نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

ویروس کرونا باعث عقب افتادن زمان شروع پخش فصل چهارم سریال Fargo شد

در پی تعطیلی فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Fargo بخاطر شیوع ویروس کرونا، شبکه FX از عقب افتادن زمان شروع پخش این سریال نیز خبر داده است.

ماه دی امسال بود که شبکه FX اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) را منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات فصل جدید این سریال آنتولوژی بود. همچنین پس از آن مشخص شد که پخش فصل چهارم سریال Fargo که در ۱۰ قسمت تولید شده، با پخش دو قسمت اول در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۰ (۳۱ فروردین ۱۳۹۹) آغاز می‌شود و روز بعد از شبکه هولو (Hulu) منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش فصل چهارم سریال فارگو عقب افتاده است. شبکه FX با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به توقف تولید فصل چهارم این سریال بخاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، فصل چهارم سریال Fargo قرار است در زمان اعلام شده منتشر شود. شبکه FX با انتشار یک بیانیه در این خصوص گفت:

پس از اینکه ویروس کرونا باعث تعطیلی و تعویق انداختن تولید سریال شد، فصل چهارم سریال Fargo دیگر قرار نیست از تاریخ یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ پخش شود. پس از اینکه تولید سریال از سر گرفته شد، تاریخ شروع پخش جدید سریال اعلام خواهد شد.

فصل چهارم سریال Fargo

فصل چهارم سریال Fargo تنها سریال شبکه FX نیست که فیلمبرداری آن به علت ویروس کرونا تعطیل شده و علاوه‌بر فارگو، سریال Atlanta (آتلانتا)، سریال Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) و سریال Snowfall، دیگر سریال‌هایی هستند که تولید آن‌ها بخاطر ویروس کرونا تعطیل و عقب افتاده است. این خبر می‌تواند به این معنا باشد که فصل چهارم سریال Fargo قرار نیست تا پیش از زمان مجاز برای انتشار و حضور در جوایز سال ۲۰۲۰ امی از شبکه FX به‌روی آنتن برود. طبق قانون امی، هر سریالی که بخواهد در این جوایز شرکت کند، باید بیشتر قسمت‌های آن تا پیش از روز ۳۱ می (۱۱ خرداد) منتشر شده باشد که با توجه به اینکه فارگو یک سریال ۱۰ قسمتی است و تولید آن نیز به حال تعلیق در آمده است، بعید است که به این مراسم برسد.

کریس راک، تیموتی اولیفات، جک هیوستون، جیسون شوارتزمن، بن ویشاو، جسی باکلی، سالواتوره اسپوزیتو، اندرو برد، جرمی هریس، گائتانو برونو، انجی وایت، فرانچسکو آکوارالی، امیری کراچفیلد، امبر میدتاندر، گلین ترمن، اوزو ادوبا، کوری هندریکس و متیو الام، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Fargo حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، نوآ هاولی برای ساخت فصل چهارم سریال فارگو نیز بازگشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده