نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

اولین تریلر فصل چهارم سریال Fargo با بازی کریس راک منتشر شد

شبکه FX اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Fargo را منتشر کرده که در آن شاهد نمایش کریس راک و زمان اتفاقات فصل چهارم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) منتشر شده است. در اولین تریلر فصل چهارم این سریال آنتولوژی به شهر کانزاس‌ سیتی دهه ۵۰ میلادی سفر می‌کنیم که شاهد نمایش گروه‌های مافیایی هستیم که در واقع این تریلر وعده یک فصل مافیایی با لحن دنیای فارگو را به طرفداران می‌دهد که فضای متفاوت‌تری نسبت به سه فصل قبلی نیز دارد. در طول تریلر شاهد دو گروه مافیایی ایتالیایی و آفریقایی-آمریکایی هستیم که به‌دنبال صلح با یکدیگر هستند که ظاهرا این توافق بسیار شکننده است و در طول تریلر شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات فصل چهارم هستیم. مانند سه فصل گذشته نوآ هاولی وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Fargo را نیز بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان فصل چهارم سریال Fargo، در پایان دو مهاجرت بزرگ آمریکایی که در یک طرف شاهد مهاجرت افراد زیادی از کشورهای جنوب اروپا مثل ایتالیا در قرن گذشته به شهرهای مثل شیکاگو و نیویورک بودیم و در طرف دیگر آفریقایی‌های بسیاری به‌عنوان برده به آمریکا آورده شدند و حال آفریقایی-آمریکایی‌ها در حال مهاجرت از جنوب آمریکا و فرار از دست جان کرو به شهرهای مشابه‌ای هستند. در این شهرها شاهد مقابله دو گروه از غریبه‌ها هستیم که در حال مبارزه برای به‌دست آوردن رویای آمریکایی هستند. در شهر کانزاس سیتی در ایالت میزوری، دو سندیکای جنایی که یک گروه ایتالیایی و گروه دیگر آفریقایی-آمریکایی هستند، صلح و آرامش شهر را از بین برده‌اند. هرکدام به‌دنبال کنترل و استفاده از تجارت مواد مخدر هستند. سران هر دو خانواده به‌خاطر صلح و آرامش خود، فرزندان ارشد خود را با یکدیگر معامله می‌کنند.

پخش فصل چهارم سریال Fargo که در ۱۰ قسمت تولید شده، با پخش دو قسمت اول در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۰ (۳۱ فروردین ۱۳۹۹) آغاز می‌شود و روز بعد از شبکه هولو (Hulu) منتشر خواهد شد. کریس راک، تیموتی اولیفات، جک هیوستون، جیسون شوارتزمن، بن ویشاو، جسی باکلی، سالواتوره اسپوزیتو، اندرو برد، جرمی هریس، گائتانو برونو، انجی وایت، فرانچسکو آکوارالی، امیری کراچفیلد، امبر میدتاندر، گلین ترمن، اوزو ادوبا، کوری هندریکس و متیو الام، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال فارگو حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده