نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 آغاز شد

رایان رینولدز با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) خبر داد.

اسفند سال گذشته اولین تریلر فیلم Deadpool 2 منتشر شد؛ اما فیلمبرداری و تولید این فیلم تاکنون رسما آغاز نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول، با انتشار تصویری در شبکه‌های مجازی از آغاز فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است. او با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این تصویر را منتشر کرد.

مدت بسیار کوتاهی از فیلم Deadpool (ددپول) در مدرسه ایکس جریان داشت؛ اما به نظر می‌رسد که در فیلم Deadpool 2 قرار است به این مدرسه بازگردیم و زمان بیشتری از فیلم در این مکان سپری شود. در این تصویر ددپول را مشاهده می‌کنیم که جلوی ساختمان مدرسه دراز کشیده است. با این حال، این تصویر اطلاعات بیشتری را از این فیلم فاش نمی‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Deadpool 2

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Deadpool 2 تایید شده است. کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده