// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۵

بهترین بازی های ماشینی اندروید | ۲۰ بازی که حتما باید تجربه کنید

در این مقاله به سراغ بهترین بازی‌‌های ریسینگ اندروید رفته‌ایم که هرکدام از آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها را شما سرگرم کنند. با معرفی ۲۰ بازی ریسینگ اندروید همراه زومجی باشید.

 بدون تردید ریسینگ یا به‌طورکلی بازی های ماشینی یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی هستند و سالیانه بازی‌های مختلفی از این سبک منتشر می‌شوند. با رشد و افزایش قدرت سخت‌ افزاری موبایل‌های هوشمند بازی‌های این سبک نیز پیشرفت چشمگیر داشته‌اند که به‌عنوان مثال می‌توان به سری Asphalt از استودیوی Gameloft (گیم‌لافت) اشاره کرد که در هر نسخه مواردی جدیدی را برای گیمر ارئه می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۲۰ بازی ماشینی اندروید بپردازیم. در این فهرست بازی‌هایی همچون Forza Street حضور دارند که در آن باید با نهایت سرعت از جاده‌ها عبور کنید یا حتی بازی مانند Euro Truck Evolution که باید با آرامش بارها را با کامیون جابه‌جا کنید. با ادامه مقاله و معرفی بهترین بازی های ریسینگ اندروید همراه زومجی باشید.


بهترین بازی های ماشینی اندروید

بازی اندروید #DRIVE

۲۰. بازی DRIVE#

  • استودیو: Pixel Perfect Dude
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

یک مسیر بی‌انتها با طراحی جذاب محیط بازی‌ و اتومبیل‌های متعلق به دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی جزو مواردی از بازی DRIVE# است که می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم کند. در DRIVE# خبری از مسابقه با دیگر بازیکنان نیست و با آرامش از مسیر پر پیچ و خمی که در جلویتان قرار دارد، لذت ببرید. گیم‌پلی بازی ساده است و با لمس کردن چپ و راست می‌توانید اتومبیل را کنترل کنید. اصلی‌ترین چالش شما در طول مسیر بازی بنزین است؛ درواقع بعد از مسیر کوتاهی که طی می‌کنید سوخت خودرو تمام می‌شود و باید سریعا از یکی از بنزین‌های در مسیر را استفاده کنید. غیر از بنزین چالش دیگری که شما باید آن را به سلامت رد کنید، فرار از پلیس‌هایی است که به‌دلیل سرعت بالایی که داشته به‌دنبال دستگیر شما هستد و این مسئله با عبور مرور دو طرفه دیگر ماشین‌ها کار را سخت می‌کند. به‌طور کلی بازی DRIVE# ساخته استودیوی Pixel Perfect Dude یک اثر بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که باید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی DRIVE#

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید PAKO Forever

۱۹. بازی PAKO Forever

  • استودیو: Tree Men Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

PAKO Forever یک تجربه نفس‌گیر تعقیب و گریز رانندگی است که در آن باید از پلیس‌هایی که می‌خواهند به هر ترتیبی شما را دستگیر کنند، فرار کنید. بازی هیچ مقدمه‌ای در شروع ندارد و از همان ابتدا با تعداد بسیار زیادی پلیس روبه‌رو می‌شوید. تنها کاری که شما باید در طول بازی انجام دهید فرار از پلیس‌ها و موانع مختلفی است که از زمین و آسمان به سمت شما می‌آیند و این کار را تا زمانی‌که بالاخره شکست بخورید باید انجام دهید. گیم‌پلی PAKO Forever پیچده نیست و فقط با لمس کردن صفحه به طرف‌های مختلف اتومبیل خود را کنترل می‌کنید. همان‌طور که اشاره شد در طول بازی با موانع مختلفی مواجه خواهید شد اما در برخی مواقع بازی، یک جعبه برای لحظاتی قابل دسترس است که به شما توانایی‌های مختلفی به‌صورت شانسی می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید با کسب امتیاز اتومبیل‌ها و مپ‌های جدید را به‌دست بیاورید.

دانلود بازی PAKO Forever

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Asphalt Xtreme: Rally Racing

۱۸. بازی Asphalt Xtreme:Rally Racing

  • استودیو: GameLoft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

دیگر می‌توان با اطمینان گفت که کمتر گیمری وجود دارد که حداقل یکبار نام سری بازی Asphalt از استودیو گیم‌لافت را نشنیده باشد. بازی Asphalt Xtreme: Rally Racing حال و هوای کاملا متفاوتی با نسخه قبلی خود دارد. نسخه‌های پیشین این مجموعه همگی در خیابان‌ها جریان دارند اما در این نسخه باید با اتومبیل‌های متنوع Offroad به دل بیان‌ها و همچنین یخچال‌های طبیعی بزنید. گیم‌لافت مانند گذشته به خوبی توانسته است از پس طراحی محیط بازی بربیاید و در Asphalt Xtreme: Rally Racing نیز شاهد محیط‌های متنوع و جذابی هستیم. آسفالت اکستریم از لحاظ تعداد اتومبیل به مانند گذشته خوب عمل کرده و در این نسخه می‌توانید از اتومبیل‌های برندهای مختلف چون بنز، شورولت و سایرین استفاده کنید. همچنین بازی دارای چندین حالت مختلف است که می‌توانید آن‌ها را با دوستان خود به‌صورت آنلاین تجربه کنید. به‌طورکلی اگر از علاقه‌مندان سری Asphalt هستید هرگز نباید Asphalt Xtreme: Rally Racing را از دست بدهید.

دانلود بازی Asphalt Xtreme: Rally Racing

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Traffic Racer

۱۷. بازی Traffic Racer

  • استودیو: Soner Kara
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

یکی از ساده‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین بازی‌های ریسیگ موبایل که تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده، بازی Traffic Racer ساخته Soner Kara است. در بازی Traffic Racer باید با آرامش در طول یک بزرگراه بی‌انتها مشغول رانندگی شوید. البته در عین سادگی باید حواستان به اتومبیل‌های روبه‌رو باشد و از آن‌ها سبقت بگیرید. در گیم‌پلی بازی شما می‌توانید به چند روش آن را تجربه کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید همه چیز را خودتان کنترل کنید یا می‌توانید اتومبیل خودکار حرکت کند و شما فقط زحمت لمس چپ و راست صفحه‌نمایش را بکشید و اگر بخواهید و با سرعت بالاتری حرکت کنید قسمتی از صفحه‌نمایش را نگه دارید، به همین سادگی! با کسب امتیاز شما می‌توانید اتومبیل‌های مختلفی را که سرعت بیشتری دارند به‌دست بیاورید. همچنین اگر می‌خواهید خود را به چالش بکشید می‌توانید یکی از حالت‌های جاده دو طرفه، رانندگی در حالت شب و خیابان‌های برفی را با کسب امتیاز باز کنید.

دانلود بازی Traffic Racer

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dr. Driving 2

۱۶. بازی Dr. Driving 2

  • استودیو: SUD
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Dr. Driving 2 شما را وارد یک سری چالش می‌کند که باید آن‌ها را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانید. در بازی Dr. Driving 2 شما کنترل یک اتومبیل را در اختیار دارید و باید در هر مرحله چالشی را انجام دهید. این چالش‌ها مانند پارک کردن، سریع‌ترین زمان برای رسیدن به مقصد، دریف زدن و دیگر چالش‌های مختلف هستند که با گذشت زمان چالش‌هایی به مراتب سخت‌تری را باید به اتمام برسانید. گیم‌پلی در نوع خود جالب است؛ شما داشبورد یک اتومبیل را در اختیار دارید و مانند یک رانندگی واقعی اول اتومبیل را با استارت روشن و در ادامه با چرخاندن فرمان و عوض کردن دنده و دیگر قسمت‌های اتومبیل آن را کنترل کنید. شاید در اوایل کمی این شرایط دشوار به‌نظر برسد اما با گذشت زمان از آن لذت خواهید برد. بازی یک حالت چند نفره نیز دارد که می‌توانید با دیگر افراد چالش‌های بازی را انجام دهید.

دانلود بازی Dr. Driving 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Mario Kart Tour

۱۵. بازی Mario Kart Tour

  • استودیو: Nintendo
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

Mario Kart Tour شما را با شخصیت‌های دوست داشتنی دنیای ماریو وارد یک رقابت جذاب کارتینگ می‌کند. اگر بازی خاطر انگیز Crash Team Racing را به خاطر داشته باشید این بازی دقیقا چیز شبیه به آن است. در این بازی بعد از انتخاب شخصیت مورد نظر وارد محل مسابقه می‌شوید و باید به هر روشی دیگر بازیکنان را از سر راه بردارید و خود را به نقطه پایانی برسانید. برای این کار می‌توانید از آیتم‌هایی که در بین راه وجود دارد استفاده کنید. گیم‌پلی بازی نیز ساده است شما با یک طرف صفحه‌نمایش ماشین را کنترل می‌کنید و طرف دیگر نیز از آیتم‌های خود بهره می‌برید.

دانلود بازی Mario Kart Tour

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید F1 Mobile Racing

۱۴. بازی F1 Mobile Racing

  • استودیو: Codemasters
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

اگر به مسابقات F1 (فرمول یک) علاقه‌مند هستید قطعا بازی F1 Mobile Racing ساخته استودیو خوشنام Codemasters می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. در این بازی که لایسنس‌ تیم‌های سرشناس این رشته دارد می‌توانید وارد مسابقه‌های مختلف شده و به رقابت بپردازید. در این بازی می‌توانید بعد از هر مسابقه با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌تواند اتومبیل‌های خود ارتقا دهید یا حتی اتومبیل‌های جدیدی را خریداری کنید. F1 Mobile Racing باتوجه‌به اینکه توسط استودیوی قدرتمندی توسعه پیدا کرده است از منظر گرافیکی به‌عنوان یک بازی موبایلی بسیار چشم‌نواز و جذاب کار شده است. F1 Mobile Racing دارای یک بخش چند نفره است که می‌توانید به‌صورت آنلاین با دیگر بازیکنان به رقابت‌های مختلف بپردازید.

دانلود بازی F1 Mobile Racing

دانلود گوگل پلی Google Play


GRID  Autosport

۱۳. بازی GRID Autosport

  • استودیو: Feral Interactive
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

GRID Autosport یکی دیگر از بازی‌های ریسینگ جذاب و پرهیجان Codemasters است که نسخه موبایل آن در سال 2017 توسط Feral Interactive ساخته و منتشر شد. اگر از طرفداران بازی‌های ریسینگ سریع و پرهیاهو هستید قطعا GRID Autosport با تنوع خوبی که در اتومبیل‌ها، مسیرها وحالت‌های مختلف دارد، می‌تواند حسابی شما را سرگرم خود کند. یکی از نکات خوب بازی استفاده از اتومبیل‌های برندهای معروف جهان است که رقم به بیش از ۱۰۰ اتومبیل می‌رسد. همچنین شما می‌توانید با کسب امتیاز از مسابقات مختلف خودرو خود ارتقا دهید یا حتی یک خودرو جدید را خریداری کند. همان‌طور که اشاره شد بازی چندین حالت مختلف که می‌توان درگ، دریفت، مسابقات خیابانی و غیره اشاره کرد که هرکدام چالش‌های خاص خود را دارد.

دانلود بازی GRID Autosport

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید CSR Racing 2

۱۲. بازی CSR Racing 2

  • استودیو: NaturalMotionGames
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

درکنار بازی Asphalt که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ریسینگ مخصوص موبایل است مجموعه دیگر به نام CSR Racing از استودیو NaturalMotionGames وجود دارد که به همان اندازه جذاب و پرهیجان است. نسخه دوم بازی با نام CSR Racing 2 با رفع مشکلات بازی قبل اثری به مراتب بهتری را برای طرفداران این سبک محیا کرده است. مسابقات بازی به‌صورت درگ است و درواقع باید در کمترین زمان ممکن در مقابل حریفان به خط پایانی برسید که با گذشت بازی چالش‌های بیشتری را پیش روی شما می‌گذارد. CSR Racing 2 از منظر تعداد اتومبیل خوب عمل کرده و می‌توانید از اتومبیل‌های برندهای معروف جهان همچون فراری در بازی استفاده کنید. همچنین در بخش شخصی‌سازی می‌توانید اتومبیل خود را ارتقا و شخصی‌سازی کنید. بازی دارای یک بخش چند نفره هم است که می‌توانید با دیگر افراد به رقابت بپردازید.

دانلود بازی CSR Racing 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Drift Max Pro

۱۱. بازی Drift Max Pro

  • استودیو: Tiramisu
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

اگر جزو کسانی هستید که علاقه زیادی به دریف کشیدن با اتومبیل خود دارید قطعا تجربه بازی Drift Max Pro می‌تواند برای شما به‌شدت لذت بخش باشد. تمام تمرکز بازی روی دریف کشیدن در محیط بازی است و Tiramisu این کار را به به خوبی پیاده کرده‌ است. شما می‌توانید با انتخاب یکی از اتومبیل‌ها و یکی از حالات بازی به دریفت کشیدن و جمع‌آوری امتیاز بپردازید. با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید اتومبیل‌‌های قدرتمندتر را خریداری یا می‌توانید اتومیبل‌های خود را ارتقا دهید و با انواع برچسب‌های مختلف شخصی‌سازی کنید. گیم‌پلی بازی به این صورت است که باید در ابتدا با فشردن دکمه گاز و با گذشت مقداری از مسیری را طی کرده و در زمان مناسب با دکمه ترمزدستی مشغول دریف کشیدن شوید. بازی Drift Max Pro از نظر گرافیکی هم در سطح قابل قبولی قرار دارد که این موضوع در المان اصلی بازی مانند خط لاستیک و دیگر موارد مربوط‌به آن به خوبی دیده می‌شود.

دانلود بازی Drift Max Pro

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی آیفون و اندروید Forza Street

۱۰. بازی Forza Street

  • استودیو: Turn 10 Studios
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

بدون شک سری Forza از استودیوی Turn 10 Studios یکی از محبوب‌ترین و در عین حال بهترین بازی‌های ریسینگ است که طرفداران بسیار زیادی دارد و جدیدترین نسخه آن یعنی Forza Horizon 5 تا چند ماه دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. این استودیو در سال ۲۰۱۸ نسخه‌ای تحت عنوان Forza Street را برای موبایل‌های هوشمند منتشر کرد و رقیبی جدی برای سایر بازی ریسینگ موبایلی شد. اما موردی که این بازی برای با سری اصلی متمایز می‌کند نبود مسابقات آزادانه در سطح شهر است و صرفا باید در مسابقات درگ با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. در بازی شما با طیف زیادی از خود روبه‌رو خواهید بود که البته باید برنده شدن در مسابقات و کسب امتیاز، آن‌ها خریداری کنید. Forza Street از منظر طراحی گرافیک و بصری نیز در سطح خوبی قرار دارد و می‌توانید از محیط چشم‌نواز آن لذت ببرید. موسیقی نیز کار خود را در القای حس هیجان به مخاطب در حین مسابقات به خوبی انجام داده است.

دانلود بازی Forza Street

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Nitro Nation

۹. بازی Nitro Nation

  • استودیو: Creative Mobile Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

Nitro Nation ساخته استودیوی Creative Mobile Games شما را در نقش یک راننده قرار می‌دهد و باید با شرکت در مسابقات درگ و کسب امتیاز به سطحی بالایی برسانید. خوشبختانه بازی انواع مختلفی از خودروهای برنده‌هایی چون هوندا، مزدا و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد که البته باید برای به‌دست آوردن آن‌ها در مسابقات به خوبی عمل کنید. سیستم شخصی‌سازی و ارتقا هم که یکی از محبوب‌ترین بخش‌های هر بازی ریسینگ است به خوبی نقش خود را ایفا کرده و شما می‌توانید به‌راحتی هر یک از ماشین های خود را شخصی‌سازی کنید. Nitro Nation از منظر گرافیکی بسیار خوب و دیدنی کار شده که هر مخاطبی را جذب خود می‌کند.

دانلود بازی Nitro Nation

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Horizon Chase

۸. بازی Horizon Chase

  • استودیو: Aquiris Game Studio
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

Horizon Chase با گرافیک ۱۶ بیتی خود و تجربه لذت بخش‌ از یک بازی ریسینگ به یک بازی رانندگی فانتزی تبدیل شده است. در ساخته استودیوی Aquiris Game Studio به طورکلی ۱۶ ماشین جهت انتخاب وجود دارد که می‌توانید با کسب امتیاز در مسابقات مختلف آن‌ها را باز کنید. یکی از  نکات بسیار خوب بازی که کمتر در سایر بازی‌های ریسینگ موبایل شاهد آن‌ بوده‌ایم تنوع در محیط‌های آن است. درواقع شما در طول بازی باید در مناطق مختلف به رقابیت بپردازید که هریک از آن‌ها چالش‌های مخصوص به خود را دارد که همچنین این موضوع باعث عدم تکراری شدن بازی می‌شود. Horizon Chase از لحاظ موسیقی به خوبی عمل کرده که تم خاص بازی شما را مجذوب خود می‌کند.

دانلود بازی Horizon Chase

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندرویدNeed for Speed: No Limits

۷. بازی Need for Speed No Limits

  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

با اطمینان می‌توان گفت که دیگر گیمری وجود ندارد که نام مجموعه محبوب Need for Speed را نشنیده باشد. مجموعه‌ای که چندین دهه برای کنسول‌های مختلف منتشر شده و افراد بسیار زیادی را سرگرم کرده است. چند سال می‌شود که این مجموعه راه خود را به پلتفرم موبایل باز کرده است. در بازی Need for Speed No Limits شما با طیف زیادی از اتومبیل روبه‌رو خواهید بود و می‌توانید از آن‌ها جهت رقابت با دیگر بازیکنان بهره ببرید ولی همه چیز به این سادگی نیست. شما برای به‌دست آوردن آن‌ها مانند سایر نسخه‌های بازی باید به رقابت‌های مختلفی با دیگر بازیکنان بپردازید و با به‌دست آوردن امتیاز به سراغ خرید اتومبیل مدنظر بروید. سیستم شخصی‌سازی بازی هم به خوبی نقش خود را ایفا کرده و می‌توانید حسابی مشغول شخصی‌سازی اتومبیل خود با طیف زیادی از قطعات و موارد مختلف دیگر شوید. به‌طور کلی اگر از طرفداران این سری هستید قطعا Need for Speed No Limits می‌تواند حسابی شما سرگرم خود کند.

دانلود بازی Need for Speed No Limits

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hot Wheels Infinite Loop

۶. بازی Hot Wheels Infinite Loop

  • استودیو: Creative Mobile Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

اگر می‌خواهید تجربه یک ریسینگ و پرهیجان را داشته باشید که باید در آن به هر قیمتی برنده مسابقه شوید، قطعا Hot Wheels Infinite ساخته استودیوی Creative Mobile Games می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. در این بازی باید با اتومبیل خود وارد یک مسیر پرپیچ‌و‌خم شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین بپردازید. همان‌طور که گفته شد باید به هرقیمتی برنده بازی شوید به‌طور که می‌توانید با ضربه زدن به دیگر بازکنان آن‌ها را از مسیر بازی بیرون کرده تا شانس بیشتری را داشته باشید که البته اگر خودتان قربانی شخص دیگری نشوید. طراحی محیط‌های بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده و در هربار بازی کمتر حس تکراری بودن را به شما می‌دهد. در Hot Wheels Infinite می‌توانید هریک از اتومبیل‌های خود را با انواع و اقسام آیتم‌ها شخصی‌سازی و همچنین با امتیازهای خود اتومبیل بهتری را خریداری کنید.

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Drive and Park

۵. بازی Drive and Park

  • استودیو: SayGames
  • قیمت:رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

یکی از معضل‌هایی که شاید بیشتر افراد با آن مواجه شده‌اند پیدا محلی مناسب برای پارک کرده خودروشان است. بازی Drive and Park دقیقا داستان اینچنینی دارد و باید در حین مسیری که رانندگی می‌کنید بهترین محل برای پارک کردن اتومبیل خود انتخاب را بدون کوچک‌ترین اشتباه پیدا کنید. شاید در ظاهر بازی راحتی باشد اما فقط در مرحله آموزشی آن کار تقریبا ساده‌ای است. زمانی‌که شما وارد بازی اصلی می‌شوید با چالش‌های زیادی مانند سخت بودن شرایط محل مدنظر، عبور دیگر اتومبیل‌ها و غیره روبه‌رو خواهید شد که باید آن‌ها را بگذرانید. در طول بازی با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید اتومبیل‌ها را  ارتقا دهید و ویژگی مختلفی را به‌دست بیاورید. اگر می‌خواهید یک تجربه رانندگی خاص و سرگرم کننده‌ داشته باشید قطعا ساخته SayGames می‌تواند گزینه خوبی باشد.

دانلود بازی Drive and Park

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Real Racing 3

۴. بازی Real Racing 3

  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

Real Racing 3 از استودیوی  EA بدون تردید یکی از بهترین و گرافیکی‌ترین بازی‌های ریسینگ موبایلی است که می‌توانید تجربه کنید. در  این بازی شما باید از میان برندهای معروف جهان همچون پورشه یا لامبورگینی یکی را انتخاب و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. شخصی‌سازی یکی از بخش‌های مهم هر بازی ریسینگ است که در بازی Real Racing 3 می‌توانید هر یک از اتومبیل‌های خود را به دلخواه با ابزاری که در اختیار دارید، شخصی‌سازی کنید. در مسابقات با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید اتومبیل‌های جدید و قدرتمندتری را خریداری که کنید و در مسابقات از آن استفاده کنید. به‌طورکلی اگر می‌خواهید یک تجربه واقعه‌گرانه‌ای از یک بازی ریسینگ را داشته باشید قطعا Real Racing 3 گزینه هیجان انگیزی است.

دانلود بازی Real Racing 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید GT Racing 2: The Real Car Exp

۳. بازی GT Racing 2: The Real Car Exp

  • استودیو: Gameloft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

گیم‌لافت به غیر مجموعه Asphalt بازی ریسینگ دیگری را در کارنامه خود دارد. GT Racing 2 دومین قسمت از سری GT Racing که در سال ۲۰۱۳  برای اندروید منتشر شده است. در این بازی می‌توانید از بین اتومبیل‌های مختلفی که برندهای معروف جهان در بین آن‌ حضور دارند یکی را برای رقابت با دیگران انتخاب کنید و با کسب امتیاز و جمع آوری آن‌ها اتومبیل‌های بهتری را خریداری کنید. همچنین می‌توانید اتومبیل‌های خود را به شکل دلخواه شخصی‌سازی و ارتقا دهید و از همه مهم‌تر با امتیازهای خود اتومبیل‌ بهتری را خریداری کنید. گیم‌لافت همیشه در زمینه گرافیک بازی‌های خود بهترین عملکرد را دارد و بازی GT Racing 2 از این قاعده جدا نیست و شاهد یک گرافیک جذاب و دیدنی هستید.

دانلود بازی GT Racing 2: The Real Car Exp

دانلود گوگل پلی Google Play


Asphalt 9

۲. بازی Asphalt 9: Legends

  • استودیو: Gameloft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

در این مقاله به معرفی کوتاه یکی از قسمت‌های سری Asphalt یعنی  Asphalt Xtreme: Rally Racing پرداختیم. بازی Asphalt 9 یکی دیگر از بازی‌های این مجموعه است که در سال ۲۰۱۸ منتشر و تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید شد. Asphalt 9 با حفظ همه ویژگی‌های نسخه‌های پیشین خود، اثری به مراتب بهتر و پرهیجان‌تری را برای مخاطبان این مجموعه آماده کرده است. در ابتدا شما تنها یک اتومبیل را در اختیار دارید و می‌توانید با شرکت در رقابت‌های مختلف و کسب امتیاز و پول اتومبیل‌های قدرتمندی‌تری را خریداری کنید. همچنین می‌توانید در بخش شخصی‌سازی هریک از اتومبیل‌های خود به دلخواه و تعداد زیادی المان شخصی‌سازی کنید. Asphalt 9: Legends مانند دیگر بازی‌های استودیوی گیم‌لافت از گرافیک چشم‌نوازی درکنار موسیقی هیجان‌انگیزی بهره می‌برد که تجربه بهتری برای گیمرها ایجاد می‌کند. به‌طورکلی اگر از علاقه‌مندان بازی‌‌های ریسینگ هستید به هیچ وجه Asphalt 9: Legends را از دست ندهید.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Euro Truck Evolution

۱. بازی Euro Truck Evolution

  • استودیو: Ovidiu Pop
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

اگر می‌خواهید یک رانندگی آرامش‌بخش را در دل جاده با یک کامیون را تجربه کنید، قطعا بازی کامیونی Euro Truck Evolution ساخته استودیوی Ovidiu Pop می‌تواند گزینه جذابی باشد. در بازی Euro Truck Evolution شما باید با کامیون خود به دل‌ جاده‌های مختلف زده و مأموریت‌ها محول شده را به اتمام برسانید. البته بازی به همین سادگی نیست و چالش‌های مختلفی در مقابل شما قرار می‌گیرند که باید آن‌‌ها را به سلامت بگذرانید. به‌عنوان مثال آب و هوای بارانی یکی از همین چالش‌ها است که در مأموریت شما نقش اساسی را بازی می‌کند. در بازی چندین کامیون از برندهای مختلف وجود دارد که با کسب امتیاز از مأموریت‌ها می‌توانید آن‌ها خریداری کنید. در بخش آنلاین بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید که در نوع خود می‌توانید جالب و هیجان انگیز باشد. بازی Euro Truck Evolution محصول جذابی برای علاقمند به هدایت کامیون در جاده‌ها است.

دانلود بازی Euro Truck Evolution

دانلود گوگل پلی Google Play


در این مقاله سعی شده نگاهی کوتاه به خفن ترین بازی های ماشینی و رانندگی اندروید بیاندازیم. آثاری که هرکدام حال مخصوص به خود را دارند و می‌توانند ساعت‌های زیادی شما را سرگرم خود کند. حال اگر هرکدام از این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید نظر خود را با دیگران در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین بازی ماشینی اندروید کدام است؟

بستگی به سلیقه شما دارد، اگر گرافیک می‌خواهید بازی آسفالت ۹ اولین گزینه پیشنهادی ما است، اگر به دنبال بازی با گیم‌پلی خوب هستید دو بازی Need for Speed Limits و Forza Street را پیشنهاد می‌کنیم.

در سال ۲۰۲۱ چه بازی جدید ماشینی اندروید تجربه کنیم؟‌

متاسفانه هنوز بازی خیلی خوب مسابقه‌ای در سال ۲۰۲۱ برای اندروید منتشر نشده است. اگر گوشی خوبی دارید بازی Grid Autosport با توجه به گرافیک خیلی زیبایی که دارد می‌تواند برای شما جذاب باشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده