نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

آپدیت ارتقا نسل جدید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War احتمالاً رایگان نخواهد بود

اطلاعات جدیدی که در ارتباط با بازی جدید Call of Duty: Black Ops Cold War فاش شده، به وجود سه نسخه‌ی مختلف از این بازی و عدم ارائه‌ی آپدیت نسل جدید به‌صورت رایگان اشاره دارد.

بعد از انتشار اطلاعات مهمی که در پچ آپدیت بازی Warzone و در ارتباط با Call of Duty: Black Ops Cold War فاش شد، به نظر می‌رسد که قسمت جدید از مجموعه‌ی Call of Duty در سه نسخه مختلف منتشر خواهد شد. این اطلاعات توسط یکی از کاربران توییتر به نام BKTOOR که سابقه خوبی در فاش کردن اطلاعات مربوط‌به این مجموعه دارد کشف و در وبسایت COD Tracker منتشر شده است. براین اساس، ضمن تأیید رونمایی از بازی Black Ops Cold War در تاریخ چهارشنبه ۲۶ اوت (فردا پنجم شهریور) هرسه نسخه‌ی این بازی برای پیش خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

سه نسخه مختلف بازی Call of Duty: Black Ops Cold War با نام‌های Standard Edition و Cross-Gen Bundle و Ultimate Edition مشخص شده اما هنوز جزئیاتی از تفاوت قیمتی آن‌ها اعلام نشده است. اما نکته‌ی جالب توجهی که جا دارد به آن اشاره شود، وجود باندل جداگانه‌ای با نام Cross-Gen برای این بازی است احتمالاً بیانگر عدم ارائه‌ی آپدیت ارتقاء به نسل جدید کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به‌صورت رایگان است. البته اکتیویژن به‌عنوان ناشر این بازی هنوز هیچ‌یک از این اطلاعات را تأیید یا تکذیب نکرده است.

کاربران با پیش خرید هریک از نسخه‌های بازی Cold War به فاز Early Access آن دسترسی خواهند داشت. البته هنوز تاریخ برقراری دسترسی اولیه کاربران به این بازی نیز اعلام نشده است. علاوه‌براین، بازیکنان بلافاصله بعد از ثبت سفارش خرید این بازی، کاراکتر فرانک وودز را برای استفاده در بازی‌های Warzone و Modern Warfare دریافت خواهند کرد. خبر حضور میسون، وودز و هادسون در COD: Black Ops Cold War نیز اخیراً فاش شده است.

تصاویر فاش شده از نسخه های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

به همراه شخصیت وودز، یک بلوپرینت اختصاصی برای مسلسل جنگی خاص او نیز ارائه می‌شود که در بازی‌های مدرن وارفیر و وارزون قابل استفاده خواهد بود. اما آخرین پاداشی که در صورت پیش خرید نسخه جدید بازی‌های کالاف دیوتی دریافت خواهید کرد، پیشروی در رده بندی Battle Pass به اندازه ۱۰ رتبه خواهد بود.

نسخه Standard Edition این بازی شامل محتوای کامل بازی درکنار بسته Confrontation Weapons Pack است که به هنگام پیش سفارش بازی دریافت خواهد شد. درنهایت نسخه Ultimate Edition را داریم که علاوه‌بر محتوای کامل بازی، شامل باندل ارتقاء به نسل جدید کنسول‌های بازی (Cross-Gen Bundle) و بسته ویژه Land, Sea and Air خواهد بود. این بسته شامل سه اسکین اختصاصی برای اپراتورها و وسایل نقلیه به همراه سه بلوپرینت ویژه برای سلاح‌های بازی است.

جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که ممکن است باندل Cross-Gen بعداً به‌صورت جداگانه نیز برای کاربران قابل خریداری باشد؛ اما در حال حاضر تنها در نسخه Ultimate Edition از آن سخن به میان آمده است.

تصویر فاش شده در ارتباط با باندل نسل بعدی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

اگر قصد دارید زمان بیشتری را با تجربه این بازی سپری کنید، می‌توانید باندل Battle Pass که شامل بازی اصلی، یک سیزن پس جدید و ۲۰ مرحله پیشروی در رده بندی آن است را به‌صورت جداگانه دریافت کنید. این مورد مشابه چیزهایی است که هم‌اکنون برای Modern Warfare نیز قابل خریداری خواهد بود.

برای افرادی که شاید هنوز از این خبر اطلاع ندارند نیز باید گفت که اخیراً توضیحات کامل بخش کمپین Call of Duty: Black Ops Cold War در اطلاعات فاش شده در همین فایل‌ها منتشر شده است. اصلی‌ترین مورد این است که ظاهرا Call of Duty: Black Ops Cold War در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی روایت می‌شود یک دنباله برای نسخه اول Black Ops به حساب می‌آید. همچنین شاهد بازگشت کاراکترهای هادسون، وودز و میسون به بخش داستانی بازی هستیم.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده