خود حدود ۹.۲ میلیون بیننده را داشته‌اند. با توجه به اتفاقات یک هفته گذشته، رکوردشکنی قسمت The Spoils of War می‌تواند دستاورد مهم و چشمگیری برای این سریال و شبکه HBO باشد. این قسمت با زمانی حدود ۵۰ دقیقه، کوتاه‌ترین قسمت تاریخ سریال Game of Thrones نیز بوده است.

game of thrones The Spoils Of War

هفته گذشته، شبکه HBO که یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین رسانه‌های سرگرمی در سراسر جهان است مورد حمله هکرها قرار گرفت و در طی این حمله سایبری، فیلمنامه قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones دزدیده و سپس توسط این هکرها فاش شد. پس از آن بود که قسمت چهارم فصل هفتم این سریال از طریق شبکه استار ایندیا (Star India) که از شرکای شبکه HBO است، فاش شد. با این حال، این دو اتفاق هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. با وجود این، هکرها اخیرا اطلاعات شخصی بازیگران سریال Game of Thrones را منتشر کرده‌اند.

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی اعتقاد دارد که کم بودن کیفیت نسخه فاش‌شده قسمت The Spoils of War و مهم بودن اتفاقات این قسمت، به رکوردشکنی قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones کمک زیادی کرده است. حتی این احتمال وجود دارد افرادی که این قسمت را با کیفیت بسیار پایین تماشا کرده‌اند، تصمیم گرفته باشند با کیفیت بسیار بالاتر این قسمت را نیز تماشا کنند و دوستان و آشنایان خود را نیز برای تماشای این قسمت تشویق کرده باشند. همچنین تریلر قسمت پنجم فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز منتشر شده است که شما در اینجا می‌توانید آن را تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده