نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

بازیگر نقش R2-D2 در فیلم Star Wars: The Last Jedi معرفی شد

استودیو لوکاس فیلم بازیگر جدید نقش R2-D2 در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را معرفی کرد.

جیمی وی به عنوان بازیگر نقش R2-D2 در فیلم Star Wars: The Last Jedi معرفی شد. این بازیگر اسکاتلندی قرار است جانشین کنی بیکر در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) شود که مرداد امسال در سن ۸۱ سالگی درگذشت. این خبر توسط سازمان استعدادیابی Oh So Small تایید شده است. جیمی وی در بیانیه‌ منتشر شده، گفت:

این بسیار لذت بخش بود که در کنار کنی بیکر افسانه‌ای کار کرده‌ام. کنی یک بازیگر فوق العاده بود و من تمام ترفندهایی را که او برای زندگی بخشیدن به شخصیت R2-D2 استفاده کرده بود از وی یاد گرفته‌ام. من به افتخار کنی، به تصویر کشیدن این شخصیت را ادامه خواهم داد. من بسیار هیجان زده هستم که قرار است بخشی از دنیای جنگ ستارگان باشم. من بی‌صبرانه منتظر هستم تا تلاش‌های ما را تماشا کنید. انتظار کشیدن تا اواخر سال جاری میلادی بسیار سخت است.

جیمی وی در واقع عهده دار نقش RD-D2 در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) نیز بوده است، اما نام او در بین عوامل سازنده این فیلم قرار داده نشد. این در حالی است که هیچ نامی برای بازی در این نقش ذکر نشده بود، اما نام بیکر به عنوان مشاور جیمی وی برای بازی در این نقش در بین اسامی دیده می‌شد. وی همچنین در فیلم هری پاتر و سنگ جادو (Harry Potter and the Philosopher's Stone) و چند قسمت از سریال دکتر هو (Doctor Who) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

Jimmy Vee

کارگردانی و نویسندگی فیلم Star Wars The Last Jedi بر عهده رایان جانسون بوده است. او پیش از این اعلام کرده بود که این فیلم دقیقا از جایی که فیلم The Force Awakens به پایان رسید، شروع خواهد شد. جانسون ماه گذشته در مصاحبه‌ای اطلاعات بیشتری از این فیلم به اشتراک گذاشت. او فاش کرد که در این فیلم شاهد رابطه نزدیک بین لوک اسکای‌واکر و ری خواهیم بود و تمرکز این فیلم نیز بر روی این دو شخصیت خواهد بود. اوایل این ماه، جانسون تصویری از تیتراژ آغازین فیلم The Last Jedi منتشر کرده بود.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اوایل ماه دی کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان، در سن ۶۰ سالگی در گذشت. با این حال، طبق گفته لوکاس فیلم، فیلمبرداری صحنه‌های او در فیلم Star Wars: The Last Jedi به پایان رسیده است


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده