نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

لوکاس فیلم در اندیشه ساخت یک سه گانه هان سولو با حضور آلدن ارنرایک است

اخیرا  آلدن ارنرایک به عنوان بازیگر هان سولو جوان برای فیلم هان سولو (Han Solo) معرفی شد. حال گفته می‌شود که لوکاس فیلم در اندیشه ساخت یک سه‌گانه هان سولو با حضور این بازیگر است.

انتخاب رسمی آلدن ارنرایک توسط لوکاس فیلم و والت دیزنی به عنوان هان سولو جوان برای فیلمی که قرار است براساس این شخصیت محبوب ساخته شود، در مراسم و جشن جنگ ستارگان که اخیرا برگزار شد، برای کسی غافلگیر کننده نبود. طبق خبری که نیویورک دیلی نیوز منتشر کرده است، ارنرایک برای حداقل ۳ فیلم هان سولو و بازی در نقش این قاچاقچی محبوب قرارداد امضا کرده است که بر اساس آن، به نظر می‌رسد لوکاس فیلم کاملا به موفقیت گیشه‌ای این فیلم اطمینان دارد. یک منبع آگاه به این نیویورک دیلی نیوز گفت:

احساس واقعا هیجان‌انگیزی نسبت به ساخت فیلم هان سولو و پتانسیل بالقوه اطراف آن وجود دارد. با توجه به اینکه که ماجراجویی‌های هان در دوران جوانی لزوما نباید با داستان امپراتوری ارتباط داشته باشد، باعث می‌شود دست نویسندگان برای ارائه یک خط‌ داستانی جدید و متفاوت برای طرفداران باز باشد. آن‌ها می‌توانند کشف و بررسی کهکشان‌ها و موجودات دیوانه جدیدی را با گروه زیادی از شخصیت‌های جدید به مجموعه اضافه کنند.

نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo بر عهده لارنس کاسدان و پسرش جان کاسدان است و تمرکز آن بر روی دوران جوانی هان سولو و نحوه تبدیل شدنش به یک قاچاقچی، دزد و یک آدم رذل که اولین بار با لوک اسکای واکر و اوبی وان کنوبی در مغازه و بار موس ایزلی دیدار کرد، خواهد بود. همچنین تایید شده که چوباکا نیز در این فیلم حضور و نقش محوری خواهد داشت، با این وجود هنوز بازیگر نقش وی تایید نشده است، اما این احتمال وجود دارد که جوناس سوآتامو، ایفاگر نقش چوباکا در فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، در این فیلم نیز برای بازی در نقش چوباکا حضور داشته باشد.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و  فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. لارنس کاسدان و جیسون مک‌گاتلین در نقش تهیه کننده اجرایی و ویل آلگرا در نقش تهیه کننده در این فیلم حضور دارند. تولید و فیلمبرداری فیلم Han Solo در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ (دی-بهمن ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده