// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

راهنمای تروفی Fall Guys: Ultimate Knockout

تروفی‌های بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به‌گونه‌ای طراحی شده که بازیکنان برای کسب تمامی آن‌ها، باید به دفعات متعددی مینی‌گیم‌ها را تجربه کنند.

Fall Guys: Ultimate Knockout دارای لحظات سرگرم کننده و بامزه‌ای است که به‌واسطه‌ی مینی‌گیم‌های متنوع خود می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای را برای بازیکنان رقم بزند. در این قسمت از راهنمای تروفی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout رفته‌ایم تا کاربران به‌سادگی بتوانند این بازی چالش‌برانگیز را پلاتینیوم کنند.

اطلاعات کلی:

  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی‌ها را کسب کنید: ۶۰ ساعت
  • درجه سختی تروفی‌های بازی: ۸ از ۱۰
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۳۵ عدد و معادل ۱۱۸۵ امتیاز (۲۱ تروفی برنز، هشت تروفی نقره، پنج تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • تعداد دفعاتی که باید بازی را کامل کنید: یک دور، به‌عبارتی Fall Guys: Ultimate Knockout تنها دارای بخش چندنفره است

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: ۵۰ آیتم تزئینی را از فروشگاه بازی دریافت کنید

بازی فال گایز دارای آیتم‌های تزئینی است که باید آن‌ها را از فروشگاه بازی خریداری کنید. بازیکنان این آیتم‌ها را به‌واسطه‌ی Kudos یا Crowns خریداری می‌کنند. هر دو آیتم ذکر شده، پول‌های داخل بازی Fall Guys هستند و با بازی کردن کسب می‌شوند. ازاین‌رو فال گایز فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

دراین‌میان اشاره کنم که به‌طور دقیق‌تر، به ۵۰ عدد Crowns یا ۷۰ هزار Kudos برای خرید ۵۰ آیتم Uncommon نیاز دارید. فروشگاه فال گایز به‌صورت روزانه آپدیت می‌شود. نکته جالب این است که اگر آیتم‌های تزئینی بسته الحاقی بازی را داشته باشید، برای کسب سریع‌تر این تروفی می‌توانید از آن استفاده کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: ۱۰ آیتم تزئینی را از فروشگاه بازی آزاد کنید

توضیحات تروفی Fall Guy Fashionista را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: اولین آیتم تزئینی خود را استفاده کنید

 بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را به‌واسطه‌ی رنگ‌ها، پترن‌ها، چهره‌ها و قسمت بالا و پایین لباس شخصی‌سازی کنند. تنها کافی است وارد بخش کاستومایز کاراکتر شوید و در ادامه گزینه‌های Outfits یا Theatrics را انتخاب و از یکی از آیتم‌هایی که دارید، استفاده کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: یک آیتم تزئینی حداقل Uncommon را استفاده کنید.

توضیحات تروفی Head Turner را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: یک آیتم تزئینی حداقل Rare را استفاده کنید

توضیحات تروفی Head Turner را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: یک آیتم تزئینی حداقل Legendary را استفاده کنید

برای کسب این تروفی، باید روزانه فروشگاه داخل بازی را چک کنید، زیرا به‌صورت روزانه آیتم‌هایی با ارزش‌های مختلف در فروشگاه بازی قرار می‌گیرد و برای کسب این تروفی، می‌توانید یک آیتم تزئینی لجندری خریداری و پس از استفاده، سه تروفی فوق را کسب کنید. اشاره کنم که آیتم‌های تزئینی در بازی Fall Guys: Ultimate Knockout شامل رنگ‌ها، پترن‌ها، چهره‌ها و قسمت بالا و پایین لباس می‌شود.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: اولین آیتم لجندری خود را استفاده کنید

توضیحات تروفی Head Turner را مطالعه کنید

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در طول یک فصل، به سطح ۱۰ برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Star of the Show را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در طول یک فصل، به سطح ۲۵ برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Star of the Show را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در طول یک فصل به سطح ۴۰ برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Star of the Show را مطالعه کنید.

همانند سایر بازی‌های بتل‌رویال یا بازی‌های لایو سرویس، Fall Guys در قالب فصل‌های مختلف ارائه می‌شود. فصل‌های بازی به‌صورت دوماهه ارائه می‌شوند و در این بازه زمانی، باید Fame Level یا همان سطح کلی خود را از صفر به ۴۰ برسانید. در مجموع برای رسیدن به سطح ۴۰ به ۳۵ هزار امتیاز Fame نیاز دارید که با کسب عملکرد خوب در مینی‌گیم‌ها و اول شدن در بازی، می‌توانید روند رسیدن به این سطح را افزایش دهید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: یک راند را درحالی پشت سر بگذارید که حتی یک بار هم زمین نخورده‌اید

برای کسب این تروفی، باید یک راند را درحالی واجد شرایط (برای حضور در راند بعد) شوید و با موفقیت پشت سر بگذارید که اصلا با سایر بازیکن‌ها و موانع داخل بازی برخوردی نداشته باشید، زیرا این اتفاق باعث می‌شود روی زمین افتاده و تروفی ذکر شده را کسب نکنید. مینی‌گیم Perfect Match بهترین گزینه برای کسب تروفی مورد نظر است.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در دور مسابقه ماشین سواری، اول شوید

توضیحات تروفی Track Star را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در دور مسابقه ماشین سواری، پنج بار اول شوید

توضیحات تروفی Track Star را  مطالعه کنید

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: ۲۰ بار در یک راند اول شوید

هر راند بازی Fall Guys یک مینی‌‌گیم است و هر دور از مسابقه شما شامل پنج راند می‌شود. برای کسب این تروفی باید ۲۰ بار در یک راند اول شوید. دراین‌میان اشاره کنم که بعضی وقت‌ها انتخاب راه‌های میان‌بری که کمی طولانی‌تر است، اما خطر کم‌تری دارد، می‌تواند کمک حال شما باشد.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: پنج اپیزود را پشت سر هم برنده شوید.

هر بازی کامل در فال گایز با نام اپیزود شناخته می‌شود. ازاین‌رو برای کسب تروفی Infallible که سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین تروفی بازی به حساب می‌آید، باید پنج بازی کامل را برنده شوید. به‌عبارتی برای یک اپیزود باید در چهار راند جواز حضور در دور بعد را کسب کنید و در انتها، تنها شخصی باشید که در دور پنجم باقی‌مانده است. به‌خاطر ساختار مینی‌گیم‌ها، شانس می‌تواند کمک حال شما باشد یا بعضی وقت‌ها مانع از اول شدن بازیکن در بازی Fall Guys شود.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: اولین اپیزود خود را برنده شوید

توضیحات تروفی Golden Guy را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: هفت اپیزود را اول شوید

توضیحات تروفی Golden Guy را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: ۲۰ اپیزود را اول شوید

اپیزود نام یک بازی کامل در فال گایز است که شامل پنج راند مختلف می‌شود. بازیکنان باید در چهار راند اول، جواز حضور در دور بعد را کسب و در راند پنجم رتبه اول را کسب کنند. برای کسب این تروفی مهم نیست که آیا ۲۰ اپیزود را پشت سر هم برنده می‌شوید یا خیر، تنها کافی است تعداد دفعاتی که در یک اپیزود به مقام اول رسیده‌اید، به ۲۰ بار برسد.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در اولین راند جواز حضور در راند بعد را کسب کنید

بازیکنان در جریان کسب سایر تروفی‌ها، این تروفی را هم کسب خواهند کرد.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در ۱۰۰ راند جواز حضور را کسب کنید

توضیحات تروفی Veteran Status را مطالعه کنید

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در ۵۰۰ راند جواز حضور را کسب کنید

هرقدر که بتوانید در هر اپیزود به راند پنجم برسید، سریع‌تر از حالت عادی این تروفی را کسب خواهید کرد. ازاین‌رو نمی‌توان گفت که Veteran Status تروفی سختی نیست، اما نیازمند وقت و تمرکز زیادی است، زیرا باید در ۵۰۰ راند مختلف، جواز حضور در راند بعد را دریافت کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: یک اپیزود را در حالی برنده شوید که از یک Punchline شخصی‌سازی شده استفاده کرده باشید

Punchline در بازی همان خوشحالی‌ پس از پیروزی است که بخشی از آیتم‌های تزئینی بازی به حساب می‌آیند. ازاین‌رو پس از اینکه در یک اپیزود اول شدید، سایر بازیکنان می‌توانند نحوه خوشحالی کردن شما را تماشا کنند. تنها کافی است وارد بخش شخصی‌سازی شوید و از قسمت Theatrics، پانچ‌لاین مدنظر خود را انتخاب کنید. اگر هنوز این آیتم تزئینی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از فروشگاه بازی آن را خریداری کنید. برای شناسایی آیتم مورد نظر هم تنها کافی است که شکل و شمایل کاراکتر بازی را نگاه کنید که در حال خوشحالی کردن است.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: یک اپیزود را در حالی برنده شوید که در قالب یک تیم حداقل سه‌نفره مشغول تجربه بازی هستید

فال گایز دارای بخش کوآپ است که بازیکنان نهایت در یک تیم چهارنفره می‌توانند بازی را درکنار یکدیگر تجربه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که برای کسب تروفی، حتما خود شما باید در تیم اول شوید. صرفا بودن در تیم و عدم کسب مقام اول توسط شخص شما، به‌معنی کسب تروفی ذکر شده نیست.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: صلاحیت در راند بعد را درحالی کسب کنید که راند مورد نظر به Overtime ختم شده باشد.

شرایط Overtime زمانی به‌وجود می‌آید که در قالب یک تیم وارد بازی شده باشید و در پایان یک راند، دو تیم انتهای جدول امتیاز برابری را کسب کرده باشند. در ادامه وارد حالت Overtime می‌شوید. دراین‌میان اشاره کنم که تروفی مورد نظر، به شانس و تیم شما بستگی دارد و بهترین مینی گیم برای کسب این تروفی، Fall Ball است. معمولا در این مینی‌گیم کاربران بیش از سایر مینی‌گیم‌ها قادر به کسب تروفی Down to the Wire بوده‌اند.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: با وجود ۱۰ بار زمین خوردن، در یک دور جواز حضور در راند بعد را کسب کنید

این تروفی زمانی کسب می‌شود که در یک راند ۱۰ بار زمین بخورید و جواز حضور در راند بعد را هم کسب کنید. معمولا در مینی‌گیم The Whirlygig شانس دریافت این تروفی نسبت‌به سایر مینی‌گیم‌ها بیشتر است.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: با کسب امتیاز یک در یک بازی تیمی، جواز حضور در راند بعد را کسب کنید

بازیکنان در جریان مینی‌گیم‌های Jinxed یا Fall Ball که فال گای‌ها به‌صورت تیمی رقابت می‌کنند و امتیاز شما به‌جای اینکه بیشتر شود، از آن کسر می‌شود، قادر به کسب تروفی مورد نظر هستند. برای به‌دست آوردن این تروفی باید جواز حضور را در حالتی کسب کنید که تیم شما دقیقا امتیاز یک را کسب کرده است.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در یک راند و دقیقا قبل از اینکه مقام اول را کسب کنید، از یک ایموت (Emote) استفاده کنید

برای کسب این تروفی، تنها کافی است زمانی‌که اول و نزدیک به خط پایان هستید، از یک ایموت استفاده کنید و سپس اول شوید. دراین‌میان اشاره کنم که حتما باید تا حد امکان نزدیک به خط پایان باشید. بازیکنان با فشردن هریک از دکمه‌های دی‌پد کنترلر خود، می‌توانند از ایموت استفاده کنند و مهم نیست که از چه ایموتی استفاده می‌کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: یک فال گای را بغل کنید

تروفی مورد نظر را زمانی کسب می‌کنید که در طول بازی یکی از بازیکن‌ها را بگیرید (با دکمه R2) و در ادامه، شخص مورد نظر هم شما را بگیرد. در این حالت، هر دو فال گای یکدیگر را بغل می‌کنند. بازیکنان در جریان مینی‌گیم‌های Perfect Match، Tip Toe و Egg Scramble می‌توانند این تروفی را کسب کنند.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: به مدت یک ساعت در حال سقوط باشید

یادتان باشد که برای کسب این تروفی باید در حال سقوط باشید و پریدن به حساب نمی‌آید. در میان ۲۵ مینی‌گیم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout، مینی‌گیم‌هایی نظیر The Whirlygig، Door Dash یا Fruit Chute دارای بخشی هستند که می‌توانید از آن‌جا به قسمت دیگر محیط سقوط کنید. این کار را مدام انجام دهید تا به‌صورت خودکار این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: در مجموع ۱۰۰۰ بار به سایر فال گای‌ها برخورد کنید

برای کسب این تروفی حتما لازم نیست که زمین بخورید، بلکه با سایر بازیکن‌ها برخورد داشته باشید، کفایت می‌کند. زمانی‌که تعداد برخوردهای شما به ۱۰۰۰ بار رسید، تروفی مورد نظر را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: قبل از اینکه با سر به زمین برخورد کنید، سه ثانیه در هوا بمانید.

بازیکنان در جریان مینی‌گیم Door Dash می‌توانند این تروفی را کسب کنند. تنها نکته‌ای که باید توجه داشته باشید، این است که در بخضی از این مینی‌گیم بازیکنان یه پرش بلند و طولانی خواهند داشت. پس از انجام این پرش، کاراکتر خود را به‌گونه‌ای هدایت کنید که با سر به زمین برخورد کند.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: یکی از بازیکنان را به زمین بیاندازید

برای کسب این تروفی تنها کافی به سمت یکی از فال گای‌های شیرجه بزنید (دکمه مربع)، به سمت آن‌ها بپرید (دکمه ضربدر) یا اینکه با R2 آن‌ها را بگیرید؛ آن هم به‌گونه‌ای که باعث شود به زمین برخورد کنند.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: زمانی‌که درحالی چرخیدن روی زمین هستید و قبل از اینکه بلند شوید، به سه بازیکن دیگر برخورد کنید

بازیکنان به‌واسطه‌ی مینی‌گیم Block Party می‌توانند این تروفی را کسب کنند. همچنین در انتهای مینی‌گیم Door Dash هم یک بخش سقوط برای شما درنظر گرفته شده است که می‌توانید پس از سقوط و برخورد به زمین، به سایر کاراکترها برخورد داشته باشید یا خود را روی آن‌ها بیاندازی تا تروفی ذکر شده را کسب کنید.

راهنمای تروفی Fall Guys

توضیح: به ایستگاه سرعت برسید

تروفی ذکر شده زمانی در اختیار شما قرار داده می‌شد که روی زمین افتاده و سپس به جلو حرکت داده شوید. مینی‌گیم‌هایی که دارای چکش به‌عنوان یک مانع هستند، می‌توانند به شما در کسب این تروفی کمک کنند، زیرا چکش مورد نظر پس از اینکه باعث زمین خوردن فال گای می‌شود، می‌تواند او را به جلو حرکت دهد. ازاین‌رو تروفی ذکر شده را کسب خواهید کرد.  


منبع Psnprofiles
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده