نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

آغاز رسمی فیلمبرداری فیلم Deadpool 2

رایان رینولدز تصویری منتشر و اعلام کرده که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) رسما آغاز شده است.

هفته گذشته بود که رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول، تصویری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر و اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 آغاز شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری و تولید این فیلم هنوز به شکل رسمی آغاز نشده بود. حال رینولدز تصویر دیگری را منتشر و اعلام کرده است که فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 رسما آغاز شده و اولین روز فیلمبرداری این فیلم نیز به پایان رسیده است. او این تصویر را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده و گفته است که احساس بسیار خوبی دارد که بازگشته است.

علاوه بر این، تصاویر بیشتری نیز از شروع تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 منتشر شده است که در برخی از این تصاویر شاهد خراب کردن تولد یک بچه توسط ددپول هستیم. همچنین در دیگر تصاویر شروع فیلمبرداری دنباله فیلم Deadpool به نظر می‌رسد که ددپول به دنبال یک نفر است. با این حال، حضور هیچ بازیگر دیگری در اولین روز فیلمبرداری این فیلم فاش نشده و اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 در شهر ونکوور کانادا انجام می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Deadpool 2 Starts Filming

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Deadpool 2 تایید شده است. کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

در خبری دیگر، شبکه FXX در حال ساخت یک سریال انیمیشنی با محتوای بزرگسالانه بر اساس مجموعه Deadpool استدونالد گلاور، سازنده و بازیگر سریال Atlanta (آتلانتا) به همراه برادرش استفان، به عنوان سازنده، تهیه‌کننده و نویسنده، در سریال انیمیشنی و بدون عنوان Deadpool حضور خواهند داشت. این سریال انیمیشنی در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ از شبکه FXX که زیر مجموعه شبکه FX است، پخش خواهد شد.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده