نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازیگر Orange Is the New Black در فصل چهارم سریال Fargo حضور پیدا می‌کند

اوزو ادوبا، بازیگر سریال Orange Is the New Black، به لیست بازیگران فصل چهارم سریال مورد انتظار Fargo (فارگو) شبکه FX اضافه شد.

اوزو ادوبا، بازیگر آمریکایی که با نقش‌‌آفرینی در سریال کمدی و درام Orange Is the New Black (نارنجی مد جدید است) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) معروف شد، به لیست بازیگران فصل چهارم سریال مورد انتظار Fargo (فارگو) شبکه FX اضافه شد. هنوز اعلام نشده است که این بازیگر قرار است نقش چه شخصیتی را در فصل جدید این سریال آنتولوژی ایفا کند؛ اوزو ادوبا برای نقش‌آفرینی در سریال Orange Is the New Black، برندهٔ دو جایزه اِمی شده است.

کوری هندریکس و متیو الام، دو بازیگری دیگری بودند که به‌تازگی به لیست بازیگران فصل چهارم سریال جنایی و آنتولوژی Fargo شبکه FX اضافه شدند. کوری هندریکس قرار است نقش شخصیتی با نام امی اسپارکمن را در فصل چهارم ایفا کند و همچنین متیو الام برای ایفای نقش شخصیت لموئل در نظر گرفته شده است. کوری هندریکس با ایفای نقش کورتیس در سریال The Chi (چی) لنا ویتس نامی برای خود دست‌وپا کرده است و متیو الام نیز نام چندان شناخته‌شده‌ای نیست و به‌تازگی از آموزشگاه تئاتر دی‌پاول فارغ‌التحصیل شده است و اولین مرتبه در سریال Chicago P.D (ادارهٔ پلیس شیکاگو)، نقشی را ایفا کرد. گلین ترمن، بازیگر و فیلمنامه‌نویس قدیمی و باسابقه سینمای هالیوود، جک هیوستون با سابقه بازی در فیلم Ben-Hur (بن-هور)، جیسون شوارتزمن با سابقه بازی در فیلم Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا)، بن ویشاو با سابقه بازی در فیلم Skyfall (اسکای‌فال) و همچنین جسی باکلی در نقش اوریتا میفلاور، سالواتوره اسپوزیتو در نقش گائتانو فادا، اندرو برد در نقش تورمن اسموتنی، جرمی هریس در نقش لئون بیتل، گائتانو برونو در نقش کنستانت کالامیتا، انجی وایت در نقش دیبرل اسموتنی، فرانچسکو آکوارالی در نقش ابال ویولانت، امیری کراچفیلد در نقش اتلریدا پرل اسموتنی و امبر میدتاندر در نقش سوانی کپس، دیگر بازیگران جدیدی هستند که قرار است در فصل چهارم سریال Fargo به ایفای نقش بپردازند. گفتنی است کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی قرار است نقش اصلی فصل چهارم این سریال را بازی کند.

Fargo

اتفاقات فصل چهارم این سریال در شهر کانزاس‌ سیتی در ایالت میزوری در دههٔ ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت. همچنین مانند سه فصل گذشته، نوآ هاولی وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Fargo را بر عهده دارد. طبق خلاصه داستان فصل چهارم سریال Fargo، در پایان دو مهاجرت بزرگ آمریکایی در یک طرف شاهد مهاجرت افراد زیادی از کشورهای جنوب اروپا مثل ایتالیا در قرن گذشته به شهرهایی مثل شیکاگو و نیویورک بودیم و در طرف دیگر آفریقایی‌های بسیاری به‌عنوان برده به آمریکا آورده شدند و حال آفریقایی-آمریکایی‌ها در حال مهاجرت از جنوب آمریکا و فرار از دست جان کرو به شهرهای مشابهی هستند. در این شهرها شاهد مقابله دو گروه از غریبه‌ها هستیم که در حال مبارزه برای به‌دست آوردن رؤیای آمریکایی هستند. در شهر کانزاس سیتی در ایالت میزوری، دو سندیکای جنایی که یک گروه ایتالیایی و گروه دیگر آفریقایی-آمریکایی هستند، صلح و آرامش شهر را از بین برده‌اند. هرکدام به دنبال کنترل و استفاده از تجارت مواد مخدر هستند. سران هر دو خانواده به خاطر صلح و آرامش خود، فرزندان ارشد خود را با یکدیگر معامله می‌کنند.

اوزو ادوبا برای نقش‌آفرینی در سریال Orange Is the New Black، برندهٔ دو جایزه اِمی شده است

تاکنون هر فصل از مجموعه‌ٔ تلویزیونی Fargo با فرمت داستانی، بازیگران و شخصیت‌های متفاوت ساخته شده است و در هر کدام نقطه‌ٔ مرکزی وقایع در دوره‌های زمانی متفاوت و در ایالت غرب میانه‌ٔ مینه‌سوتا رخ داده است. الهام‌بخش ساخت این سه فصل، فیلمی جنایی با همین نام و به کارگردانی برادران کوئن، محصول سال ۱۹۹۶ است. بازیگران مطرح زیادی در این سه فصل نقش‌آفرینی کرده‌اند که از میان آنان می‌توان به بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، باب اُدنکریک، کریستن دانست و پاتریک ویلسون اشاره کرد.

اوزو ادوبا قرار است در سریال Mrs. America (خانم آمریکا) شبکه FX نیز حضور داشته باشد و نقش شخصیت شرلی کیشولم را ایفا کند. وی در این سریال با بازیگرانی معروفی چون کیت بلانشت در نقش شخصیت محتاط و رادیکال فیلیس شلفلی، سارا پلسون در نقش شخصیت آلیس، الیزابت بنکس در نقش شخصیت جیل راکلشاوس که یکی از اعضای حزب جمهوری‌خواه زنان است و علیه تصویب اصلاح حقوق برابری زنان فعالیت می‌کند، رز بایرن در نقش شخصیت گلوریا استینم، جیمز مارسدن در نقش شخصیت فیل کرین، جان اسلاتری در نقش شخصیت فرد شافلی، مارگو مارتیندل در نقش شخصیت بلا آبزاگ، آری گرینور، ملانی لینسکی، تریسی المن در نقش شخصیت بتی فریدن، جین تریپلهورن و کایلی کارتر همبازی خواهد شد. مینی‌سریال Mrs. America روایتگر تاریخ مدرن جنبش زنان است و داهوی والر، تهیه‌کنندهٔ برندهٔ جایزه اِمی، تهیه‌کنندگی این پروژه شبکه FX را بر عهده خواهد داشت. آنا بودن و رایان فلک، کارگردانان فیلم ابرقهرمانی و موفق در گیشه Captain Marvel (کاپیتان مارول)، علاوه بر کارگردانی قسمت ابتدایی، تهیه‌کنندگی اجرایی مینی‌سریال Mrs. America را بر عهده خواهند داشت. این سریال برای پخش در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده