نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

حضور گلین ترمن در فصل چهارم سریال Fargo

گلین ترمن، بازیگر قدیمی سینمای هالیوود که کارنامهٔ کاری پرباری دارد، به لیست بازیگران فصل چهارم سریال مورد انتظار Fargo (فارگو) شبکه FX اضافه شد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، گلین ترمن، بازیگر و فیلمنامه‌نویس قدیمی و باسابقه سینمای هالیوود، به لیست بازیگران فصل چهارم سریال جنایی و آنتولوژی Fargo (فارگو) شبکه FX اضافه شد. بازیگر فیلم John Dies at the End (جان در انتها می‌میرد)، یکی از نقش‌های اصلی را در فصل چهارم ایفا خواهد کرد. پیش‌تر سایت ورایتی در خبری اعلام کرده بود جک هیوستون با سابقه بازی در فیلم Ben-Hur (بن-هور)، جیسون شوارتزمن با سابقه بازی در فیلم Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) و بن ویشاو با سابقه بازی در فیلم Skyfall (اسکای‌فال)، سه بازیگر جدیدی هستند که به‌ جمع بازیگران فصل چهارم سریال Fargo اضافه شده‌اند. شوارتزمن نقش جوستو فادا، ویشاو نقش رابی میلیگان و هیوستون نقش اودیس وف را قرار است در فصل چهارم این سریال بازی کنند. جسی باکلی در نقش اوریتا میفلاور، سالواتوره اسپوزیتو در نقش گائتانو فادا، اندرو برد در نقش تورمن اسموتنی، جرمی هریس در نقش لئون بیتل، گائتانو برونو در نقش کنستانت کالامیتا، انجی وایت در نقش دیبرل اسموتنی، فرانچسکو آکوارالی در نقش ابال ویولانت، امیری کراچفیلد در نقش اتلریدا پرل اسموتنی و امبر میدتاندر در نقش سوانی کپس، دیگر بازیگران جدیدی هستند که قرار است در فصل چهارم سریال Fargo به ایفای نقش بپردازند. گفتنی است کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی قرار است نقش اصلی فصل چهارم این سریال را بازی کند.

اتفاقات فصل چهارم این سریال در شهر کانزاس‌ سیتی در ایالت میزوری در دههٔ ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت

اتفاقات فصل چهارم این سریال در شهر کانزاس‌ سیتی در ایالت میزوری در دههٔ ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت. همچنین مانند سه فصل گذشته، نوآ هاولی وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Fargo را بر عهده دارد. طبق خلاصه داستان فصل چهارم سریال Fargo، در پایان دو مهاجرت بزرگ آمریکایی در یک طرف شاهد مهاجرت افراد زیادی از کشورهای جنوب اروپا مثل ایتالیا در قرن گذشته به شهرهایی مثل شیکاگو و نیویورک بودیم و در طرف دیگر آفریقایی‌های بسیاری به‌عنوان برده به آمریکا آورده شدند و حال آفریقایی-آمریکایی‌ها در حال مهاجرت از جنوب آمریکا و فرار از دست جان کرو به شهرهای مشابهی هستند. در این شهرها شاهد مقابله دو گروه از غریبه‌ها هستیم که در حال مبارزه برای به‌دست آوردن رؤیای آمریکایی هستند. در شهر کانزاس سیتی در ایالت میزوری، دو سندیکای جنایی که یک گروه ایتالیایی و گروه دیگر آفریقایی-آمریکایی هستند، صلح و آرامش شهر را از بین برده‌اند. هرکدام به دنبال کنترل و استفاده از تجارت مواد مخدر هستند. سران هر دو خانواده به خاطر صلح و آرامش خود، فرزندان ارشد خود را با یکدیگر معامله می‌کنند.

Fargo

در فصل سوم سریال Fargo، ایوان مک‌گرگور دو نقش متفاوت را بر عهده داشت: ری و امت استاسی که البته به هیچ عنوان این دو شخصیت با یکدیگر روابط حسنه‌ای نداشتند. امت استاسی مدیری موفق بود و از آن طرف برادرش رِی استاسی آنچنان در کار خود موفق نبود و برادر خود را مسبب این اتفاق می‌دانست و کم کم دامنه‌ٔ درگیری این دو برادر بیش‌تر و بیش‌تر شد. اندکی بعد رِی با نیکی سوآنگو نامزد می‌کند که به‌تازگی با قید ضمانت از زندان آزاد شده بود. رِی روزهای خوب آینده را در ذهن تجسم می‌کند، ولی ناگهان بدبیاری‌های زیادی برایش رخ می‌دهد. در فصل سوم این سریال شاهد هنرنمایی ایوان مک‌گرگور در دو نقش رِی و امت استاسی، کری کُن در نقش افسر پلیس، گلوریا برگل، مری ایزابت وینستد در نقش نامزد غیررسمی رِی، نیکی و دیوید تیولیس در نقش وی. ام. وارگا مرموز و عجیب‌وغریب بودیم. فصل سوم سریال Fargo ماه آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی به روی آنتن شبکهٔ FX رفت. این فصل نیز همچون دو فصل ابتدایی با تحسین فراوان منتقدان همراه بود و بینندگان زیادی را پای جعبهٔ جادویی میخکوب کرد.

تاکنون هر فصل از مجموعه‌ٔ تلویزیونی Fargo با فرمت داستانی، بازیگران و شخصیت‌های متفاوت ساخته شده است و در هر کدام نقطه‌ٔ مرکزی وقایع در دوره‌های زمانی متفاوت و در ایالت غرب میانه‌ٔ مینه‌سوتا رخ داده است. الهام‌بخش ساخت این سه فصل، فیلمی جنایی با همین نام و به کارگردانی برادران کوئن، محصول سال ۱۹۹۶ است. بازیگران مطرح زیادی در این سه فصل نقش‌آفرینی کرده‌اند که از میان آنان می‌توان به بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، باب اُدنکریک، کریستن دانست و پاتریک ویلسون اشاره کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده