// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر گیم‌ پلی Ghostrunner حرکات سریع و خشن شخصیت بازی را نشان می‌دهد [گیمزکام 2019]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2019 تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Ghostrunner منتشر شده است که خشونت و سرعت بالای این بازی را نشان می‌دهد.

بازی Ghostrunner یک اثر سریع و خشن است که توسط استودیو One More Level ساخته شده و قرار است توسط استودیو All in! Games نیز منتشر شود. این بازی به‌نوعی تلفیق دو بازی Dishonored و Mirror's Edge است که دارای حال و هوای بازی Cyberpunk 2077 هم است. اگرچه این اثر هیجان‌انگیز تا یک تاریخ نامعلوم در سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد، اما تا همین‌جا نیز خوب به‌نظر می‌رسد. حالا بر اساس جدیدترین اخبار بازی، تریلری زیبا از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Ghostrunner دنیای انسان‌ها به‌واسطه‌ی طوفان‌های بسیار بزرگ به‌کلی از بین رفته است و کسانی که از این حادثه جان سالم به‌در برده‌اند در یک شهر که به‌شکل برجی غول‌پیکر توسط شخصی به‌نام The Architect ساخته شده است، زندگی می‌کنند. حالا هم کنترل آخرین شهر انسان‌ها را گروهی به‌نام The Keymaster برعهده گرفته‌اند که به‌واسطه‌ی آن، خشونت، فقر و بحران آن‌جا را فراگرفته است. شما هم در نقش یک جنگجوی قدرتمند سایبر باید به بالاترین نقطه‌ی این برج برسید و شهر را از چنگ این گروه آزاد کنید. در این راه از سازه‌ها و موانع متعدد و متنوعی نیز عبور خواهید کرد.

همان‌طور که در تریلر بازی هم مشاهده می‌کنید، جنگجویی که شما در نقش وی وارد بازی می‌شوید بسیار چالاک و سریع است. شما باید با استفاده از حرکات سریع و غیرقابل پیش‌بینی خود و همچنین با بهره‌گیری از موانع و اشیای داخل بازی، سعی در فریب دشمنان داشته باشید و آن‌ها را از سر راه خود بردارید. در این تریلر شاهد این هستیم که شخصیت بازی می‌تواند روی دیوارها راه برود و حتی با کُند کردن زمان، لیزرهای شلیک شده از طرف دشمنان را دیده و از اصابت آن‌ها به‌خود جلوگیری کند. یکی از چالش‌های بازی این است که حتی یک تیر هم می‌تواند باعث مرگ شما بشود. پس باید بدانید که حرکات دقیق و به‌موقع تنها کلید موفقیت شما است. اگر تیم توسعه بازی توانسته باشد کنترل روانی برای این اثر طراحی کند، قطعا شاهد یک بازی خاص و منحصر‌به‌فرد خواهیم بود.

بازی Ghostrunner قرار است در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۲۰ میلادی برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

نظر شما در مورد تریلر گیم‌پلی بازی Ghostrunner چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده