// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

جزئیات شخصیت K-2SO از فیلم Star Wars Rogue One منتشر شد

در جریان پنل Rogue One در بزرگداشت Star Wars، الن تودیک جزئیات جدیدی‌ را پیرامون K-2SO، تازه‌ترین روبات مجموعه استاروارز بیان کرد. الن تودیک وظیفه صداپیشگی K-2SO را برعهده دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

K-2SO، جدیدترین شخصیت CG مجموعه Star Wars، روباتی دوباره برنامه‌نویسی شده است که قد بلندی دارد و همواره هرآنچه را در ذهنش می‌گذرد، بیان می‌کند. الن تودیک (Alan Tudyk)، صداپیشه این شخصیت، به شوخی در توضیح K-2SO گفت:

[قد] من ۷ فوت ۱ اینچ (۲ متر و ۱۶ سانت) است و سیاه هستم که واقعا شخصیت درونی من است.

کاپیتان کسییان اندور (با هنرپیشگی دییگو لونا) با برنامه‌ریزی دوباره K-2SO، موفق شده تا در کنار حذف دیتاهای این روبات، خلق و خوی تازه‌ و کاملا متفاوتی نسبت به گذشته را به این شخصیت بدهد. تودیک در این رابطه گفت:

زمانی که او در حال برنامه‌نویسی دوباره K-2SO بود، تمام دیتاها را خارج نکرده است. K-2SO بسیار صادق است و هرآنچه که می‌تواند باعث مغشوش شدن ذهنش شود، بیان می‌کند. این ربات شخصیتی مانند انسان‌های مسن دارد. او هرچه را فکر می‌کند، می‌گوید.

در کلیپ نمایش داده شده در جریان پنل فیلم، جین ارسو (با نقش‌آفرینی فلیسیتی جونز)، شخصیت اصلی داستان، یک کیف را به K-2SO می‌دهد و از وی می‌خواهد تا مراقب آن باشد. با این حال، K-2SO کیف را دقیقا در جایی که به او داده شده رها می‌کند و به زمین می‌اندازد. تودیک در این رابطه گفت:

او K2 است. اگر کسی از وی بخواهد که کیف‌ها را بیاورد، لزوما این کار را انجام نمی‌دهد.

تودیک با صحبت بجای K-2SO می‌گوید:

من ترجیح نمی‌دهم. این فکر من نیست.

Rogue One K-2SO K-2SO قبل از رها کردن کیف

الن تودیک همچنین داستانی را در رابطه با دیدار با آنتونی دنیلز، هنرپیشه نقش C-3PO بازگو کرد. طبق گفته تودیک، دنیلز از او در رابطه با CGI ‌بودن کامل K-2SO یا ایفای نقش با پوشیدن لباس سوالی را مطرح کرده است که تودیک نیز در توضیح به دنیلز از کاملا کامپیوتری بودن شخصیت گفته است. طبق گفته تودیک، دنیلز در واکنش او را «لعنتی» خطاب می‌کند.
به گفته گرث ادوارد، کارگردان فیلم، K-2SO نقطه مقابل C-3PO است.

 روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، اولین فیلم فرعی از مجموعه Star Wars خواهد بود که در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) اکران می‌شود. شما می‌توانید تریلر این فیلم را در زومجی تماشا و دانلود کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده