نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تصاویر جدیدی از فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 منتشر شد

تصاویر جدیدی از مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 منتشر شده که در آن ددپول لباس کامل خود را بر تن کرده است.

مدتی پیش جاش برولین تصویری را منتشر کرد که در آن، او در حال گریم برای بازی در نقش کیبل در فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) است. با این حال، هنوز هیچ تصویری از حضور او در مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر نشده است. به‌تازگی تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 آغاز شده است. هفته گذشته نیز اولین تصاویر از محل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار منتشر شد که در آن‌ها تنها شخصیت ددپول دیده می‌شد که تنها کلاه خود را روی سر داشت. حال تصاویر جدیدی از مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است که در آن‌ها ددپول با لباس کامل خود دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Deadpool 2 Filming Image

Deadpool 2 Filming Image

Deadpool 2 Filming Image

اطلاعات زیادی از این تصاویر منتشر نشده و مشخص نیست که ددپول قرار است با چه چیزی در این صحنه روبه‌رو شود، اما انتظار می‌رود که در این صحنه وید ویلسون با گروهی از دشمنان خود روبه‌رو شود و با آن‌ها مبارزه کند. به نظر می‌رسد که تصاویر اولیه بیشتر روی بخش کمدی فیلم تمرکز داشته است، اما در تصاویر جدید احتمالا بیشتر شاهد صحنه‌های خونین و بسیار خشن خواهیم بود و ددپول کاملا مسلح و آماده مبارزه به نظر می‌رسد.

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Deadpool 2 تایید شده است. کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه آن مانند فیلم Deadpool بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده