نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اولین تصاویر از شخصیت کیبل در فیلم Deadpool 2

رایان رینولدز و جاش برولین اولین تصاویر رسمی شخصیت کیبل را در فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) منتشر کردند.

مدت کوتاهی است که تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 آغاز شده است. ماه گذشته، اولین تصاویر از محل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار منتشر شد که در آن تنها شخصیت ددپول دیده می‌شد و مدت کوتاهی بعد تصاویر دیگری منتشر شد که در آن ددپول لباس کامل خود را بر تن کرده بود. اخیرا اولین تصویر از شخصیت دومینو در فیلم Deadpool 2 منتشر شده است. حال جاش برولین و رایان رینولدز اولین تصاویر رسمی از شخصیت کیبل را در این فیلم مورد انتظار منتشر کرده‌اند. در این تصاویر، این جنگجوی سایبرنتیک هولناک با ظاهری کاملا متفاوت دیده می‌شود که نسبت به نسخه کامیک خود بسیار کوچک‌تر و متفاوت‌تر دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Cable in Deadpool 2

Cable in Deadpool 2

مایکل شنون، دیوید هاربر، ناتان فیلیون، راسل کرو و برد پیت، از جمله بازیگرانی بودند که نام آن‌ها در گزینه‌‌های مدنظر کمپانی فاکس قرن بیستم برای بازی در نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 شنیده می‌شدند، اما در فروردین امسال اعلام شد که جاش برولین ایفاگر نقش کیبل در این فیلم خواهد بود. شخصیت کیبل توسط راب لایفلد و لوئیس سیمونسون خلق شده است. ناتان سامرز نام واقعی کیبل است و او پسر اسکات سامرز ملقب به سایکلاپس است و اولین‌بار در سال ۱۹۹۰ در کامیک The New Mutants معرفی شد. 

طبق توصیفی که پیش از این از شخصیت کیبل در فیلم Deadpool 2 منتشر شده بود، کیبل رهبری گروهی از افراد را بر عهده خواهد داشت که دارای قدرت خشونت بار زیادی هستند،‌ اما اعضای گروه این قدرت‌ها را کنترل می‌کنند تا آن‌ها را در مسیری درست استفاده کنند. همچنین کیبل در این فیلم در مقابل ددپول خواهد ایستاد تا احتمالا وی را متوقف کند. کیبل احتمالا رهبری گروه ایکس‌-‌فورس (X-Force) را بر عهده دارد. فیلم Daedpool 2 قرار است پیش درآمدی برای فیلم X-Force باشد.

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Deadpool 2 تایید شده است. کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه آن مانند فیلم Deadpool بر عهده پاول ورنیک و رت ریسبوده است.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده