نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

حضور بازیگران جدیدی در فصل چهارم Fargo تایید شد

شبکه FX از حضور بازیگران جدیدی در فصل چهارم سریال Fargo از جمله جک هیوستون، جیسون شوارتزمن و بن ویشاو، خبر داده است.

ماه مرداد سال گذشته بود که شبکه FX سرانجام رسما ساخت فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) را تایید و اعلام کرد. همچنین اعلام شد که کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی قرار است نقش اصلی فصل چهارم این سریال را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در فصل چهارم سریال فارگو تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، جک هیوستون با سابقه بازی در فیلم Ben-Hur (بن-هور)، جیسون شوارتزمن با سابقه بازی در فیلم Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) و بن ویشاو با سابقه بازی در فیلم Skyfall (اسکای‌فال)، سه بازیگر جدیدی هستند که به‌ جمع بازیگران فصل چهارم سریال Fargo اضافه شده‌اند. شوارتزمن نقش جوستو فادا، ویشاو نقش رابی میلیگان و هیوستون نقش اودیس وف، را قرار است در فصل چهارم این سریال بازی کنند.

جسی باکلی

علاوه بر شوراتزمن، ویشاو و هیوستون، حضور بازیگران بیشتری در فصل چهارم سریال Fargo نیز تایید شده که طبق آن، جسی باکلی در نقش اوریتا میفلاور، سالواتوره اسپوزیتو در نقش گائتانو فادا، اندرو برد در نقش تورمن اسموتنی، جرمی هریس در نقش لئون بیتل، گائتانو برونو در نقش کنستانت کالامیتا، انجی وایت در نقش دیبرل اسموتنی، فرانچسکو آکوارالی در نقش ابال ویولانت، امیری کراچفیلد در نقش اتلریدا پرل اسموتنی و امبر میدتاندر در نقش سوانی کپس، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فصل چهارم سریال فارگو به ایفای نقش بپردازند. اتفاقات فصل چهارم این سریال در شهر کانزاس‌ سیتی در ایالت میزوری در دهه ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت. همچنین مانند سه فصل گذشته، نوآ هاولی وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Fargo را بر عهده دارد.

طبق خلاصه داستان فصل چهارم سریال Fargo، در پایان دو مهاجرت بزرگ آمریکایی که در یک طرف شاهد مهاجرت افراد زیادی از کشورهای جنوب اروپا مثل ایتالیا در قرن گذشته به شهرهای مثل شیکاگو و نیویورک بودیم و در طرف دیگر آفریقایی‌های بسیاری به‌عنوان برده به آمریکا آورده شدند و حال آفریقایی-آمریکایی‌ها در حال مهاجرت از جنوب آمریکا و فرار از دست جان کرو به شهرهای مشابه‌ای هستند. در این شهرها شاهد مقابله دو گروه از غریبه‌ها هستیم که در حال مبارزه برای به‌دست آوردن رویای آمریکایی هستند. در شهر کانزاس سیتی در ایالت میزوری، دو سندیکای جنایی که یک گروه ایتالیایی و گروه دیگر آفریقایی-آمریکایی هستند، صلح و آرامش شهر را از بین برده‌اند. هرکدام به دنبال کنترل و استفاده از تجارت مواد مخدر هستند. سران هر دو خانواده به خاطر صلح و آرامش خود، فرزندان ارشد خود را با یکدیگر معامله می‌کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده