// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

بهترین بازی های دونفره اندروید - ۲۵ بازی که حتما باید تجربه کنید

در این مقاله به سراغ بازی های دونفره اندروید می‌رویم که می‌توانید با دوستان یا خانواده خود از تجربه آن‌ها لذت ببرید. با معرفی بهترین بازی های دو نفره اندروید همراه زومجی باشید.

یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی که می‌توانید با دوستان یا خانواده خود انجام دهید، تجربه بازی‌های دو نفره است. به‌لطف پیشرفت موبایل‌های هوشمند و همه‌گیر شدن آن‌ها تجربه بازی‌های دو نفره این پلتفرم نیز بسیار راحت‌تر شده است. درواقع شما می‌توایند در هر جمعی با انتخاب یک بازی دو نفره مناسب، حسابی خود و دوستان خود را سرگرم کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۲۵ بازی دو نفره اندروید از بازی‌های اتوموبیل‌رانی مانند Asphalt 8 گرفته تا یک تجربه مبارزه‌ای جذاب مانند Brawlhalla، بپردازیم که می‌توانید ازطریق بلوتوث، وای‌فای و حتی ازطریق یک موبایل با اطرافیان خود بازی کنید. با ادامه مقاله و معرفی بازی های دو نفره موبایل همراه زومجی باشید.

به‌روزرسانی: این مقاله در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۲ با بازی‌های جدید به‌روزرسانی شده است. 


بازی دو نفره اندروید Tick Tock: A Tale for Two

۲۹. بازی Tick Tock: A Tale for Two

  • استودیو: Other Tales Interactive
  • سبک: فکری
  • قیمت: ۳ دلار

بازی Tick Tock: A Tale for Two یک تجربه کاملا دو نفره است که باید به‌صورت آفلاین یا آنلاین تجربه شود و در غیر این صورت امکان تجربه بازی وجود ندارد. داستان بازی بازیکنان را در یک دنیا خاص قرار می‌دهد که باید با کمک یکدیگر پازل‌های پیش رو را حل کنند که البته به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. در این بازی هریک از بازیکنان در محیطی متفاوتی قرار می‌گیرد و باید با تعامل با بازیکن دیگر راه‌حل‌هایی را برای فرار مخمصه گرفتار شده پیدا کنند. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و باید با کلیک بروی آیتم‌های مختلف با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. نکته که باید به آن توجه کنید این است که بازیکنان به هیچ عنوان نباید درکنار یک دیگر باشند و اگر هم به‌صورت آفلاین آن را تجربه می‌کنید باید فاصله حداقلی را از یکدیگر ایجاد کنید تا تجربه اصلی بازی حیف نشود.

دانلود بازی دونفره اندروید Tick Tock: A Tale for Two

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی دو نفره اندروید The Past Within

۲۸. بازی The Past Within

  • استودیو: Rusty Lake
  • سبک: فکری
  • قیمت: ۳ دلار

بازی The Past Within همانند بازی Tick Tock: A Tale for Two که در این مقاله نیز به معرفی کوتاه آن پرداختیم باید حتما به‌صورت دو نفره و ازطریق دو موبایل تجربه شود. این بازی توسط استودیوی Rusty Lake که یکی از خوشنام‌ترین استودیوی‌های بازی‌سازی برای موبایل که توانسته تجربه‌های فکری و داستانی جذابی برای این پلتفرم خلق کند، ساخته شده است. داستان بازی از دیدگاه دو شخصیت صورت ‌می‌گیرد که در ابتدای بازی، بازیکن اول باید یکی از آن شخصیت‌ها را انتخاب و بازیکن دوم نیز باید شخصیت دوم را انتخاب کند و هم‌زمان بازی را آغاز کنند. در طی داستان بازی بازیکنان باید در نقش‌های خود بازی را پیش ببرند و عملا تجربه تکنفره غیر ممکن می‌شود. بازی پرشده از معما‌ها و چالش‌های مختلفی که هرکدام از آن‌های بازیکنان را درگیر می‌کنند. بازی همانند دیگر آثار این استودیو به ‌صورت دو بعدی و با گیم‌پلی اشاره و کلیک است. اگر به‌دنبال یک اثر متفاوت دو نفره هستید، قطعا تجربه The Past Within می‌تواند حسابی سرگرمتان کند.

دانلود بازی دونفره اندروید The Past Within

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی دو نفره اندروید Ludo Club

۲۷. بازی Ludo Club

  • استودیو: Moonfrog
  • سبک: بردگیم
  • قیمت: رایگان

منچ یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های رومیزی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در این بازی که نهایتا چهار بازیکن می‌توانند در آن شرکت کنند باید با تاس، یک عدد را به‌دست بیاورند و مهره‌های خود را به حرکت دربیاورد و درنهایت هر چهار مهره خود را به انتهای مسیر برسانند. بازی Ludo Club درواقع نسخه ویدیویی این بازی است که امکانات مختلفی را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد. این بازی را  می‌توانید به‌صورت انفرادی با ربات‌های بازی یا در حالت آفلاین به‌صورت چهار نفره با دوستان خود تجربه کرد. همچنین در بخش آنلاین بازی می‌توانید با بازیکنان سرتاسر دنیا به رقابت بپردازید که هیجان خاص خود را دارد. با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آرید، می‌توانید مهره‌ها و تاس‌های جدید را خریداری و از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی دو نفره تا چهار نفره درکنار دوستان خود تجربه کنید بازی Ludo Club می‌تواند گزینه جذاب و ایده‌آلی باشد.

دانلود بازی دونفره اندروید Ludo Club

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی دو نفره اندروید Tank Stars

۲۶. بازی Tank Stars

  • استودیو: Playgendary
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

Tank Stars یک بازی رقابتی جذاب است که هریک از بازیکنان باید نهایت تلاش خود را به خرج دهد که تانک رقیب خود را نابود کند. در ابتدای هربازی بازیکنان باید تانک مدنظر خود را که هریک از آن‌ها ویژگی‌های منحصربفردی را دارند، انتخاب کنند. در طول بازی بازیکنان باید با زاویه بندی دقیق به حریف خود شلیک کنند تا نوار سلامتی تانک حریف تمام شود. بازی به غیر از حالت آفلاین دو نفره یک حالت آنلاین نیز دارد که در این حالت می‌توان با بازیکنان سرتاسر دنیا به رقابت پرداخت. با امتیازهایی که در طول بازی‌های مختلف به‌دست می‌آورید می‌توانید تانک‌های جدید را خریداری و شخصی‌سازی کنید و حتی آن‌ها را ارتقاء دهید.

دانلود بازی دونفره اندروید Tank Stars

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی دو نفره اندروید Anti Pong

۲۵. بازی Anti Pong

  • استودیو: Modern Programming
  • سبک: تفننی
  • قیمت: رایگان

بازی Pong جزو اولین بازی‌های ویدیویی تاریخ و به‌طور دقیق‌تر دومین بازی ساخته شده در جهان است. در این بازی یک شئ شبیه توپ به سمت راست و چپ جابه‌جا می‌شود و بازیکنان باید با شی مسطحی که در دو سمت قرار دارد مانع از خارج شدن آن شوند. بازی اندروید Anti Pong دقیق به همین شکل است، اما با ظاهری جذاب و بروزتر. در این بازی و در حالت دو نفره، هریک از بازیکنان باید یک سمت از موبایل را کنترل کنند و مانع از عبور توپ از سمت خود شوند. البته که بازی به شکل یک نواخت ادامه پیدا نمی‌کند و چالش‌هایی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها افزایش سرعت بازی است که باعث می‌شود بازیکنان در حرکات خود دچار اشکال شوند. همچین آیتم‌های در طول بازی در دسترس قرار می‌گیرند که به بازیکنان کمک‌ می‌کنند.

دانلود بازی دونفره اندروید Anti Pong

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Sea Battle

۲۴. بازی Sea Battle 2

  • استودیو: BYRIL
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

احتمالا در کودکی یا شاید در همین سن و سالی که هستید تجربه بازی مشابه Sea Battle را روی کاغذ داشته‌اید که باید در آن با یک استراتژی مناسب ابزارهای جنگی خود را چیده و به‌صورت نوبتنی با دوستان خود رقابت کنید. بازی Sea Battle ساخته استودیو BYRIL دقیقا به همین شکل است. در این بازی شما باید در منطقه خود با استفاده از ابزارآلات جنگی مختلف مانند تانک، هلی‌کوپتر و موشک‌انداز یک تاکتیک جنگی را پیاده‌سازی کنید و پس از آن با رقیب خود وارد مسابقه شوید. در بازی باید با انتخاب یک نقطه مناسب در محیط جنگ خود طوری برنامه‌ریزی کنید که بعد از شلیک یکی از ابزار جنگی بازیکن مقابل هدف قرار دهید. این روند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که تمام وسایل یکی از بازیکنان نابود شود.

دانلود بازی اندروید Sea Battle 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Among Us و موجودات رنگی معلق در فضا

۲۳. بازی Among Us

  • استودیو: InnerSloth
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

Among Us یکی از محبوب‌ترین بازی‌های یک سال اخیر است که اکنون طرفداران زیادی دارد. ساخته استودیوی InnerSloth شما را درون یک سفینه قرار می‌دهد که حداقل شامل چهار بازیکن است که به دو گروه شیادان و خدمه تقسیم می‌شوند. گروه شیادان باید با خرابکاری در سفینه و کشتن خدمه بازی را پیش ببرد و خدمه نیز با رفع مشکلات سفینه سعی کنند زنده بمانند. بخش اساسی بازی گفت‌وگو است که باید در آن با مذاکره و البته اتهام زنی یکی اعضا را حذف کنید. این کار تا جایی ادامه پیدا می‌کند که یکی از تیم‌ها برنده بازی شود.  شما می‌توانید مقاله ۲۵ نکته‌ آموزشی بازی Among Us که شما را به بازیکن بهتری تبدیل کند را زومجی مطالعه کنید.

دانلود بازی اندروید Among Us

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Doodle Army 2 : Mini Militia

۲۲. بازی Mini Militia - Doodle Army 2

  • استودیو: Appsomniacs
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

Doodle Army 2 : Mini Militia از استودیوی Appsomniacs یک از برترین بازی های اندروید است که می‌توانند به‌راحتی شما و دوستانتان را تا مدت‌ها سرگرم خود کند. در این بازی هر بازیکن در نقش یک سرباز قرار می‌گیرد و باید با جمع آوری سلاح‌های مختلفی بین مسیر بازیکنان دیگر را نابود کنند. هر سلاح بازی قابلیت و قدرت خاص خود را دارد که اگر شانس خوبی را داشته باشید می‌توانید سلاح قوی را به‌دست بیاورید. بازی Doodle Army 2: Mini Militia گرافیک ساده ولی در عین حال جذابی دارد که هر مخاطبی را جذب خود می‌کند.

دانلود بازی اندروید Mini Militia - Doodle Army 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید 2 Player games : the Challenge

۲۱. بازی 2 Player games : the Challenge

  • استودیو: JindoBlu
  • سبک: آرکید
  • قیمت: رایگان

بازی 2 Player games : the Challenge یک تجربه کاملا دو نفره است و از طرفی هم نیازی به آنلاین بودن و حتی اتصالاتی مانند بلوتوث هم ندارد. درواقع  پلیر گیمز بازی دونفره در یک گوشی است و برای تجربه آن تنها نیاز به یک موبایل دارید. در ساخته استودیوی JindoBlu بازیکنان در چندین چالش مختلف قرار می‌گیرند و هر بازیکن باید سعی کند بازیکن مقابل را در آن چالش به نحوی شکست دهد. به‌عنوان مثال در بازی با چالش‌هایی مانند پینگ پنگ، بسکتبال، شطرنج و چندین و چند چالش مختلف دیگر که هرکدام می‌تواند به‌راحتی شما را سرگرم خود کند. گیم‌پلی بازی هم بسته به چالش متفاوت و همین امر باعث عدم تکراری شدن روند بازی می‌شود.

دانلود بازی اندروید 2 Player games : the Challenge

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Asphalt 8: Airborne

۲۰. بازی Asphalt 8: Airborne

  • استودیو: Gameloft
  • سبک: ریسینگ
  • قیمت: رایگان

اگر می‌خواهید یک رقبات ریسینگ جذاب و پرتنشی را درکنار دوستان خود تجربه کنید قطعا Asphalt 8: Airborne از استودیوی نام آشنای گیم‌لافت بهترین گزینه است. در بازی Asphalt 8: Airborne شما می‌توانید از بین خودروهای موجود یکی را انتخاب و درکنار دوستان خود در چالش‌های مختلف به رقابت بپردازید. سیستم گیم‌پلی بازی ساده است درواقع شما در بازی نیازی به فشردن دکمه گاز ندارید و فقط باید با چرخاندن موبایل به طرفین یا با دکمه‌های چپ و راست خودرو خود را کنترل کنید. گیم‌لافت همیشه در زمینه گرافیک خوب عملکرده است و Asphalt 8: Airborne نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد طراحی بسیار جذاب و چشم‌نوازی هستید.

دانلود بازی اندروید  Asphalt 8: Airborne

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Badminton League

۱۹. بازی Badminton League

  • استودیو: RedFish Games
  • سبک: ورزشی
  • قیمت: رایگان

بازی Badminton League ساخته استودیوی RedFish Games تجربه جذاب و سرگرم کننده از ورزش محبوب بدمینتون است که می‌توانند به‌راحتی شما را سرگرم کند. در ابتدای بازی شما می‌توانید بازیکن خود را شخصی‌سازی و سپس وارد رقابت‌های آنلاین و حتی با دوستان خود در شبکه داخلی به رقابت بپردازید. بازی Badminton League به‌صورت دو بعدی است و شما باید با جابه‌جا کردن بازیکن و قرار دادن در موقیعت مناسب ضربات مختلف مانند قدرتی، بلند و غیره وارد کنید. بازی شامل چندین حالت مختلف رقابتی است که از حالت ساده گرفته تا تورنمت‌های متنوع را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید با کسب امتیاز آیتم‌های مانند راکت‌های جدید، لباس و کفش و موارد مختلف دیگر را خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید  Badminton League

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Brawlhalla

۱۸. بازی Brawlhalla

  • استودیو:  Blue Mammoth Games
  • سبک: مبارزه‌ای
  • قیمت: رایگان

Brawlhalla ساخته استودیوی Blue Mammoth Games یک بازی در سبک اکشن مبارزه‌ای است که با استفاده از برخی از کاراکتر‌های مشهور لحظات بامزه‌ای را ایجاد می‌کند. در این بازی می‌توانید با یکی از دوستان خود تیمی را تشکیل داده و به مبارزه با گروه دیگر بپردازید یا این کار را علیه یکدیگر انجام دهید. گیم‌پلی بازی به این صورت است که با یک طرف نمایشگر باید شخصیت را کنترل کنید و با طرف دیگر حرکات مختلف انجام دهید. هریک از شخصیت‌ها دو سلاح ویژه دارند که در جریان مسابقه روی زمین قرار می‌گیرند و باید در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها برداشته و استفاده کنید. بازی موبایل Brawlhalla از نظری طراحی بصری و موسیقی نیز موفق بوده و در حین رقابت با دوستان از آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی اندروید  Brawlhalla

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Special Forces Group 2

۱۷. بازی Special Forces Group 2

  • استودیو: ForgeGames
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

اگر شما از طرفدران قدیمی کانتر، یکی از خاطره انگیزترین و البته جذاب‌ترین بازی‌های چندنفره هستید قطعا می‌توانید با تجربه Special Forces Group 2 ساخته استودیوی ForgeGames با دوستان خود لحظات جذابی را درکنار یکدیگر بگذارید. بازی شباهت‌های بسیار زیادی به بازی یادشده دارد که از مپ‌های معروف آن گرفته تا سلاح‌ها و موارد مختلف دیگر که همگی شما را به یاد بازی کانتر می‌اندازد. شما در این بازی در یکی از دو گروه تروریست یا ضد تروریست قرار می‌گیرید که هر کدام وظیفه خاص خود را دارند. اگر در نقش تروریست باشید باید با جاگذاری یک بمب در یک نقطه خاص منتظر انفجار آن باشید و البته باید از خنثی شدن آن جلوگیری کنید و اگر در نقش ضد تروریست باشید باید با نابودی تمامی تروریست‌ها و البته خنثی سازی بمب بازی را به نفع خود به پایان برسانید.

دانلود بازی اندروید Special Forces Group 2

دانلود گوگل پلی Google Play


Minecraft pocket edition

۱۶. بازی Minecraft

  • استودیو: Mojang
  • سبک: آرکید
  • قیمت: ۷.۵ دلار

بازی ماینکرفت ساخته استودیو موجانگ بدون تردید یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ است که با وجود زمان طولانی از انتشار خود هنوز بازیکنان بسیار آن را تجربه می‌کنند. ماینکرافت به‌گونه‌ای شگفت انگیزی بزرگ است؛ در این بازی شما می‌توانید به‌صورت کاملا ساده هرآنچه را که تصور می‌کنید با استفاده از بلوک‌های موجود در محیط بسازید. همچنین‌، می‌توانید به دنیاهای ساخته شده توسط بازیکنان دیگر وارد شوید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. گیم‌پلی بازی نیز پیچیدگی خاصی را ندارد و شما می‌توانید با نشانگر صفحه‌های نمایش شخصیت بازی را کنترل کنید و همچنین با آیکون‌های دیگر از آیتم‌های به‌دست آمده بهره ببرید.

دانلود بازی اندروید Minecraft

دانلود گوگل پلی Google Play


پوستر بازی Terraria

۱۵. بازی Terraria

  • استودیو: 505 Games Srl
  • سبک: ماجراجویی
  • قیمت: ۵ دلار

Terraria یک اثر ماجراجویی بسیار جذاب است که با دنیای بزرگ و عجیبی که دارد می‌تواند شما و دوستانتان را تا مدت‌ها سرگرم کند. در ساخته استودیوی Re-Logic پس از طراحی شخصیت خود باید با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف منطقه و خانه خود را بسازید. همچنین در این بازی می‌توانید وارد سرزمین‌های دیگر شوید و با دشمنان و باس‌های مختلف مبارزه کنید که درواقع بخش اصلی روایت داستان بازی را شامل می‌شود. طراحی دوبعدی و گرافیک پیکلسی به کار رفته در بازی جذابیت خاصی به محتوای کلی بازی داده است. بازی Terraria با وجود اینکه قریب به ده سال از انتشار آن می‌گذرد هنوز با به‌روزرسانی‌های مختلف مخاطب‌های بیشتری را جذب خود می‌کند که در نوع بسیار جذاب است.

دانلود بازی اندروید Terraria

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Soul Knight‏

۱۴. بازی Soul Knight

  • استودیو: ChillyRoom
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

بازی Soul Knight ساخته استودیوی ChillyRoom داستان یک شوالیه را تعریف می‌کند که پس از دزدیده شدن سنگ جادوی شهرش به‌دنبال نابودی همه بیگانگان و از همه مهم‌تر بازپس‌گیری سنگ جادویی راهی نبرد‌های مختلف می‌شود. حال شما در قالب این شوالیه باید مراحل مختلف بازی را بگذرانید که هر یک از مراحل بازی چالش‌های خاصی را پیش روی شما می‌گذارد. گرافیک دو بعدی و پیکسلی بازی بسیار جذاب و چشم‌نواز کارشده که درکنار موسیقی خوب آن هیجان خوبی را به بازیکن منتقل می‌کند. نکته جالب بازی این است که می‌توانید با وصل شدن به WIFI با دوستان خود مراحل بازی را به‌صورت دو نفره طی کنید.

دانلود بازی اندروید Soul Knight

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Fotonica

۱۳. بازی Fotonica

  • استودیو: Santa Ragione
  • سبک: اکشن
  • قیمت: ۳ دلار

اگر از طرفداران بازی‌های رانر هستید قطعا تجربه Fotonica ساخته استودیوی Santa Ragione می‌تواند متفاوت و البته لذت‌بخش باشد. اولین نکته‌ای که این بازی را با سایر بازی‌های این سبک متمایز می‌کند طراحی بصری و منحصربفرد آن است. Fotonica از نمای اول شخص است و شما برای کنترل کاراکتر بازی باید روی صفحه‌نمایش نگه دارید که این کار به‌مرور سرعت بازی را زیاد می‌کند و اگر بخواهید از روی موانع عبور کنید کافی است صفحه‌نمایش رها و دوباره برای روند بازی روی صفحه‌نمایش نگه دارید. Fotonica یک حالت دو نفره را هم دارد که می‌توانید آن را روی یک موبایل به‌صورت Split-Screen تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Fotonica

دانلود گوگل پلی Google Play


Crossy Road

۱۲. بازی Crossy Road

  • استودیو: HIPSTER WHALE
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

Crossy Road یک بازی اعتیادآور از استودیوی Yodo1 Games است که به‌راحتی با گیم‌پلی خوب خود تا مدت‌ها شما را سرگرم می‌کند. در این بازی شما باید یک مرغ را صحیح و سالم از عرض یک خیابان عبور دهید که البته این کار با عبور ناگهانی انواع اتوموبیل کار آسانی نخواهد بود. گیم‌پلی بازی بسیار ساده طراحی شده است و شما فقط با لمس صفحه‌نمایش وارد خیابان شده و این کار را تا زمانی‌که به یک منطقه امن برسید باید ادامه ‌دهید. درواقع در منطقه امن می‌توانید تصمیم بگیرد برای ادامه مسیر از کدام قسمت وارد خیابان شوید. بازی Crossy Road یک حالت دو نفره دارد که در آن باید برای کسب بیشترین امیتاز تلاش کنید.

دانلود بازی اندروید Crossy Road

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Fling Fighters

۱۱. بازی Fling Fighters

  • استودیو: Craneballs
  • سبک: آرکید
  • قیمت: رایگان

Fling Fighters یک بازی در سبک محبوب مبارزه تن به تن است که توسط استودیوی Craneballs ساخته شده است. در این بازی بعد از انتخاب جنگجوی خود باید وارد پنج جزیره مختلف شوید و دیگر جنگجوها را شکست دهید. مهم‌ترین نکته در گیم‌پلی بازی زمان‌بندی مناسب در حملات است. درواقع اگر نتوانید به درستی از زمان خود بهره ببرید خیلی سریع توسط جنگجوی دیگر شکست خواهید خورد. در هر مرحله بازی شما سلاح خاصی را در اختیار خواهید داشت که می‌توانید از آن در طول مسابقه استفاده کنید. همچنین، در هر مرحله دشمنان با گذاشتن انواع تله سعی در نابودی شما دارند که روند بازی را برای شما دشوار می‌کنند. Fling Fighters نزدیک به ۴۰ کاراکتر مختلف دارد که می‌توانید با توجه سلیقه خود یکی از آن‌ها را در طول بازی استفاده کنید. همچنین این بازی یک حالت دو نفره هم دارد که می‌توانید بدون نیاز به اینترنت با دوستان خود آن را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Fling Fighters

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید DUAL!

۱۰. بازی !DUAL

  • استودیو: Seabaa
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

!DUAL ساخته استودیوی Seabaa یک تجربه کاملا دو نفره است که می‌توانید آن را با یکی دوستان خود با اتصال ازطریق بلوتوث یا وای فای انجام دهید. در این بازی هریک از بازیکنان کنترل یک سفیه را بر عهده دارد و باید با تیراندازی سفیه بازیکن مقابل را نابود کند و همچنین در زمان مناسب از شلیک‌های بازیکن دیگر فرار کند. نکته بسیار مهم در اجرا این است که برای تجربه صحیح آن باید دو بازیکن دقیقا روبه‌روی یکدیگر باشند. در زمینه گیم‌پلی کار خاصی قرار نیست انجام دهید و صرفا با تکان دادن موبایل خود می‌توانید شلیک و در زمان مناسب از شلیک‌ها بازیکن مقابل با تکان دادن گوشی فرار کنید. !DUAL طراحی بسیار ساده‌ای دارد به‌ طوریکه حجم بازی چیزی کم تر از ۱۰ مگابایت است ولی در عین حال از نظر بصری بسیار جذاب کار شده است.

دانلود بازی اندروید!DUAL

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Escapists 2: Pocket Breakout

۹. بازی The Escapists 2: Pocket Breakout

  • استودیو: Team 17 Digital Limited
  • سبک: استراتژیک
  • قیمت: ۷ دلار

بازی The Escapists 2: Pocket Breakout ساخته استودیوی Team 17 Digital یک تجربه جذاب سرگرم کننده در رابطه با فرار چندین خلافکار از یک زندان است. بازی شامل پنج مکان اصلی است که بازی در آن جریان دارد. شما می‌توانید کاراکتری‌ها خود را شخصی‌سازی کرده و از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین نکات درون بازی مدیریت زمان است و اگر به درستی نتوانید انجام منجبر به دستگیری شما می‌شود. همچنین اگر بازی را به همراه یکی از دوستان خود به‌صورت اتصال به wifi پیش ببرید، هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد.

دانلود بازی اندروید The Escapists 2: Pocket Breakout

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Farming Simulator 18

۸. بازی Farming Simulator 18 

  • استودیو: GIANTS Software
  • سبک: شبیه‌ساز
  • قیمت: ۵ دلار

کشاورزی یکی از لذت بخش‌ترین فعالیت‌هایی است که خیلی از افراد علاقه به تجربه آن دارند. در بازی Farming Simulator 18 ساخته استودیوی GIANTS Software شما انواع مختلف وسایل کشاوری از انواع تراکتور گرفته تا ماشین آلات مخصوص حمل بار که می‌توانید آن‌ها با کسب امتیاز دریافت کنید. علاوه‌بر کارهای کشاورزی شما می‌توانید به پرورش انواع مختلف حیوان مانند گاو، گوسفند بپردازید. شما می‌توانید با فروش محصولات کشاورزی و دامی خود کسب و درآمد کنید و با به‌دست آوردن امتیاز تجهیزات و آیتم‌های مختلف دیگر خریداری کنید. همچنین Farming Simulator 18 را می‌توانید ازطریق وصل شدن با بلوتوث و وای‌فای با دوستان خود مشغول به تجربه بازی شوید.

دانلود بازی اندروید Farming Simulator 18

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Riptide GP: Renegade

۷. بازی Riptide GP: Renegade

  • استودیو: Vector Unit
  • سبک: ریسینگ
  • قیمت: ۳ دلار

در بازی Riptide GP: Renegade شما در نقش یک جت‌ اسکی سوار هستید و باید در مسابقات و رویدادهای مختلف شرکت کنید. در ساخته استودیوی Vector Unit می‌توانید با شرکت در مسابقه‌های مختلف امتیاز کسب کرده و با آن‌ها آیتم‌های متنوعی همچون جت‌اسکی‌های جدید و قدرتمند را خریداری کنید. یکی دیگر از نکات بسیار خوب بازی، گرافیک جذاب و خیره کننده به کار رفته در آن است که این موضوع درکنار موسیقی هیجان انگیز لذت بازی را دوچندان می‌کند. درکنار موارد گفته شده بازی دارای چندین مکان مختلف است که از تکراری شدن روند بازی جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید بازی را علاوه‌بر حالت چنده نفره آنلاین به‌صورت splitscreen نیز با دوستان خود تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Riptide GP: Renegade

دانلود گوگل پلی Google Play


بهترین بازی های دونفره اندروید

بازی اندروید Bomb Squad

۲۵. بازی Bomb Squad

  • استودیو: Eric Froemling
  • سبک: آرکید
  • قیمت: رایگان

BombSquad ساخته استودیوی Eric Froemling یک تجربه هیجان انگیز دو نفره و حتی چند نفره است که می‌تواند شما را به‌راحتی ساعت‌ها سرگرم کند. در این بازی باید در مینی‌گیم‌های مختلفی که بازی شما را در آن‌ها قرار می‌دهد با دوستان خود به رقابت بپردازید. در هر رقابت باید با پرتاب کردن انواع و اقسام بمب به سمت بازیکنان دیگر آن‌ها را شکست دهید هر یک از بمب‌ها ویژگی خاصی به‌عنوان برخی قدرت انفجاری دارند و برخی دیگر بازیکن مقابل را منجمد می‌کنند. همچین درکنار بمب‌ها می‌توانید به آن‌ها با مشت ضربه بزنید یا با بلند کردن و پرتاب‌آن‌ها بازی را پیش ببرید. BombSquad دارای محیط‌های و حالت‌های مختلف است که عدم تکراری شدن بازی کمک می‌کنند.

دانلود بازی دونفره اندروید Bomb Squad

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Worms 3

۵. بازی Worms 3

  • استودیو: Team 17 Digital
  • سبک: آرکید
  • قیمت: ۵.۵ دلار

یکی از پرطرفدارترین بازی‌های قدیمی، سری Worms ساخته Team17 است که در آن شما در نقش چندین کرم مختلف هستید و باید با استفاده از انواع مختلف ابزار جنگی متنوع دشمنان خود را نابود کنید و همین ایده ساده این بازی را به یکی از محبوب‌ترین بازی دنیا کرد. حال در بازی Worms 3 می‌توانید این کار را با دوستان خود تجربه کنید. در این بازی شما به چند گروه چند نفره تقسیم می‌شوید و باید با استفاده از انواع وسایل جنگی مانند نارنجک اعضای تیم حریف را از بین ببرید. بازی دارای چندین حالت مختلف است که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند. اگر می‌خواهید یک تجربه جذاب و سرگرم کننده‌ای را با دوستان خود تجربه کنید Worms 3 می‌تواند گزینه ایده‌ آلی باشد.

دانلود بازی اندروید Worms 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Modern Combat 5

۴. بازی Modern Combat 5

  • استودیو: Gameloft
  • سبک: اکشن
  • قیمت: رایگان

سری Modern Combat یکی دیگر از بازی مطرح استودیوی Gameloft است که یک تجربه شوتر اول شخص بسیار جذاب و چشم‌نوازی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. نسخه پنجم از این سری تحت عنوان Modern Combat 5 از این قاعده مستثنی نیست و با گیم‌پلی و گرافیک خیره‌کننده‌ای که دارد بازیکنان جذب خود می‌کند. در حالت داستانی بازی شما در نقش یک سرباز آمریکایی هستید که باید در هرمرحله مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید. در گیم‌پلی بازی مانند نسخه‌های قبلی این مجموعه شما می‌توانید با دکمه‌های سمت چپ کاراکتر را کنترل و دکمه‌های سمت راست عمکردهای مانند تیراندازی، پرش، استفاده از چاقو و غیره را انجام دهید. Modern Combat 5 یک حالت چنده نیز دارد که می‌توانید با دوستان خود ازطریق اتصال بلوتوث آن را به‌صورت گروهی در حالت‌های مختلفی که بازی دارد، تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید 8 Ball Pool

۳. بازی 8 Ball Pool

  • استودیو: Miniclip
  • سبک: ورزشی
  • قیمت: رایگان

بیلیارد یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های جهان است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. 8 Ball Pool ساخته استودیوی Miniclip یکی از بهترین بازی بیلیارد اندرویدی است که تا به امروز نزدیک به ۵۰۰ میلیون بار از گوگل دانلود شده است. در این بازی شما بسته به امتیازی که دارید می‌توانید با افراد مختلف به رقابت بپردازید. همچنین می‌توانید با ورود به تورنمت‌های مختلف جهت کسب امتیازهای و همچنین ارتقا سطح خود تلاش کنید. در فروشگاه بازی می‌توانید با امتیازهایی که به‌دست آورده‌اید انواع مختلف چوب‌های بیلیارد را خریداری کرده و از آن‌ها در طول بازی بهره ببرید. بازی یک حالت دو نفره آفلاین در خود دارد که می‌توانید به‌صورت نوبتی با یکی از دوستان خود تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Stickman Party

۲. بازی Stickman Party

  • استودیو: Playmax Game Studio
  • سبک: آرکید
  • قیمت: رایگان

اگر می‌خواهید یک تجربه دو تا چهار نفره پر از هیجان را با دوستان خود در یک موبایل را تجربه کنید قطعا بازی Stickman Party ساخته استودیوی Playmax Game Studio می‌تواند ساعات خوشی را برای شما ایجاد کند. در این بازی هر بازیکن یک کاراکتر را کنترل می‌کند و باید با عدد به‌دست آمده از تاس کاراکتر خود را به جلو حرکت دهد. بعد از اینکه تمامی افراد حرکات خود را انجام داده‌اند وارد مینی‌گیم‌های مختلف می‌شوند و باید در آن‌ها جهت کسب امتیاز تلاش کنند. در این بازی کسی برنده می‌شود که تنها فرد باقی مانده در محیط بازی باشد. برای این کار باید با آیتم‌هایی که به‌دست می‌آورید قبل از انداختن تاس به بازیکنان دیگر حمله کنید. این آیتم‌ها شامل بمب افکن، موشک و غیره می‌شوند که هر کدام از آن‌ها بسته به موقعیت بازیکن دگیر کاربرد خاص خود را دارد. همچنین در صورتی که مقدار سلامتی شما کم باشد می‌توانید از آیتم سلامتی برای افزایش نوار سلامتی استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید Stickman Party

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Swords of Ditto

۱. بازی The Swords of Ditto

  • استودیو: DevolverDigital
  • سبک: ماجراجویی
  • قیمت: ۶ دلار

بازی The Swords of Ditto در رابطه با قهرمانانی است که با به‌دست آوردن شمشیر افسانه‌ای Ditto قصد دارند Mormo، دشمن شیطانی انسان‌ها را نابود کنند. بازی داستان جذاب و خوبی دارد و بازیکنان را تا انتهای بازی سرگرم می‌کند. سیستم گیم‌پلی بازی با مکانیزم ساده پیداسازی شده است و شما می‌توانید به‌صورت شخصی‌سازی شده دکمه‌های بازی را در جای دلخواه قرار دهید. The Swords of Ditto از تنوع محیطی خوب درکنار گرافیک جذاب و چشم‌نوازی بهره می‌برد که این موضوع درکنار موسیقی متنوع جذاب آن ارزش بازی را دوچندان می‌کند. در بازی می‌توانید با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست آورده‌اید کاراکتر و ابزارهای‌ خود را ارتقا دهید. The Swords of Ditto را می‌توانید به‌صورت گروه با دوستان پیش برده که در این صورت هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد.

دانلود بازی اندروید The Swords of Ditto

دانلود گوگل پلی Google Play

در این مقاله سعی شد به بهترین بازی های دو نفره اندرویدی بپردازیم که می‌توانید آن‌ها در جمع دوستان یا خانواده خود تجربه کنید. آثاری که هرنوع سلیقه‌ای را می‌تواند به‌راحتی جذب خود کند. در آخر نظر خود را در رابطه با بازی‌های معرفی شده بیان کنید. آیا بازی دو نفره دیگری را تجربه کرده‌اید؟ آن را در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


بازی فورتنایت

پرسش‌های متداول

  • بهترین بازی دو نفره اندروید با وای فای کدام است؟

    شناخته شده ترین بازی وای فای در این روزها برای اندروید بدون شک Among Us است. اگر بازی خنده‌دار می‌خواهید BombSquad هم حسابی شما را درگیر می‌کند. مقاله زومجی را برای بازی‌های بیشتر مطالعه کنید.

  • آیا با وای فای یا به صورت شبکه افلاین، بازی های دونفره اندروید را می‌توانیم بازی کنیم؟

    بله بازی های اندروید زیادی تاکنون منتشر شده است که به‌صورت شبکه افلاین برای اندروید در دسترس قرار دارند. 2 Player games : the Challenge یک از بازی دونفره در یک گوشی است که برای تجربه آن به یک موبایل نیاز دارید. از بازی‌های دیگر می‌توانیم به استیک من پارتی اشاره کنیم.

  • بازی های دونفره که می توانیم با اینترنت بازی کنیم؟

    بیشتر بازی‌ها از جمله کال اف دیوتی، پابجی، فورتنایت، براول استار و بازی‌های مشابه را می‌توانید از طریق اینترنت با دوستان خود بازی کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده