نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰

بازیگران سریال Game Of Thrones از اتفاقات فصل پایانی خبر ندارند

امیلیا کلارک فاش کرد که هیچ یک از بازیگران سریال Game Of Thrones نمی‌دانند که قرار است در فصل پایانی چه اتفاقاتی رخ بدهد.

پخش فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت از ماه تیر آغاز خواهد شد. پس از پخش این فصل، تنها یک فصل دیگر از این سریال محبوب و پر طرفدار باقی خواهد ماند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین، اطلاعات جدیدی از فصل پایانی سریال Game Of Thrones به اشتراک گذاشته است. او در مصاحبه اخیر خود گفته که بازیگران این سریال در حال حاضر نمی‌دانند که سریال قرار است چگونه به پایان برسد. کلارک به لس آنجلس دیلی‌نیوز گفت:

هیچکس چیزی نمی‌داند. به هیچکس چیزی گفته نشده است. اتفاقات فصل هشتم و پایانی این سریال مثل یک راز از بازیگران پنهان شده است و آن‌ها تقریبا به ما گفتند که به هیچکس نمی‌توانند اعتماد کنند.

اسفند گذشته، شبکه HBO با انتشار یک تیزر، تاریخ انتشار فصل هفتم این سریال را نیز رسما اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، اخیرا دیوید بنیاف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد بود. با این حال، تاریخی برای انتشار فصل هشتم این سریال اعلام نشده است. با این وجود، با توجه به مصاحبه کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، احتمال ساخت نسخه پیش‌ درآمد برای سریال Game of Thrones همچنان وجود دارد.

Han Solo Movie New Cast Image Released

کلارک همچنین در این مصاحبه در مورد دیگر پروژه خود نیز صحبت کرد. پیش از این تایید شده که او قرار است در فیلم Han Solo (هان سولو) حضور داشته باشد. او گفت که نمی‌تواند در مورد دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) صحبت کند و ظاهرا لوکاس فیلم قوانین سخت‌گیرانه بیشتری برای حفظ اسرار فیلم خود نسبت به شبکه HBO دارد. کلارک گفت:

من واقعا نمی‌توانم به شما چیزی به جز هم‌بازی بودن با بازیگر بی‌نظیری به نام آلدن ارنرایک (بازیگر هان سولو جوان)، بگویم و از انجام کاری که در این سطح با این بازیگران انجام می‌دهم، بسیار لذت می‌برم و آن‌ها افراد بسیار خوبی هستند. اما صحبت کردن در مورد این فیلم بسیار ترسناک‌تر از صحبت در مورد سریال Game of Thrones است.

با این حال، تاکنون نقش کلارک در این فیلم هنوز مشخص نشده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی این فیلم بر عهده کریستوفر میلر و فیل لرد خواهد بود.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده