نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۸

جاناتان لوین وظیفه کارگردانی سریال Nine Perfect Strangers را بر عهده گرفت

شبکه هولو اعلام کرد که جاناتان لوین وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال Nine Perfect Strangers با بازی نیکول کیدمن را بر عهده خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان سریال Nine Perfect Strangers (نُه غریبه کامل) مشخص شده است. جاناتان لوین، کارگردان آثاری چون فیلم 50/50، فیلم Warm Bodies (بدن‌های گرم)، فیلم The Night Before (شب قبل)، فیلم Snatched (ربوده‌شده) و فیلم Long Shot (تیری در تاریکی)، وظیفه کارگردانی هر هشت قسمت این مینی سریال را بر عهده گرفته است که این سریال قرار است از شبکه هولو (Hulu) منتشر شود. همچنین لوین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Nine Perfect Strangers حضور خواهد داشت.

سریال Nine Perfect Strangers اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لیان موریارتی است که پیش از این شاهد ساخت سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) براساس رمانی دیگر از این نویسنده بودیم که این سریال موفق شد جوایز متعددی را دریافت کند و حتی فصل دوم آن نیز ساخته شود. رمان نُه غریبه کامل به ماجراهای ۹ نفر می‌پردازد که به دلایل مختلفی در یک پایگاه سلامتی دور هم جمع شده‌اند. این افراد هر یک قصه‌ای دارند که طی روزهایی که قرار است کنار یکدیگر بگذرانند، آرام آرام از آن‌ها خبردار می‌شویم.

نیکول کیدمن در نقش ماشا، ملیسا مک‌کارتی در نقش فرانسیس، لوک ایوانز در نقش لارس، مایکل شنون در نقش ناپلئون، گریس ون پتن در نقش زوئی، منی جاسینتو در نقش یائو، ملوین گرگ در نقش بن، سامارا ویوینگ در نقش جسیکا و تیفانی بون در نقش دلایلا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Nine Perfect Strangers حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. انتظار می‌رود که این سریال در سال ۲۰۲۱ از شبک هولو منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده