نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

صداپیشه شخصیت سم فیشر: Splinter Cell جدید در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد

لوکا وارد، صداپیشه دوبله ایتالیایی مجموعه بازی‌های Splinter Cell در مصاحبه جدید خود از قطعی بودن بازگشت این مجموعه و احتمال انتشار بازی جدید آن در سال آینده میلادی صحبت به میان آورده است.

حالا دیگر حدود هفت سال از زمان عرضه بازی Splinter Cell: Blacklist می‌گذرد و انتظار برای بازگشت این مجموعه‌ی محبوب برای هواداران سخت‌تر و سخت‌تر شده است. به‌ویژه در شرایطی که صنعت بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر توجه کمی به ژانر مخفی‌کاری و سبک‌های مختلف مرتبط با آن داشته و سری Splinter Cell نیز جزء مواردی است که تجربه بی‌نقصی را در این سبک ارائه می‌کند.

طی ماه‌ها و سال‌های گذشته، مکرراً شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص احتمال ساخت قسمت جدید مجموعه Splinter Cell به گوش رسیده و این موضوع حجم بالای تقاضا از سوی جامعه‌ی کاربران را نشان می‌دهد. بااین‌حال، اینطور به نظر می‌رسید که یوبیسافت (Ubisoft) برخلاف هواداران، علاقه چندانی برای ساخت قسمت جدید مجموعه اکشن و ماجراجویی خود ندارد.

اما خبری که به‌تازگی در رسانه‌ها دست‌به‌دست می‌شود، ممکن است خلاف این موضوع را ثابت کند. لوکا وارد (Luca Ward) بازیگر و صداپیشه ایتالیایی شخصیت سم فیشر (Sam Fisher) در چهار قسمت از شش بازی مجموعه اسپلینترسل (تمامی قسمت‌ها به جز Double Agent و Conviction) در مصاحبه‌ی جدیدی که با وبسایت Multiplayer.it داشته، در خصوص جریان داشتن روند ساخت قسمت جدید این بازی در یوبیسافت اظهاراتی را مطرح کرده است.

Sam Fisher در بازی Splinter Cell: Blacklist

وی به شکل کاملاً واضحی اعلام می‌کند که از بازگشت سری Splinter Cell مطلع است. لوکا وارد در ادامه اظهار داشته که براساس برنامه‌ریزی قبلی یوبیسافت، قرار بود قسمت جدید اسپلینترسل امسال منتشر شود اما بعد از ایجاد وقفه در روند تکمیل فرایند توسعه بازی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، این اتفاق احتمالاً به سال آینده موکول شده است:

«قرار بود بازگشت مجموعه‌ی Splinter Cell  به‌صورت یک اپیزود پایانی و با جمع‌بندی وقایع این سری همراه شود اما درحال حاضر در اینباره مطمئن نیستم. ضمن اینکه آن‌ها هنوز به تصمیم قطعی در خصوص انتشار بازی در سال ۲۰۲۱ نرسیده‌اند. ابتدا قرار بود این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شود اما بعد قضیه‌ی COVID-19 مطرح شد که بسیاری از پروژه‌های بزرگ سال را با تعویق و تأخیر مواجه کرد. البته یک سری پروژه‌های دیگر مانند Cyberpunk 2077 نیز بودند که به کار خود ادامه دادند.»

وارد در ادامه تأکید می‌کند که «اما درهرصورت از بازگشت Splinter Cell  مطمئن باشید. این قضیه کاملاً قطعی است.»

باتوجه به شایعات متعدد و زمان زیادی که از انتظار طرفداران برای بازگشت Splinter Cell می‌گذرد، بهتر است تا زمان انتشار اخبار رسمی از سوی یوبیسافت این قضیه را ۱۰۰ درصد جدی نگیریم. هرچند لوکا وارد جزء قدیمی‌ترین افرادی است که سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ی همکاری با این مجموعه داشته و این موضوع مطمئناً مشروعیت زیادی به او می‌دهد. درهرصورت، بهتر است فعلاً با قطعیت در مورد چیزی نظر داده نشود.

تقریباً یک سال پیش بود که گزارشاتی مبنی بر عدم آغاز هرگونه پروژه مرتبط با مجموعه Splinter Cell منتر شد. اما چند ماه بعد، مدیرکل یوبیسافت، Yves Guillemot، اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد تا با استفاده از برند مجموعه Splinter Cell، «یک تجربه جدید را به طرفداران ارائه کند. اما احتمالاً اینبار روی دستگاه‌های متفاوتی تمرکز خواهد کرد.» مدت کوتاهی بعد از آن، گزارش جدیدی از آغاز فرایند ساخت یک بازی جدید و انحصاری از مجموعه اسپلینترسل برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده