نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸

فیلم Moonlight برنده جایزه اسکار 2017 بهترین فیلم شد

فیلم Moonlight در حالی به عنوان بهترین فیلم اسکار 2017 انتخاب شد که ابتدا به اشتباه نام La La Land به عنوان بهترین فیلم سال اعلام شد!

فیلم Moonlight (مهتاب) ساخته تحسین‌شده بری جنکینز، دقایقی پیش و در جریان اسکار 2017، جایزه بهترین فیلم سال را دریافت کرد. اما پیش از اینکه نام این فیلم اعلام شود، اتفاقی عجیب رخ داد که شاید بتوان گفت در تاریخ مراسم‌های اسکار بی‌سابقه بوده است. افرادی که مسوول اعلام نام بهترین فیلم بودند، به اشتباه پوشه مربوط به برنده شدن اما استون برای جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برداشته و نام لا لا لند را به عنوان بهترین فیلم سال اعلام کردند! سپس حتی عوامل سازنده فیلم La La Land نیز روی صحنه آمده و در این مورد سخنرانی کردند که پس از آن اعلام شد اشتباهی رخ داده و جایزه بهترین فیلم سال متعلق به فیلم Moonlight بوده است.

در پایان مراسم نیز جیمی کیمل، مجری اسکار 2017، به دلیل اشتباه پیش آمده رسما عذرخواهی کرد. همچنین بیتی نیز که به همراه دوناوی مسوول خواندن اسم فیلم برنده بودند، اعلام کرد که ابتدا قصد داشت بگوید که نامه را اشتباه برداشته ولی دوناوی فورا اسم La La Land را اعلام کرده و باعث شده که کاری از دست وی بر نیاید!

به هر حال Moonlight در نهایت به عنوان بهترین فیلم جایزه اسکار 2017 را دریافت کرد. شما می‌توانید نقد فیلم Moonlight را در زومجی بخوانید. همچنین ماهرشالا علی، بازیگر این فیلم نیز موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در اسکار 2017 دریافت کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده