نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ شروع پخش جدید فصل چهارم Fargo اعلام شد؛ از سرگیری تولید سریال

شبکه FX رسما از سرگیری تولید فصل چهارم سریال Fargo خبر داد و تاریخ شروع پخش فصل چهارم این سریال را نیز اعلام کرد.

ماه دی گذشته بود که شبکه FX اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) را منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات فصل جدید این سریال آنتولوژی بود. بااین‌حال، شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا تولید فصل چهارم سریال فارگو که همچنان ادامه داشت، متوقف شود و در ادامه FX از عقب انداختن زمان شروع پخش فصل چهارم این سریال تا مدت زمانی نامشخص خبر داد. در ادامه مدتی پیش تیزر تریلر کوتاه جدیدی از فصل چهارم سریال Fargo منتشر شد که شبکه FX اعلام کرد پخش فصل چهارم این سریال به‌زودی آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش جدید فصل چهارم سریال فارگو اعلام شده است.

شبکه FX اعلام کرد که پخش فصل چهارم فصل چهارم سریال Fargo با انتشار دو قسمت ابتدایی به‌صورت پشت سرهم، در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) آغاز خواهد شد که نوآ هاولی، سازنده سریال، وظیفه کارگردانی این دو قسمت را بر عهده داشته است. علاوه‌بر این، تایید شد که فصل چهارم این سریال آنتولوژی در ۱۱ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. همچنین مراحل پیش تولید فصل چهارم سریال فارگو هم‌اکنون در شهر شیکاگو در جریان است و قرار است از اواخر ماه اوت (اوایل ماه شهریور)، فیلم‌برداری بخش‌های باقی‌مانده فصل چهارم از سر گرفته شود.

پوستر جدید فصل چهارم سریال Fargo

طبق خلاصه داستان فصل چهارم سریال Fargo، در پایان دو مهاجرت بزرگ آمریکایی که در یک طرف شاهد مهاجرت افراد زیادی از کشورهای جنوب اروپا مثل ایتالیا در قرن گذشته به شهرهای مثل شیکاگو و نیویورک بودیم و در طرف دیگر آفریقایی‌های بسیاری به‌عنوان برده به آمریکا آورده شدند و حال آفریقایی-آمریکایی‌ها در حال مهاجرت از جنوب آمریکا و فرار از دست جان کرو به شهرهای مشابه‌ای هستند. در این شهرها شاهد مقابله دو گروه از غریبه‌ها هستیم که در حال مبارزه برای به‌دست آوردن رویای آمریکایی هستند. در شهر کانزاس سیتی در ایالت میزوری، دو سندیکای جنایی که یک گروه ایتالیایی و گروه دیگر آفریقایی-آمریکایی هستند، صلح و آرامش شهر را از بین برده‌اند.

هرکدام به‌دنبال کنترل و استفاده از تجارت مواد مخدر هستند. سران هر دو خانواده به‌خاطر صلح و آرامش خود، فرزندان ارشد خود را با یکدیگر معامله می‌کنند. کریس راک، تیموتی اولیفات، جک هیوستون، جیسون شوارتزمن، بن ویشاو، جسی باکلی، سالواتوره اسپوزیتو، اندرو برد، جرمی هریس، گائتانو برونو، انجی وایت، فرانچسکو آکوارالی، امیری کراچفیلد، امبر میدتاندر، گلین ترمن، اوزو ادوبا، کوری هندریکس و متیو الام، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Fargo حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده