// شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۳

بهترین بازی های دیتا دار اندروید

بازی های پرحجم اندروید بسیاری وجود دارند که پس از نصب اولیه به سراغ دانلود دیتاهای بعضا سنگین می‌روند. با فهرست بهترین بازی های دیتا دار اندروید همراه زومجی باشید

اگر از کاربران اندروید هستید، بدون شک بازی‌هایی را در فروشگاه پلی‌استور مشاهده کرده‌اید که در زمان دانلود حجم نسبتا پایینی دارند و در زمان اجرا به سراغ دانلود دیتای جداگانه می‌روند. دیتاهایی که در برخی مواقع حجمی اندک و در برخی مواقع به اندازه ظرفیت کل گوشی شما حجم دارند! جالب است بدانید که سایت‌های بسیاری وجود دارند که دیتاهای سنگین این بازی‌ها را جداگانه در اختیار کاربران قرار داده‌اند و شما می‌توانید به‌راحتی پس از نصب فایل اجرایی بازی، آن‌ها را در پوشه obb موبایل خود ذخیره کنید. البته که در این برخی دیتای برخی از بازی‌ها تنها به‌صورت آنلاین قابل دریافت هستند و سازندگان اجازه نصب آفلاین آن‌ها را نداده‌اند. 

در ادامه این مقاله منتخبی از سنگین ترین بازی های اندروید را با هم مرور کنیم. بازی‌هایی همانند Life is Strange که یک پورت از روی نسخه کنسولی هستند و به‌دلیل داشتن تکسچرهای باکیفیت مختلف و انتقال آن‌ها به پلتفرم اندروید، حجم نهایی بازی را به‌شدت افزایش داده‌اند یا بازی‌هایی همانند Black Desert Mobile که به‌شکل انحصاری برای خود پلتفرم موبایل طراحی شده‌اند، اما به‌واسطه محتوای فراوان و کیفیت بالایی که سازندگان برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند، به مقدار زیادی فضای خالی روی گوشی‌های نیاز دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به بازی های دیتا دار اندروید داشته باشیم.

به‌روزرسانی: این مقاله در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۰ با بازی‌های جدید به‌روزرسانی شد. 


بهترین بازی های دیتادار اندروید

نسخه موبایل PES 2021

۴۰- بازی eFootball PES 2021

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: کونامی
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۹۵ مگابایت - ۱.۹ گیگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

جدیدترین نسخه از مجموعه eFootball PES را می‌توان یک اثر ورزشی لذت‌بخش روی پلتفرم موبایل قلمداد کرد. کونامی در آخرین نسخه از مجموعه فوتبالی خود تلاش کرده است تا گیم‌پلی کنسولی این مجموعه را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار دهد تا آن‌ها فوتبالی به‌مراتب نزدیک به واقعیت را تجربه کنند. باشگاه رم ایتالیا به‌شکل اختصاصی به‌عنوان شریک تجاری این نسخه معرفی شده است و سازندگان با قرار دادن امتیاز کامل باشگاه‌های مختلفی همانند یوونتوس، منچستر یونایتد، بارسلونا و ... تلاش کرده‌اند تا تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. بازی دارای بخش‌های مختلف و سرگرم‌کننده‌ای است که از بین آن‌ها می‌توان به بخش Iconic Moment Series اشاره کرد. شما می‌توانید در این بخش، لحظات به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی بازیکنان بزرگ گذشته و حال حاضر فوتبال را شبیه‌سازی کنید.

از نکات برجسته بازی eFootball PES 2021 می‌توان به قابلیت‌های بخش آنلاین آن اشاره کرد. به‌نحوی که شما می‌توانید در رویدادهای مختلف آنلاین بازی شرکت کنید و با بازیکنان سراسر جهان به‌صورت آنلاین به‌رقابت بپردازید. همچنین بازیکنانی که در دنیای واقعی در تیم‌های باشگاهی خود عملکرد مناسبی داشته باشند، در قالب بخش Featured Players با امتیاز و توانایی بهبودیافته در اختیار شما و تیم‌تان قرار می‌گیرند تا بتوانید از مهارت‌های آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

دانلود بازی eFootball PES 2021

دانلود گوگل پلی Google Play


ترمز گرفتن در فورزا استریت

۳۹- بازی Forza Street

  • سبک: رانندگی
  • استودیو: ترن 10
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۴۸ مگابایت - ۱۷۵۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ریسینگ باشید، احتمالا نام مجموعه فورزا را شنیده‌اید. مجموعه‌ای که چندسالی است نسخه‌های مختلف آن برای پلتفرم‌های ایکس باکس و پی‌سی عرضه می‌شوند و همواره مخاطبان بسیاری را مجذوب خود می‌کنند. سال گذشته بود که استودیو ترن 10 بالاخره نسخه Forza Street این مجموعه را راهی پلتفرم موبایل و سیستم‌عامل اندروید کرد تا این‌بار دارندگان گوشی‌های هوشمند هم بتوانند از تجربه یکی از نسخه‌های فورزا لذت ببرند. این بازی شما را به شهر میامی و تورنمنت‌های شبانه آن می‌برد؛ جایی‌که در جریان آن باید با افراد مختلف مسابقه داده و آن‌ها را در رقابت‌هایی نفس‌گیر شکست دهید. هدایت خودرو در این بازی به‌صورت خودکار انجام می‌گیرد و موردی که در آن اهمیت ویژه‌ای دارد، نحوه استفاده از پدال گاز و ترمز و درکنار آن دقت و سرعت عمل در پیچ‌های مسیر مسابقه است. 

علاوه‌بر حالت کمپین، می‌توانید در رویدادهای مختلف بازی شرکت کرده و امتیاز کسب کنید. این امتیازها در ادامه برای خرید خودروهای بهتر و تجهیزات مختلف می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. از دیگر ویژگی‌های بازی فورزا استریت می‌توان به گرافیک چشم‌نواز آن اشاره کرد که درکنار دوربینی منحصربه‌فرد لحظاتی لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند. 

دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game

دانلود گوگل پلی Google Play


دنیای سرسبز بازی گنشین ایمپکت

۳۸- بازی Genshin Impact

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: میهویو لیمیتد
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۸۶۸ مگابایت - ۸ گیگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

گنشین ایمپکت یکی از جدیدترین بازی‌های پلتفرم اندروید است که در مدت کوتاهی موفق شده تا مخاطبان بسیاری را مجدوب دنیای فانتزی و سرگرم‌کننده خود کند. این بازی توسط استودیو چینی میهویو لیمیتد توسعه داده شده است و شاید در نگاه اول گرافیک بصری و دنیای آن شما را یاد بازی The Legend Of Zelda: Breath of the Wild بیاندازد. در جریان بازی شما در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که قدرت‌هایش را از دست داده است و باید برای یافتن پاسخ‌هایش به دنیای Teyvat سفر کند. در جریان این ماجراجویی شما باید در نقاط مختلف این دنیای زیبا و سرسبز به گشت‌وگذار بپردازید، از کوه‌ها بالا بروید، در رودخانه‌ها شنا کرده  و در آسمان وسیع آن پرواز کنید. در این بین شما با هفت المان اصلی دنیای بازی آشنا می‌شوید و می‌توانید از هرکدام از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.

به‌عنوان مثال می‌توانید المان Hydro (آب) را با استفاده از المان Pyro (آتش) تبخیر کنید یا با استفاده از المان Electro، جریان الکتریسیته را در آن به‌وجود آورید. دنیای بازی پر شده است از موجودات مختلفی که باید در طول بازی با آن‌ها به مبارزه بپردازید. البته که در این مسیر همیشه تنها نیستید و با پیش‌روی در بازی می‌توانید افراد مختلف با توانایی‌های جدیدی را به تیم خود اضافه کنید. با پیش‌روی در بازی و با رسیدن به سطح بالاتر قادر خواهید بود تا چالش‌های بازی را با دوستان خود انجام دهید و ساعت‌ها از گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده گنشین ایمپکت لذت ببرید.

دانلود بازی Genshin Impact

دانلود گوگل پلی Google Play


مبازرات نوبتی بازی The Last Remnant Remastered

۳۷- بازی The Last Remnant Remastered

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: اسکوئر انیکس
  • بزرگسالان (بالای ۱۷ سال)
  • حجم: ۳۹ مگابایت - ۳۷۳۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

The Last Remnant Remastered نسخه‌ ریمستری اثری است که پیش از این برای کنسول‌های خانگی منتشر شده بود و حالا کاربران پلتفرم اندروید هم می‌توانند آن را تجربه کنند. داستان بازی در جهانی خیالی رخ می‌دهد که در آن سرزمین‌های مختلفی وجود دارند که هرکدام توسط یک حاکم فرمان‌روایی می‌شود. در دنیای بازی آرتیفکتی ارزشمند به‌نام رمننت وجود دارد که می‌تواند به شخصی که بدان متصل شده است، قدرت و توانایی‌های ویژه دهد. در جریان بازی شما در نقش شخصیتی به‌نام راش قرار می‌گیرید که تلاش می‌کند خواهر خود ارینا را از دست گروهی ناشناس نجات دهد.

The Last Remnant Remastered درواقع یک اثر نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند با اعضای گروه خود به‌صورت تیمی به نبرد دشمنان بروند. در جریان یک مبارزه شما می‌توانید یکی از گروه‌های مبارزه خود را برای کارهای تدافعی همانند بازیابی نوار سلامت دور از میدان نبرد نگه دارید و درواقع برای جنگ‌های مختلف استراتژی بچینید. گرافیک بصری بازی، نورپردازی و شفافیت تصویرها نسبت به نسخه اصلی بهبودهای متعددی داشته‌اند و بازی درمجموع تجربه‌ای لذت‌بخشی را در این زمینه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. بازی می‌تواند شما را ۳۰ الی ۴۰ ساعت سرگرم‌ کند که برای یک محصول پلتفرم اندروید، رقم بسیار بالایی به‌شمار می‌رود. 

دانلود بازی The Last Remnant Remastered

دانلود گوگل پلی Google Play


نگه داشتن مشعل در بازی LifeAfter Night Falls

۳۶- بازی LifeAfter: Night falls

  • سبک: ماجرایی
  • استودیو: X.D. Global
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۷۷ مگابایت - ۲۶۹۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

اگر از علاقه‌مندان بازی های بتل رویال یا سبک بقا باشید، احتمالا نام بازی LifeAfter به گوش‌تان رسیده است. این بازی ابتدا توسط استودیو NetEase توسعه داده شده بود و حالا نسخه بازسازی شده و بهینه‌شده آن توسط استودیو X.D. Global در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. بازی از جهان مختلف به نسخه اصلی مربوط می‌شود و بازیکنان در جریان آن باید در دنیایی پساآخر‌الزمانی به جنگ زامبی‌ها بروند. شما باید در دنیای وسیع بازی گشت‌وگذار کنید و با عبور از زامبی‌های آلوده، مین‌ها و جنگل‌های سرد و تاریک به‌دنبال مواد ضروری و تجهیزات مختلف جست‌وجو کنید تا بتوانید در این دنیای بی‌‌رحم جان سالم به‌در ببرید. درواقع شما باید نحوه شکار کردن را یادبگیرید، برای خود غذا فراهم کنید، به‌ زخم‌های‌تان رسیدگی کنید و برای محافظت از جان خود و دوستان‌تان، خود را مسلح کنید.

در این بازی ممکن است در زمان گشت‌وگذار به مردم دیگری برخورد کنید که آن‌ها هم همانند شما برای بقای خود تلاش می‌کنند. این افراد ممکن است به شما حمله کنند یا به شما دست دوستی دهند و غذا و تجهیزات خود را با شما به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید با دوستانی که در مسیر خود پیدا کرده‌اید،  یک مکان را به‌عنوان پایگاه خود ایجاد کنید تا در این دنیای بی‌رحم نفسی تازه کنید. درمجموع اگر به‌دنبال یک اثر ماجرایی با سبک بقا روی پلتفرم اندروید می‌گردید، LifeAfter: Night falls می‌تواند تجربه سرگرم‌کننده‌ای را در اختیارتان قرار دهد.

دانلود بازی LifeAfter: Night falls

دانلود گوگل پلی Google Play


پیدا کردن سرنخ در Recontact London: Cyber Puzzle

۳۵- بازی Recontact London: Cyber Puzzle

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Recontact Digital Arts
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۹۴ مگابایت - ۱۴۸۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی Recontact London یک اثر معمایی جنایی از استودیو Recontact Digital Arts است که در جریان آن یک روز تماسی با ایستگاه پلیس گرفته می‌شود که تصویر یک روح توسط دوربین‌های مداربسته یک بانک در شهر لندن گرفته شده است. این خبر به سرعت در کشور پخش می‌شوند و حالا این نوبت شما است که پرده از راز این واقعه بردارید. بدین منظور شما باید با استفاده از دوربین‌های مداربسته خیابان‌های لندن، رد روح را بزنید. 

بازی همواره در دست توسعه قرار دارد و سازندگان پرونده‌های جنایی بیشتری را به آن اضافه می‌کنند. زمانی‌که شما یک پرونده را در دست می‌گیرید و اگر نتوانید سرنخی را تشخیص دهید، نوار سلامت‌تان کاهش پیدا می‌کند. بازی ابزارهای مختلفی را برای تشخیص و سرنخ‌ها در دست شما قرار داده است که در نقش راهنما پیش‌روی بازیکنان ظاهر می‌شوند. به‌عنوان مثال می‌توانید تصاویری را که نویز زیادی دارند، با نویزگیر شفاف‌ کنید یا با استفاده از حالت لرزش موبایل، سرنخ‌ها را راحت‌تر تشخیص دهید. بازی دارای تصاویر واقعی است و درواقع شما در Recontact London در حال تجربه یک فیلم تعاملی هستید که می‌تواند به‌شدت برای‌تان سرگرم‌کننده باشد. پس اگر می‌خواهید یک اثر معمایی و کارآگاهی ناب را تجربه کنید، Recontact London را از دست ندهید.

دانلود بازی Recontact London: Cyber Puzzle

دانلود گوگل پلی Google Play


خودروی شورلت در بازی آسفالت ۹

۳۴- بازی Asphalt 9

  • سبک: رانندگی
  • استودیو: گیم ‌لافت
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۹۵ مگابایت - ۱۷۹۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

مگر می‌شود صحبت از بازی‌های پرحجم و باکیفیت باشد و اسمی از مجموعه ریسینگ آسفالت به میان نیاید؟ Asphalt 9: Legends آخرین نسخه از این مجموعه است که در سال ۲۰۱۸ توسط استودیو نام‌آشنای گیم ‌لافت در اختیار علاقه‌مندان سبک ماشین‌سواری قرار گرفت تا تجربه بی‌نظیری را به آن‌ها ارائه دهد. در این بازی شما می‌توانید لذت رانندگی با جدیدترین خودروهای شرکت‌هایی همانند فراری، لامبورگینی و پورشه را تجربه کنید.

سازندگان در این نسخه سیستم کنترلی جدیدی به‌نام TouchDrive را معرفی کردند که به‌واسطه آن بازیکنان رانندگی لذت‌بخش‌تری را روی دستگاه‌های موبایل خود تجربه کنند. بدون شک از نقاط قوت بازی آسفالت ۹ گرافیک بصری چشم‌نواز و پرجزئیات آن است که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسخه‌های قبل داشته است. در این نسخه شاهد حضور شرایط آب‌وهوایی پویا هستیم که بعضا بازیکنان را در زمان بارش سنگین برف و باران اساسی به چالش می‌کشد. سازندگان در بازی بیش از ۶۰ فصل و ۸۰۰ رویداد مختلف را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند که این ارقام نشان‌دهنده محتوای بسیار این بازی هستند.

پس بدون شک اگر به‌دنبال یک اثر ریسینگ آرکید فوق‌العاده روی پلتفرم موبایل می‌گردید بتواند ساعت‌ها با گیم‌پلی روان و گرافیک خیره‌کننده خود شما را سرگرم نگه‌ دارد، بازی Asphalt 9 که یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید است، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی Asphalt 9

دانلود گوگل پلی Google Play


GRID Autosport خودروی فورد در بازی

۳۳- بازی GRID™ Autosport‏

  • سبک: رانندگی
  • استودیو: Feral Interactive
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۳۹ مگابایت - ۲۹۳۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۹.۹۹ دلار

سال ۲۰۱۴ بود که استودیو کدمسترز بازی GRID Autosport را به‌عنوان یک شبیه‌ساز کامل رانندگی در اختیار مخاطبان خود قرار داد. بازی در زمان خود با واکنش‌های مثبتی از جانب طرفداران و منتقدان روبه‌رو شد و همین‌ موضوع باعث گردید تا استودیو فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) نسخه موبایل این بازی را در اختیار کاربران این پلتفرم قرار دهد.

همان‌طور که گفته شد، Grid Autosport یک اثر شبیه‌ساز رانندگی است در آن شما به‌عنوان یک راننده می‌توانید در بخش کریر پنج استایل مخلتلف بازی را تجربه کنید. هر کدام از استایل‌های این بازی شامل خودروهای مختلف با کلاس‌های متفاوت هستند که بازیکنان می‌توانند در پیست‌های مشخص رانندگی با آن‌ها را تجربه کنند. سازندگان بیش از ۱۰۰ خودرو و محیط مختلف برای بازی طراحی‌ کرده‌اند و بدون شک بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها از تجربه آن لذت ببرند. شما همچنین قادر هستید تا المان‌های متفاوتی از گیم‌پلی بازی همانند سطح هوش مصنوعی حریفان، سیستم کنترل کشش، ترمز ABS، خطوط مشخص‌کننده مسیر و غیره را تغییر دهید تا میزان مهارت خود را به‌چالش بکشید. 

گرید اتو اسپرت از جمله بازی‌های ریسینگ باکیفیت پلتفرم موبایل است که علاقه‌مندان شبیه‌ساز رانندگی نباید تجربه آن را از دست دهند. جلوه‌های بصری زیبا، صداگذاری شگفت‌انگیز و گیم‌پلی روان از جمله نکات مثبت این بازی به‌شمار می‌روند و به همین دلیل به فهرست بهترین بازی های دیتا دار اندروید زومجی راه پیدا کرد.

دانلود بازی GRID™ Autosport‏

دانلود گوگل پلی Google Play


رانندگی در بازی Real Racing 3

۳۲- بازی Real Racing 3

  • سبک: رانندگی
  • استودیو: الکترونیک آرتز
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۴۳ مگابایت - بیشتر از ۲.۵ گیگابایت دیتای آنلاین
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بدون شک وقتی پای بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی در موبایل به میان می‌آید، مجموعه Real Racing شرکت الکترونیک آرتز یکی از کاندیدها خواهد بود. نسخه‌های اول و دوم این مجموعه به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ برای پلتفرم موبایل منتشر شدند و در زمان خود تجربه‌ متفاوتی را در اختیار مخاطبان قرار دادند. بالاخره در سال ۲۰۱۳ بود که نسخه سوم این مجموعه برای پلتفرم موبایل عرضه شد و از آن زمان تاکنون شاهد به‌روزرسانی‌های متعدد برای این بازی ریسینگ بوده‌ایم.

همان‌طور که از نام بازی پیدا است، سازندگان تلاش کرده‌اند در این بازی تا حد امکان تجربه‌ای نزدیک به واقعیت از مسابقات رانندگی را ارائه کنند. در بازی شاهد حضور ۴۰ مسیر در ۱۹ مکان دنیای واقعی هستیم که با بیش از ۳۰۰ مدل خودروی لایسنس شده، نشان می‌دهد که Real Racing 3 از محتوای بسیار زیادی برای ارائه کردن برخوردار است. بازی از گرافیک فنی خوبی برخوردار است و درکنار تلاش سازندگان برای واقعی جلوه‌ دادن عملکرد هر خودرو، می‌توان Real Racing 3 را یک تجربه لذت‌بخش رانندگی در نظر گرفت.

در مجموع اگر می‌خواهید یک تجربه نزدیک به واقعیت از مسابقات رانندگی را روی دستگاه‌های موبایل خود داشته باشید، شاید Real Racing 3 انتخاب خوبی برای شما از فهرست بهترین بازی های دیتا دار زومجی باشد.

دانلود بازی Real Racing 3

دانلود گوگل پلی Google Play


پرتاب توپ در بازی NBA 2K20

۳۱- بازی NBA 2K20

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: تو کِی
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۱۷ مگابایت - ۳.۰۴ گیگابایت دیتا
  • قیمت: ۵.۹۹ دلار

درکنار فوتبال، بسکتبال هم یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیا است که علاقه‌مندان بسیاری بازی‌های آن را دنبال می‌کنند. از همین‌رو استودیو‌های بازی‌سازی همواره تلاش کرده‌اند تا با بازی‌های خود این ورزش را به بهترین شکل ممکن شبیه‌سازی کنند. بدون شک یکی از بهترین مجموعه‌های این ورزش، سری محبوب NBA 2K است که هر ساله شاهد انتشار نسخه‌ جدیدی از آن هستیم. این مجموعه ورزشی هرساله با اضافه کردن المان‌های جدید و بهبودهای فراوان در گیم‌پلی خود تجربه‌ای ناب و لذت‌بخش را از ورزش بسکتبال در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. حال جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی NBA 2K20 به پلتفرم موبایل راه پیدا کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند در گوشی‌های موبایل به تجربه یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید ورزشی بپردازند.

در NBA 2K20 سازندگان حالت‌های مختلفی را در بازی قرار داده‌اند که هرکدام به‌نحوی می‌توانند کاربر را ساعت‌ها سرگرم کنند. از بخش داستانی MyCAREER گرفته تا حالت Run The Streets که در آن بازیکنان می‌توانند بسکتبال خیابانی را تجربه کنند، همگی در نوع خود بسیار سرگرم‌کننده و جذاب هستند. در بخش داستانی شما می‌توانید شخصیت خود را از ابتدا طراحی کرده و زندگی او را از دوران کالج تا ورود به لیگ معبتر NBA دنبال کنید. سازندگان همچنین همانند همیشه یک بخش چندنفره هم در بازی گنجانده‌اند تا به‌واسطه آن بازیکنان چه ازطریق لن و چه ازطریق اینترنت با دوستان خود بسکتبال بازی کنند.

بازی ورزشی NBA 2K20 برای علاقه‌مندان ورزش بسکتبال ساخته شده است، برای آن‌هایی که می‌خواهند اسلم دانک‌های زیبا انجام دهند و با پرتاب‌های سه امتیازی خود سالن را منفجر کنند.

دانلود بازی NBA 2K20‏

دانلود گوگل پلی Google Play


شلیک تانک در بازی موبایل World of Tanks Blitz

۳۰- بازی World of Tanks Blitz

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Wargaming Group
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۱۰۸ مگابایت - حدود ۲.۵ گیگابایت دیتای آنلاین
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی بعدی این فهرست، یک اثری به‌یاد ماندنی از استودیو Wargaming Group است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند در دوران جنگ جهانی دوم در رقابتی آنلاین در جنگ تانک‌ها شرکت کنند! بازی World of Tanks Blitz در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و درواقع نسخه موبایل بازی اصلی World of Tanks به‌شمار می‌رود.

در جریان بازی، بازیکنان باید در قالب دو تیم ۷ نفره وارد رقابتی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز شوند و با تانک‌های خود دشمنان را از پای دربیاورند. دنیای تانک‌های جنگی بازی با بیش از ۳۵۰ مدل مختلف بسیار گسترده است و هرکدام با گرافیک سه‌بعدی چشم‌نواز خود از امکانات و توانایی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند. بازیکنان با استفاده از هرکدام از این تانک‌ها می‌توانند وارد یکی از ۲۵ میدان نبرد بازی شوند و توانایی‌های خود را برای زنده ماندن در این رقابت سخت محک بزنند.

پشتیبانی مداوم سازندگان از بازی و اضافه شدن محتوای متعدد به آن باعث شده است هنوز هم World of Tanks Blitz به انتخابی سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان آثار MMO تبدیل شده باشد.

دانلود بازی World of Tanks Blitz

دانلود گوگل پلی Google Play


کنشی در بازی مورتال کامبت

۲۹- بازی مورتال کامبت

  • سبک: اکشن، مبارزه‌ای
  • استودیو: Warner Bros. International Enterprises
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۳۵ مگابایت - یک گیگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بدون شک یکی از اصلی‌ترین قطب‌های آثار مبارزه‌ای، مجموعه مورتال کامبت است که سال‌های سال علاقه‌مندان با نسخه‌های مختلف آن خاطره دارند. بازی موبایل MORTAL KOMBAT که پیش از این با نام Mortal Kombat X شناخته می‌شد، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در قالب شخصیت‌های محبوب این مجموعه قرار گیرند و در گوشی‌های هوشمند خود یک نسخه با کیفیت از مورتال کامبت را تجربه کنند.

در جدیدترین به‌روزرسانی بازی حالا شخصیت‌های نسخه یازدهم این مجموعه مبارزه‌ای هم حضور دارند و بازیکنان می‌توانند با دسترسی به تعداد زیادی از شخصیت‌ها، در قالب مبارزات سه به سه ساعت‌ها سرگرم شوند. سازندگان همچنین فاتالیتی‌های معروف مجموعه را در این بازی قرار داده‌اند و با گرافیکی چشم‌نواز بازیکنان شاهد یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای روی دستگاه‌های موبایل خود هستند.

بدون شک MORTAL KOMBAT یک بازی خوش‌ساخت و هیجان‌انگیز است که یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید نیز محسوب می‌شود و تجربه آن به تمامی علاقه‌مندان آثار مبارزه‌ای توصیه می‌شود.

دانلود بازی MORTAL KOMBAT‏

دانلود گوگل پلی Google Play


مبارزه بتمن در بازی Injustice 2

۲۸- بازی Injustice 2

  • سبک: اکشن، مبارزه‌ای
  • استودیو: Warner Bros. International Enterprises
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۳۰ مگابایت - ۱۱۷۰ مگابایت
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

با موفقیت مجموعه مورتال کامبت در سال‌های اخیر، استودیو ندررلم، یک بازی مبارزه‌ای مشابه‌ دیگر به‌نام Injustice را روانه بازار کرد که در آن مبارزان، درواقع قهرمانان دنیای دی‌سی و مجموعه کامیک اینجاستیس هستند. این استودیو در سال ۲۰۱۷ نسخه دوم این بازی مبارزه‌ای را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد تا بازیکنان باری دیگر بتوانند لذت مبارزه با قهرمانان مورد علاقه خود را تجربه کنند. چندی نگذشت که ندررلم همانند بازی مورتال کامبت، نسخه موبایل این بازی را هم عرضه کرد تا کاربران این پلتفرم هم از تجربه این اثر هیجان‌انگیز بی‌نصیب نمانند.

داستان بازی دقیقا پس از نسخه اول رخ می‌دهد. حال بتمن که سوپرمن را شکست داده است و باید با جدیدترین تهدید خود یعنی برنیاک که قصد دارد به زمین حمله کند، روبه‌رو شود. مبارزات به‌صورت تیم‌های سه‌نفره دنبال می‌شوند و بازیکنان می‌توانند مبارزان خود را از بین قهرمانان و ضدقهرمانان دنیای دی‌سی انتخاب کنند. در پایین نوار سلامت، یک نوار انرژی برای شما تعبیه شده است که پس از پر شدن نوار انرژی قادر هستید از مهارت ویژه شخصیت خود استفاده کنید و ضربات سنگینی را به رقیب وارد آورید. تنوع شخصیت‌ها، صداگذاری و جلوه‌های بصری فوق‌العاده درکنار گیم‌پلی هیجان‌انگیز، Injustice 2 را درکنار مورتال کامبت به یکی از بهترین بازی های دیتا دار برای اندروید در سبک مبارزه‌ای تبدیل کرده است.

Injustice 2 به‌صورت رایگان در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است و برای تجربه کامل آن باید پرداخت درون‌برنامه‌ای انجام دهید.

دانلود بازی Injustice 2

دانلود گوگل پلی Google Play


مکس در بازی Life is Strange

۲۷- بازی Life is Strange

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: اسکوئر انیکس
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۳۵ مگابایت - ۳۴۵۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی Life is Strange بدون شک یکی از بهترین آثار داستان‌محور پلتفرم موبایل است که در سال‌های اخیر به این پتلفرم پورت شده است. در این بازی شما در نقش دختری نوجوان به‌نام مکسین کالفیلد قرار می‌گیرید و قادر هستید تا زمان را به عقب بازگردانید! بازی به‌صورت اپیزودیک منتشر شده است و بازیکنان می‌توانند در آن با شخصیت‌های اطراف خود تعامل داشته باشید، تصمیم‌های حیاتی بگیرند و با عواقب تصمیم‌های خود روبه‌رو شوند.

داستان بازی از زبان خود مکس و خودگویی‌های او روایت می‌شود. مکس درواقع دختری با اعتماد به‌نفس پایین است که بیشتر اوقات خود را با عکاسی سپری می‌کند. طی اتفاقاتی او توانایی بازگرداندن زمان را به‌دست می‌آورد و حالا باید تلاش کند از نابودی عظیمی که در آینده قرار است به‌وقوع بپیوندد، جلوگیری کند. در طول بازی شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را جست‌وجو کنید و با استفاده از توانایی خود داستان را پیش ببرید. گرافیک و صداگذاری بازی روی پلتفرم موبایل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و مخاطبان به‌راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

پس اگر می‌خواهید یک بازی داستان‌محور را تجربه کنید که در عین حال مکانیزم‌های گیم‌پلی متفاوتی را برای عرضه کردن در اختیار داشته باشد، Life is Strange بهترین گزینه برای شما در فهرست بهترین بازی های دیتا دار برای اندروید خواهد بود.

دانلود بازی Life is Strange

دانلود گوگل پلی Google Play


کلوئی در بازی Before the Storm

۲۶- بازی Life is Strange: Before the Storm

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: اسکوئر انیکس
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۵۹ مگابایت - ۹۵۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

با موفقیت بازی Life is Strange استودیو دونت‌ناد تصمیم گرفت تا یک نسخه جدید براساس دنیای این بازی را منتشر کند. این‌بار بازیکنان با داستان قبل از وقایع نسخه اول آشنا می‌شوند و قهرمان بازی هم کلوئی دوست دوران کودکی مکس است. بازی در اواخر سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم موبایل منتشر شد و کاربران این پلتفرم هم این فرصت را پیدا کردند تا این بازی را روی گوشی‌های خود تجربه کنند.

در این نسخه بازیکنان می‌توانند با استفاده از سیستم انتخاب دیالوگ بازی، روند داستانی را مشخص کنند. برخلاف بازی اصلی دیگر شاهد قابلیت سفر در زمان نیستیم و سازندگان به‌جای آن از ویژگی جدیدی به‌نام Backtalk استفاده کرده‌اند که کلوئی به‌واسطه آن می‌تواند برای وضعیت خود در موقعیت‌های خاص تصمیم‌گیری کند. شما همچنین قادر هستید تا در یک درخت دیالوگ روند بازی را مشخص کنید و حتی روی دیوار نقش‌ و نگار بکشید. بازی Life is Strange: Before the Storm درکنار لایف ایز استرنج از جمله بهترین بازی های دیتا دار اندروید هستند.

Life is Strange: Before the Storm به‌عنوان یک پیش‌زمینه داستانی نسخه اصلی یک اثر شایسته تجربه شدن است که در سبک ماجراجویی می‌تواند حسابی علاقه‌مندان و مخاطبان خود را سرگرم کند. گرافیک زیبا، صداگذاری و موسیقی گوش‌نواز بازی درکنار روایت داستانی آن از جمله نکات مثبت Before the Storm به‌شمار می‌رود.

دانلود بازی Life is Strange: Before the Storm

دانلود گوگل پلی Google Play


بیگبی در بازی The Wolf Among Us

۲۵- بازی The Wolf Among Us

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: تل‌تیل گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۱۲ مگابایت - ۶۳۹ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

The Wolf Among Us یکی از بهترین بازی‌های اپیزودیک عرضه شده توسط استودیو تل‌تیل گیمز است که در سال ۲۰۱۳ در اختیار بازیکنان قرار گرفت. بازی به‌خاطر روایت داستانی جذاب و گیرای خود به‌سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و مخاطبان و منتقدان بسیاری شروع به تحسین آن کردند. البته که این بازی روی سیستم‌عامل اندروید هم منتشر شده است و کاربران می‌توانند داستان زندگی گرگ بدذات داستان شنل‌قرمزی را روی گوشی‌های خود تجربه کنند.

داستان بازی پیش‌زمینه‌ای است برای مجموعه کمیک‌های «فیبلز Fables» که شخصی به‌نام بیل ویلینگهام خالق آن به‌شمار می‌رود. تصور کنید تمامی شخصیت‌های دوست‌داشتنی داستانی همانند سفیدبرفی، سیندرلا زندگی خود در دنیای پریان را رها کرده‌اند و حالا پس از وقوع اتفاق‌های مختلف برای سکونت به منطقه‌ای به‌نام فیبل‌تاون (Fabletown) در میان انسان‌ها پناه آورده باشند. در بازی The Wolf Among Us قهرمان اصلی این‌بار خود گرگ بدجنس داستان شنل‌قرمزی است که حالا کلانتر فیبل‌تاون شده است و باید برای خفظ امنیت آن‌جا تلاش کند! گرافیک بازی حالت کارتونی دارد و تجربه آن روی گوشی‌های هوشمند می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

همانند دیگر آثار تل‌تیل‌ گیمز،‌ هر تصمیم شما در طول بازی روی اتفاق‌های پیش‌رو تأثیر می‌گذارد و درواقع این شما هستید که داستان بازی و پایان آن را رقم می‌زنید. The Wolf Among Us یک بازی داستان‌محور ماجراجویی بسیار خوش‌ساخت است که تجربه آن را به هر علاقه‌مند بازی‌های ویدیویی توصیه می‌کنیم. The Wolf Among Us را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید بدانیم.

دانلود بازی The Wolf Among Us

دانلود گوگل پلی Google Play


لی و کلمنتاین در بازی مردگان متحرک

۲۴- بازی The Walking Dead: Season One

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: تل‌تیل گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۱۲ مگابایت - ۲۱۰۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

یکی دیگر از بازی‌های استودیو تل‌تیل گیمز که به‌شدت مورد استقبال بازیکنان و منتقدان قرار گرفته بود، مجموعه مردگان متحرک (The Walking Dead) بود که داستان زندگی دختری به‌نام کلمنتاین را روایت می‌کرد که باید جان خود را از میان انبوه زامبی‌های وحشی و ترسناک نجات دهد. در فصل اول این مجموعه بازیکنان در نقش شخصیت لی اورت قرار می‌گیرند که حالا شانسی دوباره برای زندگی پیدا کرده است و در بین راه با کلمنتان آشنا می‌شود.

گیم‌پلی بازی همانند نسخه اصلی است و بازیکنان باید با آیتم‌های مختلف محیط تعامل کرده تا بتوانند جان سالم به‌در ببرند. بازی به‌خوبی برای سیستم کنترل لمسی گوشی‌های موبایل بهینه شده است و بازیکنان به‌راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. گرافیک بازی از جزئیات فراوانی برخوردار است و برای اجرا به گوشی‌های با سخت‌افزار گرافیکی قدرتمندی نیاز دارید. استودیو ناشر در فصل اول، پنج اپیزود بازی را یک‌جا در اختیار بازیکنان قرار داده است که هرکدام باید جداگانه خریداری شوند.

اگر از تجربه فصل اول مردگان متحرک لذت بردید می‌توانید سیزن دوم بازی را با پنج اپیزود از اینجا دانلود کنید و درنهایت برای تجربه فصلی جدید از مجموعه می‌توانید به سراغ بازی The Walking Dead: A New Frontier‏ بروید و در آن شاهد گره خوردن سرنوشت کلمنتاین با شخصی به‌نام خاویر باشید.

دانلود بازی The Walking Dead: Season One

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی زیبا و هنری GRIS

۲۳- بازی GRIS

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: دیوالور دیجیتال
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۴۷ مگابایت - ۵۸۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

بدون شک بازی Gris یکی از هنرمندانه‌ترین آثاری است که می‌توان روی پلتفرم موبایل تجربه کرد. اثری که ابتدا برای پلتفرم کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر شده بود و حالا مدتی است که کاربران گوشی‌های موبایل و سیستم‌عامل اندروید هم می‌توانند آن را بازی کنند. این بازی روایت‌گر زندگی دختری به‌نام گریس است که درگیر مسائل احساسی خود شده است و باید مسیری پر پیچ و خم را پشت سر بگذارد.

گیم‌پلی بازی به‌صورت پلتفرمر است و شما باید شخصیت اصلی را در نمایی دو بعدی به مسیرهای چپ و راست هدایت کنید. گریس قادر است از روی موانع بپرد و حتی می‌تواند با استفاده از دامن خود جسمی سخت ایجاد کرده و سکوهای زیرین را بشکند. داستان بازی در محیط‌های مخلتف همانند ابرها، زیر آب و روی سکوهای مختلف دنبال می‌شود و در برخی مواقع شاهد دنیایی بزرگ و زیبا هستیم که باید گریس را در مسیرهای مختلف آن هدایت کنیم. Girs یکی از بهترین بازی های دیتا دار برای اندروید با دنیایی هنری و زیبا است.

GRIS را می‌توان یک اثر هنری آرامش‌بخش قلمداد کرد که بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها وقت خود را در دنیای زیبا و لذت‌بخش آن سپری کنند. این بازی با حجم ۴۷ مگابایت در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است و برای تجربه کامل آن باید حدود ۵۸۰ مگابایت دیتا دانلود کنید.

دانلود بازی GRIS

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی بتل رویال فورتنایت

۲۲- بازی فورتنایت

  • سبک: اکشن
  • استودیو: اپیک گیمز
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۳۸۱ مگابایت - بیشتر از ۶ گیگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

اگر بخواهیم پدیده سرگرمی سال‌های اخیر را در هر زمینه‌ای معرفی کنیم، پر بیراه نیست که نامی از فورتنایت ببریم. این بازی بتل رویال حالا تقریبا توسط هر گیمری با هر سنی شناخته شده است و به‌خاطر پشتیبانی بسیار کامل اپیک ‌گیمز از آن، همه‌روزه شاهد انتشار محتوایی جدید و در نتیجه محبوب‌تر شدن این اثر سرگرمی هستیم.

همان‌طور که می‌دانید اپیک‌گیمز با رشد روزافزون محبوبیت Fortnite، تصمیم گرفت تا آن را روی گوشی‌های هوشمند هم عرضه کند تا بازیکنان بیشتری بتوانند آن را تجربه کنند و در آن با دوستان خود به رقابت بپردازند. در بازی فورتنایت شما می‌تواند در حالت‌های مختلف بازی همانند انفرادی و تیمی در جزیره‌ای وارد شوید و برای بقا با دیگر افراد به رقابت بپردازید. شما از ابتدا سلاح خاصی در دست ندارید و باید با گشت‌وگذار در محیط جزیره ابزار لازم خود را به‌دست آورید و از آن‌ها برای از بین‌ بردن دشمنان استفاده کنید. تنها به‌یاد داشته باشید که نسخه موبایل فورتنایت بسیار سنگین است و برای تجربه آن به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار نیاز دارید. فورتنایت را می‌توانیم یکی از سنگین ترین و پرحجم ترین بازی های اندروید بدانیم. محصولی که دیتای آن تا هفت گیگابایت نیز می‌رسد.

پس اگر شما یک گوشی بسیار قدرتمند در اختیار دارید و می‌خواهید اثری سرگرم‌کننده و در عین‌ حال هیجان‌انگیز را تجربه کنید، خوب چه بازی‌ای بهتر از فورتنایت؟

دانلود بازی Fortnite

دانلود گوگل پلی Google Play


سلاح خودکار در بازی موبایل کال آف دیوتی

۲۱- بازی کال آف دیوتی موبایل

  • سبک: اکشن
  • استودیو: اکتیویژن
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۹۸ مگابایت - ۲ گیگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

با پیشرفت سخت‌افزار دستگاه‌های موبایل در سال اخیر شاهد عرضه بازی‌های باکیفیتی روی این پلتفرم بوده‌ایم که بعضا از جلوه‌های بصری بسیار باکیفیتی برخوردار بوده‌اند. از همین‌رو بازی‌های اول‌شخص از دیگر پلتفرم‌ها به دستگاه‌های موبایل آورده‌ شدند و بازیکنان با کنترل‌های لمسی دستگاه خود با تجربه‌های جدیدی روبه‌رو شدند. نسخه موبایل کال آف دیوتی شاید بدون اغراق بهترین اثر شوتر اول‌شخص عرضه شده روی پلتفرم موبایل باشد که با گرافیک خیره کننده و گیم‌پلی جذاب خود هر مخاطبی را ساعت‌ها پای گوشی‌های موبایل خود می‌نشاند.

در این نسخه بازیکنان پس از ورود به بازی باید ابتدا شخصیت خود را ساخته و سلاح‌های مورد نیازشان را انتخاب کرده و سپس یکی از حالت‌های پرتعداد و آنلاین آن را تجربه کنید. حالت‌هایی همانند بتل‌رویال ۱۰۰ نفره، رقابت Deathmatch پنج در مقابل پنج و نبرد با اسنایپر از جمله مواردی هستند که بازی کالاف دیوتی موبایل در خود جای داده است. بدون شک گرافیک بصری چشم‌نواز بازی یک وزنه سنگین برای کال آف دیوتی موبایل به‌شمار می‌رود که می‌توان آن را حتی با بازی‌های کنسولی مقایسه کرد.

در مجموع اگر از آن دسته افرادی هستید که با تجربه بازی‌های شوتر اول شخص روی گوشی موبایل مشکلی ندارید، بازی کال آف دیوتی موبایل بهترین گزینه در دسترس شما خواهد بود. بازی کال اف دیوتی موبایل با آنکه یکی از سنگین ترین بازی های اندروید است، اما برای اجرای روی گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده به‌خوبی بهینه شده است.

دانلود بازی Call of Duty®: Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


نقشه بازی PUBG MOBILE

۲۰- بازی PUBG MOBILE

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Tencent Games
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۵۳ مگابایت - ۱۷۴۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

همان‌طور که می‌دانید موج بازی‌های بتل رویال که این سال‌ها شاهد همه‌گیر شدن آن‌ها هستیم، توسط بازی PUBG آغاز شد. اثری که مدتی است نسخه موبایل آن هم در اختیار کاربران این پلتفرم قرار گرفته و بازیکنان می‌توانند آن را با دوستان خود تجربه کنند. بازیکنان در بازی پابجی موبایل باید در یک رقابت بتل رویال ۱۰۰ نفره جان سالم به‌در برده و از امکاناتی که در جزیره پیش‌روی آن‌ها قرار گرفته است، استفاده کامل را ببرند.

سازندگان علاوه‌بر بخش بتل رویال، حالت‌های مختلفی همانند Payload، رقابت سرعتی Deathmatch چهار دربرابر چهار و حالت زامبی را قرار داده‌اند که هر کدام به‌نوبه‌ای تجربه‌ای متفاوت را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهند. این بازی به‌صورت رایگان روی دستگاه موبایل عرضه شده است و با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین ۴، جلوه‌های بصری زیبایی را می‌توانیم در آن مشاهده کنیم. در بازی شاهد حضور مکان‌های مختلفی هستیم که هرکدام با سیستم آب‌وهوایی پویا و جزئیات منحصربه‌فرد خود به شما اجازه می‌دهند تا به بهترین شکل ممکن برای بقا تلاش کنید.

پابجی موبایل همیشه توسط استودیو Tencent Games در حال به‌روزرسانی است و کاربران علاقه‌مند به سبک بتل رویال، حتما از تجربه آن لذت خواهند برد. با حجم حدودا دو گیگابایتی پابجی موبایل می‌تواند یکی از سنگین ترین بازی های اندروید نیز نام بگیرد.

دانلود بازی PUBG MOBILE

دانلود گوگل پلی Google Play


پرتاب نارنجک در بازی Modern Strike Online: PvP FPS‏

۱۹- بازی Modern Strike Online: PvP FPS‏

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Azur Interactive Games Limited
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۳۳ مگابایت - ۳۹۶ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

Modern Strike Online یک بازی شوتر اول‌شخص آنلاین است که در آن با گیم‌پلی‌ای مشابه با کانتر استرایک باید با کمک دوستان خود به جنگ افراد تروریست بروید. بازی در دو حالت انفرادی یا چند نفره، هفت حالتی رقابتی را در خود جای داده است که هرکدام بسیار سرگرم‌کننده هستند. درکنار حالت‌های بازی شما می‌توانید بازی‌هایی را براساس قوانین دلخواه خود ایجاد کرده و آن را با دوستان‌تان تجربه کنید. محیط‌های بازی از تنوع کافی برخوردار هستند و در مجموع شاهد حضور ۱۴ نقشه منحصربه‌فرد با آیتم‌های مختلف در بازی هستیم.

بازیکنان می‌توانند سلاح‌های مورد علاقه‌ خود را از بین ۵۰ مدل مختلفی که سازندگان در بازی قرار داده‌اند، انتخاب کنند. گرافیک فنی بازی از کیفیت خوبی روی دستگاه‌های موبایل برخوردار است و به‌گفته سازندگان برای گوشی‌های با سخت‌افزار ضعیف‌تر هم بهینه شده است. حالت اصلی بازی Team Battle نام دارد که در جریان آن بازیکنان در قالب دو تیم مختلف باید به نبرد یکدیگر بروند. بازیکنان می‌توانند با کسب امتیاز تجهیزات خود را ارتقا دهند و رتبه خود را هم در رده‌بندی جهانی بهبود بخشند.

اگر به‌اصطلاح دنبال دانلود بازی دیتا دار تفنگی هستید، بازی Modern Strike Online آنلاین است که برای علاقه‌مندان آثار چندنفره ساخته شده و می‌تواند به‌خوبی آن‌ها را ساعت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی Modern Strike Online: PvP FPS‏

دانلود گوگل پلی Google Play


سلاح دوربین‌دار در بازی Modern Combat Versus

۱۸- بازی Modern Combat Versus

  • سبک: اکشن
  • استودیو: گیم‌لافت
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۵۶ مگابایت - بیش از یک گیگابایت دیتای آنلاین
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

یکی از مجموعه‌های محبوب موبایل که در سال‌های گذشته بسیار مورد توجه علاقه‌مندان سبک شوتر اول‌شخص قرار گرفته بود، سری Modern Combat از استودیو گیم‌ لافت بوده است. این استودیو تلاش کرده است تا در آخرین نسخه این مجموعه که Modern Combat Versus نام دارد، یک تجربه رقابتی آنلاین لذت‌بخش را پیش‌روی بازیکنان قرار دهد. 

در بازی شاهد مأموران با کلاس‌های مختلفی هستیم که هرکدام از توانایی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند. رقابت‌های آنلاین بازی به‌صورت چهار در مقابل چهار برگزار می‌شود و بازیکنان می‌توانند در هرکدام از ۶ نقشه مختلف بازی وارد یک سبک جنگی متفاوتی شوند. Modern Combat Versus همچنین دارای رویدادهای جهانی مختلفی است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند با کسب امتیاز و رسیدن به پیروزی جوایز متعددی را دریافت کنند.

اگر از علاقه‌مندان به بازی های پرحجم اندروید و دانلود بازی دیتا دار تفنگی در سبک رقابتی هستید و می‌خواهید در یک اثر شوتر سرگرم‌کننده با دوستان خود وارد مبارزه شوید، ما به شما بازی Modern Combat Versus را پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی Modern Combat Versus

دانلود گوگل پلی Google Play


Dead Effect 2

۱۷- بازی Dead Effect 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: App Holdings
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۲۱ مگابایت - بیش از ۱۴۹۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی‌های زامبی‌محور همواره مورد علاقه قشر زیادی از مخاطبان بوده است و به‌همین دلیل سازندگان مختلفی تلاش کرده‌اند تا بازی‌های گوناگونی را در این سبک منتشر کنند. یکی از بازی‌های اکشن زامبی‌محور پلتفرم اندروید نسخه اول و دوم بازی Dead Effect است که تجربه‌ای فوق‌العاده هیجان‌انگیز را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. نسخه دوم این مجموعه در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم اندروید منتشر شد، اما با گذشت ۵ سال هنوز هم می‌توان از تجربه آن لذت برد.

سازندگان برای سیستم کنترلی بازی از کنترلرهای مجازی بهره گرفته‌اند که به بازیکنان اجازه می‌دهند به‌وسیله آن‌ها کارهایی نظیر، استفاده از مواد منفجره، تعویض سلاح، وارد شدن به حالت اسلو موشن و غیره انجام دهند. در بخش داستانی بازیکنان در نقش سه شخصیت اصلی قرار می‌گیرند که هرکدام از سلاح‌های مختلفی برای درگیری با زامبی‌ها استفاده می‌کنند. علاوه‌بر سلاح‌ها شخصیت‌های اصلی تجهیزات مختلفی را در بدن خود جاسازی کرده‌اند و شما قادر هستید بیش ۱۰۰ مورد مختلف آن‌ها را ارتقا دهید. Dead Effect 2 در بیش از ۲۰ ساعت محتوای داستانی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد و ساعت‌ها می‌تواند مخاطب را در دنیای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده خود درگیر کند.

پس اگر از بازی‌های آنلاین امروزی خسته شده‌اید و می‌خواهید کمی هم به سراغ کشتن زامبی‌های بخش برگشته بروید، Dead Effect 2 را که یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید است، می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما باشد. بازی Dead Effect 2 را می‌توانیم از جمله‌ی بازی های دیتا دار کم حجم نیز معرفی کنیم.

دانلود بازی Dead Effect 2

دانلود گوگل پلی Google Play


تصویری از یک شوالیه در بازی موبایل Black Desert

۱۶- بازی Black Desert Mobile

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: PEARL ABYSS
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۹۶ مگابایت - بیش از ۲.۶ گیگابایت دیتای آنلاین
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

Black Desert Mobile یکی از آثار نقش‌آفرینی باکیفیت روی پلتفرم موبایل است که استودیو کره‌ای PEARL ABYSS وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. اثری سرگرم‌کننده که در جریان آن بازیکنان با قرار گرفتن در نقش شخصیتی که به‌تازگی حافظه خود را از دست داده است، باید به اهالی یک روستا کمک کند و هیولاهای ساکن در منطقه را از بین ببرد.

بافت‌های بصری بازی از کیفیت بسیار بالایی روی پلتفرم موبایل برخوردار است که نشان می‌دهد تا چه اندازه سازندگان برای ارائه یک محصول منحصربه‌فرد تلاش کرده‌اند. شما قادر هستید تا شخصیت‌ خود را از میان کلاس‌های مختلف قهرمان، تیرانداز، جادوگر، غول و والکری انتخاب کنید که هرکدام از توانایی‌ها و مهارت‌های مختلفی بهره می‌برند. بخش شخصی‌سازی بازی بسیار پرجزئیات است و درکنار نقشه جهان باز بزرگ و سلاح‌های متنوع از نقاط قوت Black Desert Mobile به‌شمار می‌رود. 

Black Desert Mobile چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ حجم دیتا بازی سنگینی است، اما آن دسته از کاربرانی که به تجربه آثار نقش‌آفرینی روی دستگاه موبایل خود علاقه‌مند هستند، نباید آن را از دست دهند. با ورود به بازی متوجه می‌شوید که چرا بلک دیزرت لایق قرار گرفتن در فهرست بهترین بازی های دیتادار اندروید بوده است.

دانلود بازی Black Desert Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


ARK: Survival Evolved

۱۵- بازی ARK: Survival Evolved

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Studio Wildcard
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۷۰ مگابایت - ۲۱۸۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی بعدی فهرست یک اثر ماجراجویی است که در آن شما وارد دنیایی مملو از دایناسورهای غول‌آسا می‌شوید. دنیایی که بیش از ۸۰ نوع دایناسور و هیولای مختلف را در خود جای داده است و ظاهرا وظیفه شما گیر انداختن آن‌ها و رام کردن‌شان است! در این بین شما می‌توانید با دیگر دوستان خود ملاقات کرده و در دنیایی عظیم منطقه مسکونی بازماندگان را ایجاد کنید.

شما در ابتدای این بازی تنها و غیر مسلح هستید و با پیش‌روی و جمع‌آوری منابع می‌توانید شروع به ساخت تجهیزات و پناه‌گاه کنید. سیستم گیم‌پلی آنلاین بازی هم به‌نحوی است که می‌توانید درکنار دوستان خود سازه‌های قدرتمندی را بسازید تا از جان‌تان در مقابل تهدیدهای حیات وحش بازی محافظت کنید. برای رام‌ کردن دایناسورها هم باید در نظر داشته باشید که انجام این‌کار تنها ازطریق به‌کارگیری استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلف میسر می‌شود. ARK: Survival Evolved از جهات مختلف تجربه‌ای به‌یاد ماندگی به‌شمار می‌رود که می‌تواند نام آن در بین بهترین بازی های  دیتادار اندروید در سبک ماجراجویی موبایل قرار گیرد.

ARK: Survival Evolved یک بازی ماجراجویی سرگرم‌کننده است که در آن می‌توانید درکنار دوستان خود لحظات لذت‌بخشی را تجربه کنید و حسابی با سیستم‌ ساخت‌وساز و رام کردن دایناسورها وقت خود را بگذارنید.

دانلود بازی ARK: Survival Evolved

دانلود گوگل پلی Google Play

هارت استون

۱۴- بازی Hearthstone

  • سبک: کارتی
  • استودیو: بلیزارد
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۷۹ مگابایت - حدود یک گیگابایت دیتای آنلاین
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی Hearthstone یک از سرگرم‌کننده‌ترین آثار سبک کارتی است که بازیکنان می‌توانند در جریان آن با استفاده از قهرمانان مجموعه وارکرافت به نبرد دیگران بروند. برای این کار همانند دیگر بازی‌های مشابه این سبک ابتدا بازیکنان باید میز کارت خود را بچینند و سپس با انتخاب قهرمانان از میان ۱۰ کلاس‌ مختلف بازی، برای نبردی هیجان‌انگیز آماده شوند.

هر قهرمان دارای کارت‌ها و توانایی‌های مخصوص به‌خود است که شما با پیش‌روی در بازی می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. هدف اصلی شما استفاده از این کارت‌ها برای نابودی قهرمان حریف است. باتوجه‌به سیستم نوبتی بازی، استفاده از هر کارت از نوار انرژی شما که در اینجا مانا نامیده می‌شود، کم می‌کند. گرافیک بازی به‌صورت کارتونی است و از رنگ‌پردازی شاد و متنوعی بهره برده است. همچنین به‌تازگی سازندگان حالت ۸ نفره جدیدی به بازی اضافه کرده‌اند که در جریان آن می‌توانید در رقابتی نفس‌گیر با ۷ دشمن خود مبارزه کنید تا در انتها یکی جان سالم به‌در ببرد.

پس اگر شما از علاقه‌مندان مجموعه وار کرافت هستید و می‌خواهید یک اثر کارتی خوش‌ساخت را تجربه کنید، Hearthstone که یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید است برای شما ساخته شده است.

دانلود بازی Hearthstone

دانلود گوگل پلی Google Play


نمایی از میز کارت بازی موبایل Gwent

۱۳- بازی Gwent: The Witcher Card Game

  • سبک: کارتی
  • استودیو: سی دی پراجکت
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۵۷۴ مگابایت - حدود سه گیگابایت دیتای آنلاین
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

مجموعه نقش‌آفرینی ویچر یکی از بهترین سری بازی‌هایی است که تاکنون برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است. در دنیای این بازی بازیکنان باید ماجراجویی‌های شخصیت گرالت را دنبال کرده و در سرزمین‌های مختلف سفر کنند. این بازی‌ مینی‌گیم‌های مختلفی را معمولا پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها بازی کارتی GWENT است. استودیو سی‌دی پراجکت مدتی است که این بازی را به‌صورت جداگانه و با محتویات بسیار منتشر کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند به‌واسطه آن باری دیگر به دنیای ویچر سفر کنند.

مسابقات بازی GWENT: The Witcher Card Game در سه راند برگزار می‌شود و بازیکنی که بتوانید دو راند را برنده شود، پیروز میدان خواهد بود. در هر راند تعداد ۱۰ کارت به هر بازیکن تعلق می‌گیرد که هرکدام دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص هستند. بازی برای هر کارت یک امتیاز در نظر گرفته است و درواقع بازیکنان باید با جمع‌آوری امتیاز بیشتر به پیروزی برسند. گرافیک سه‌بعدی چشم‌نواز و موسیقی لذت‌بخش این بازی از جمله نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود.

بازی کارتی GWENT: The Witcher Card Game با دنیای فانتزی و پرجزئیات خود یکی از بهترین آثار سبک کارتی منتشر شده در پلتفرم موبایل است که تجربه آن را تمامی علاقه‌مندان توصیه می‌کنیم. اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های دیتادار برای اندروید در سبک کارتی هستید، Gwent را از دست ندهید.

دانلود بازی GWENT: The Witcher Card Game

دانلود گوگل پلی Google Play


Auto Chess

۱۲- بازی Auto Chess

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Dragonest Game
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۹۸ مگابایت - ۱۱۴۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی‌های استراتژی روی پلتفرم موبایل ثابت کرده‌اند که می‌توانند مخاطبان بسیاری را جذب خود کنند و همزمان برای سازندگان هم درآمدزایی مناسبی را داشته باشند. ‌Auto Chess ساخته استودیو دراگونست گیم یکی از این بازی‌ها است که با گیم‌پلی استراتژی و تاکتیکی جذاب خود بازیکنان را در محیطی شطرنجی‌شکل قرار می‌دهد تا با یکدیگر به‌رقابت بپردازند. 

نبردهای بازی Auto Chess به‌صورت ۱۰ دقیقه‌ای هستند و در جریان آن‌ها بازیکنان باید با کارت‌های قهرمانان خود که هرکدام از مهارت‌های مختلفی برخوردار هستند، وارد میدان شوند. در این‌گونه بازی‌ها بازیکنان تنها تعداد قهرمان محدودی را می‌توانند با خود به میدان ببرند و باید برای استفاده از آن‌ها هم زمان‌بندی درستی را انجام دهند. درواقع رمز موفقیت در رقابت‌های این بازی، زمان‌بندی و چینش صحیح کارت‌ها است که به همین موضوع به پیاده‌سازی تاکتیک درست نیازمند است. وضعیت قهرمانان به‌صورت لحظه‌ای روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شوند و بازیکنان می‌توانند با امتیازهایی که از نابود کردن حریفان به‌دست می‌آورند، قهرمانان خود را ارتقا دهند.

Auto Chess به‌عنوان یک اثر استراتژیک و طبیعتا یکی از بهترین بازی های دیتادار اندروید در فهرست زومجی می‌تواند به‌خوبی علاقه‌مندان این سبک را راضی کند و با چالش‌های جذابی که سازندگان در آن تعبیه کرده‌اند، ساعت‌ها اوقات فراغت شما را پر کند. بازی Auto Chess را می‌توانیم از جمله‌ی بازی های دیتا دار کم حجم نیز بدانیم. 

دانلود بازی Auto Chess

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی موبایل Seven Wonders

۱۱- بازی Seven Wonders

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Repos Production
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۴۲ مگابایت - ۳۲۱ مگبایات دیتا
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

بازی‌های رومیزی از سالیان دور جزو جدایی‌ناپذیر سرگرمی بسیاری از ما بوده‌اند. بااین‌حال با رشد روزافزون موبایل و بازی‌های ویدیویی، این صنعت کمی بین مخاطبان خود کم‌رنگ شده است و تا حدی حتی بسیاری آن‌ها را فراموش کرده‌اند. ازاین‌رو در سال‌های اخیر برخی از استودیوهای بازی‌سازی به ساخت‌ بازی‌های ویدیویی براساس بازی‌های رومیزی واقعی روی‌ آورد‌ه‌اند که این‌بار بازیکنان بتوانند آن‌ها را روی موبایل خود تجربه کنند. 

یکی از بازی‌های رومیزی که به پلتفرم موبایل هم راه پیدا کرده است، Seven Wonders است که براساس یک بازی رومیزی به‌همین نام ساخته شده است. در این بازی بازیکنان باید میز کارت خود را آماده کنند و با استفاده از آن‌ها یکی از عجایب هفت‌گانه جهان را بسازند. از همان ابتدا باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید تمدن خود را بر مبنای چه حالتی بنا کنید. رویکردهایی همانند تمدنی ارتشی، علمی، تجاری و شهروندمحور از جمله موارد پیش‌روی شما هستند و باید با انتخاب استراتژی مناسب، آن‌ها را توسعه دهید. در این بازی که یکی از بهترین بازی های دیتا دار برای اندروید است برخلاف آثار مشابه شما قرار نیست کارتی جمع‌آوری کنید و درواقع این سیستم کرفتینگ بازی است که ضمانت می‌کند بازیکنان شرایط کاملا یکسانی را در بازی تجربه کنند.

پس اگر تاکنون یک بازی رومیزی را روی دستگاه موبایل خود تجربه نکرده‌اید، احتمالا Seven Wonders می‌تواند نقطه شروع خوبی برای‌تان باشد. بازی Seven Wonders یکی دیگر از بازی های دیتا دار کم حجم لیست زومجی است.

دانلود بازی Seven Wonders

دانلود گوگل پلی Google Play


Xcom

۱۰- بازی XCOM®: Enemy Within

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: تو کِی
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۲۱ مگابایت - ۳۱۵۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

XCOM®: Enemy Within درواقع یک بسته گسترش‌دهنده بازی XCOM®: Enemy Unknown به‌شمار می‌رود حالا به‌صورت جداگانه می‌توانید آن را از فروشگاه پلی‌استور دریافت کرده و تجربه کنید. در جریان این بازی نوبتی بازیکنان باید با موجودات بیگانه که به مبارزه بپردازند و برای بقای بشریت تلاش کنند. شما در این بازی می‌توانید با استفاده تکنولوژی بیگانگان، توانایی‌های نیروهای خود را افزایش دهید و آن‌ها را به ابرسربازهایی قدرتمند تبدیل کنید. 

در بازی Enemy Within دشمنی جدید به نام سازمان EXALT درکنار موجودات بیگانه برای شما یک تهدید به‌شمار می‌رود و باید برای مقابله با آن‌ها از روش‌های جدیدی بهره بگیرید. گرافیک بصری بازی از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را به مخاطب القا کند.

XCOM®: Enemy Within به‌عنوان یک بازی تاکتیکی نوبتی یکی از بهترین‌ بازی های دیتادار برای اندروید است که علاقه‌مندان می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند.

دانلود بازی XCOM®: Enemy Within

دانلود گوگل پلی Google Play


Warhammer 40,000: Freeblade

۹- بازی Warhammer 40,000: Freeblade

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pixel Toys
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۵۲ مگابایت - ۵۱۱ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

Warhammer 40,000: Freeblade یک بازی اکشن جذاب از استودیو پیکسل تویز است که در جریان بازیکنان می‌توانند با تشکیل یک گروه از قهرمانان در ۱۷۰ مرحله مختلف به نبرد دشمنان بروند. در داستان بازی یک شوالیه امپراطوری پس از آن‌که متوجه می‌شود خانه اشرافی‌اش توسط نیروهای Chaos نابود شده است، تصمیم می‌گیرد با گروه Dark Angle Space Marines گروهی را تشکل دهد و به نبرد دشمنان خود برود.

همانند دیگر آثار این مجموعه شما کافی است انگشت خود را روی صفحه‌نمایش قرار دهید تا انواع موشک و بمب را به سمت اهداف ارسال کنید. بازی از لحاظ گرافیکی جلوه‌های بصری زیبا و چشم‌نوازی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با انجام روزانه مراحل بازی امتیاز بیشتری دریافت کنند و با استفاده از امتیازهای به‌دست آمده تجهیزات و لباس‌های جدید و متنوعی را برای خود خریداری کنند.

Warhammer 40,000: Freeblade انتخاب مناسبی برای بازیکنانی است که می‌خواهند یک اثر استراتژی تمام‌عیار را تجربه کنند. وارهمر ۴۰.۰۰۰ که یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید است، با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سیستم ارتقای جذاب خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Warhammer 40,000: Freeblade

دانلود گوگل پلی Google Play


FINAL FANTASY XV POCKET EDITION‏

۸- بازی FINAL FANTASY XV POCKET EDITION‏

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: اسکوئر انیکس
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۳۷ مگابایت - پنج الی هشت گیگابایت دیتای آنلاین
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

Final Fantasy XV: Pocket Edition نسخه موبایل پانزدهمین نسخه از مجموعه محبوب فاینال فانتزی است که استودیو اسکوئر انیکس آن را در سال ۲۰۱۸ در اختیار مخاطبان خود قرار داد. بازی داستان ماجراجویی‌های نوکتیس و تلاش او برای رسیدن به اهدافش را روایت می‌کند. میان‌پرده‌ها و روند اصلی داستان دقیقا مطابق با نسخه اصلی هستند و پیاده‌سازی آن روی پلتفرم موبایل به خوبی هرچه تمام‌تر انجام شده است.

طراحی شخصیت‌ها در نسخه موبایل به‌صورت چیبی انجام گرفته است و بازیکنان نسخه‌های کوچک‌ شده شخصیت‌های اصلی بازی را پیش‌روی خود مشاهده می‌کنند. برای حرکت دادن شخصیت اصلی در محیط بازی باید همانند مکانیزم اشاره و کلیک، روی صفحه‌نمایش باید ضربه بزنید. سیستم مبارزات هم به‌صورت خودکار انجام شده است،‌ به‌صورتی‌که تنها با انتخاب دشمن، نوکتیس به‌سمت آن‌ها حمله‌ور می‌شود و پس از غلبه بر حریف، به‌سراغ نفر بعدی می‌رود. شما همچنین قادر هستید تا با کمک هم‌تیمی‌های خود ضربات ترکیبی را اجرا کرده و آسیب‌های جدی به حریفات وارد کنید. سازندگان همچنین از سیستم‌ شخصی‌سازی غافل نشده‌اند و در بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition یکی از کامل‌ترین سیستم‌های ارتقای شخصیت آثار موبایل را شاهد هستیم. این بازی بی شک یکی از بهترین بازی های دیتادار اندروید است.

در نگاه اول شاید طراحی بصری شخصیت‌‌های نسخه پاکت ادیشن Final Fantasy XV توی ذوق بزند، اما با وارد شدن به دنیای عظیم و پرجزئیات آن متوجه می‌شوید که این بازی یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و لذت‌بخش‌ترین آثار نقش‌آفرینی پلتفرم موبایل است.

دانلود بازی FINAL FANTASY XV POCKET EDITION‏

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت‌های قابل بازی Star Wars KOTOR

۷- بازی Star Wars – Knights of the Old Republic

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو: Aspyr Media, Inc.
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۱۱ مگابایت - ۲۴۲۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۹.۹۹ دلار

بازی Star Wars – KOTOR بدون شک به‌عنوان یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه جنگ ستارگان به‌شمار می‌رود که ابتدا توسط استودیو بایوور برای کنسول ایکس‌باکس و سیستم‌عامل ویندوز توسعه داده شد. این بازی اواخر سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم اندروید منتشر شد و از آن زمان تاکنون شایعه‌های زیادی مبنی بر بازسازی آن به گوش رسیده است. 

در جریان داستان بازی یک لرد سیث به‌نام Darth Malak تصمیم می‌گیرد تا به جمهوری حمله کند و بازیکنان باید با قرار گرفتن در نقش یک جدای به سیاره‌های مختلف بروند و جلوی حملات او را بگیرند. در ابتدای بازیکنان می‌توانند از بین سه کلاس Soldier ،Scout و Scoundrel شخصیت خود را انتخاب کنند و سپس با استفاده از قابلیت شخصی‌سازی بازی، کاراکتر خود را ارتقا داده و با قدرت در نبردهای نوبتی بازی وارد شوند. از نکات جالب توجه سیستم‌ گیم‌پلی این بازی که یکی از بهترین بازی های دیتادار اندروید است، جمع‌‌آوری امتیازهای جبهه روشنایی و تاریکی است که در انتها تعداد آن‌ها مشخص می‌کند شما به‌ کدام‌یک تعلق دارید.

Star Wars - KOTOR یک بازی جنگ ستارگان تمام‌عیار است که تمامی المان‌های دنیای این مجموعه محبوب را در خود جای داده است. پس اگر از علاقه‌مندان این سری محبوب هستید، ‌مطمئن باشید از تجربه این بازی ناامید نخواهید شد.

دانلود بازی Star Wars – Knights of the Old Republic

دانلود گوگل پلی Google Play


سی جی در بازی جی تی ای سان اندریاس

۶- بازی GTA San Andreas

  • سبک: اکشن
  • استودیو: راک‌استار گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۱۵ مگابایت - ۱۸۰۵ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

بدون شک هر گیمری حداقل یک‌بار نام مجموعه GTA شرکت راک‌استار گیمز را شنیده و احتمالا یکی از بازی‌های این سری محبوب را تجربه کرده است. یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه بازی GTA San Andreas نام دارد که روایت‌گر داستان زندگی کارل جانسون (CJ) در شهر سن آندریاس است که باید در دهه ۹۰ میلادی وارد مسیری چالش‌برانگیز شود تا خانواده خود را نجات دهد. 

راک‌استار با پورت این بازی برای پلتفرم موبایل، بهبودهای متعددی را در بخش گرافیک آن انجام داده است. از نورپردازی بهینه‌شده تا بهبود طراحی شخصیت‌ها تنها برخی از مواردی هستند که بازیکنان در تجربه نسخه موبایل این بازی مشاهده می‌کنند. سیستم کنترلی بازی به‌صورت آنالوگ مجازی است و بازیکنان می‌توانند آن را با کنترلرهای فیزیکی هم تجربه کنند.

شاید مدت زمان زیادی از عرضه نسخه اصلی GTA San Andreas گذشته باشد، اما مگر می‌شود همراهی CJ و محله معروف آن را از خاطر ببریم؟

دانلود بازی GTA San Andreas

دانلود گوگل پلی Google Play


Bully

۵- بازی Bully: Anniversary Edition

  • سبک: اکشن
  • استودیو: راک‌استار گیمز
  • مناسب برای نوجوانان
  • حجم: ۱۱ مگابایت - ۲۷۰۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

Bully شاید یکی از ماندگارترین آثار استودیو راک‌استار گیمز است که نسخه دوم آن هیچ‌وقت ساخته نشد. در این بازی شما در نقش نوجوانی ۱۵ ساله‌ به‌نام جیمی هاپکینز قرار می‌گیرد که در مدرسه‌ای پرحاشیه به‌نام Bullworth Academy تحصیل می‌کند. در این بازی که وقایع آن در جریان یک سال تحصیلی اتفاق می‌افتد، شما باید رتبه خود را در مدرسه بالا ببرید و برای جلوگیری از زورگویی به دانش‌آموزان تلاش کنید.

در جریان بازی شما در کلاس‌های مختلفی درسی حضور پیدا می‌کنید و همزمان مأموریت‌های جانبی‌ای را که پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد، به اتمام می‌رسانید. جالب است بدانید که حضور در هر کلاس مهارت‌های مرتبط شما را افزایش می‌دهد. به‌عنوان مثال حضور مداوم در کلاس‌های شیمی به‌شما اجازه می‌دهد تا توانایی ساخت ترقه، بمب و پودر خارش‌دهنده را به‌دست آورید. نمای دوربین بازی به‌صورت سوم‌شخص است و بازی به‌شما اجازه می‌دهد تا سوار وسایلی همچون اسکوتر، دوچرخه و اسکیت شوید.

Bully: Anniversary Edition یک بازی‌ کاملا سرگرم‌کننده و خوش‌ساخت است که می‌توانید لحظات مفرحی را در آن تجربه کنید. با عرضه Bully روی موبایل اکنون می‌توانیم این بازی را یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید معرفی کنیم.

دانلود بازی Bully: Anniversary Edition

دانلود گوگل پلی Google Play


Brothers in Arms® 3

۴- بازی Brothers in Arms® 3

  • سبک: آرکید
  • استودیو: گیم ‌لافت
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۴۷ مگابایت - ۷۵۵ مگابایت دیتا
  • قیمت: رایگان به‌همراه پرداخت درون‌برنامه‌ای

آخرین نسخه از مجموعه محبوب Brother in Arms که اواخر سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم موبایل منتشر شد. وقایع بازی Brothers in Arms® 3 در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و بازیکنان می‌توانند در جریان آن در دو بخش انفرادی و چندنفره، گیم‌پلی جذاب آن را تجربه کنند. در بخش چندنفره در مجموع چهار نقشه مختلف در بازی گنجانده شده است و بازیکنان می‌توانند در دو حالت آزاد و Deathmatch با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

شما همچنین می‌توانید با کسب امتیاز بیشتر، سلاح‌ها و شخصیت اصلی را ارتقا دهید تا همواره به رقیبی سرسخت برای دشمنان تبدیل شوید. البته که در بخش داستانی بازی هم می‌توانید از هم‌رزمان خود کمک بگیرید و با پیاده‌سازی تاکتیک‌های مختلف به نبرد دشمنان بروید. البته فراموش نکنید که می‌توانید توانایی‌های هم‌رزمان‌تان را هم ارتقا دهید تا در مواقع ضروری به بهترین شکل ممکن به یاری شما بیایند. 

گرافیک کنسولی، سیستم‌ آب‌وهوایی پویا و گیم‌پلی درگیرکننده از جمله نکات مثبت بازی Brothers in Arms® 3 هستند که باعث می‌شود این بازی که یکی از بهترین بازی های دیتادار اندروید است ارزش یک‌بار تجربه کردن را داشته باشد.

دانلود بازی Brothers in Arms® 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی معمایی The House of Da Vinci 2‏

۳- بازی The House of Da Vinci 2

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Blue Brain Games
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۳۵ مگابایت - ۱۱۹۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

نسخه دوم بازی معمایی The House of Da Vinci بدون شک یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین بازی‌های سبک فرار از اتاق است که تاکنون برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. این بازی علاوه‌بر گرافیک بصری خیره‌کننده، از یک داستان نسبتا غنی بهره ‌می‌برد که نمونه مشابه آن را کمتر روی بازی‌های موبایل دیده‌ایم.

داستان بازی در سال ۱۵۰۳، در کشور ایتالیا جریان دارد و شما در آن کنترل شخصی به‌نام گیاکامو را به‌عهده می‌‌گیرید. گیاکامو طی ماجراهایی تصمیم می‌گیرد تا یک سری آزمون مختلف را که توسط لئوناردو داوینچی طراحی شده است، پشت سر بگذارد تا بتواند به‌عنوان دستیار نزد او فعالیت کند. درواقع گیم‌پلی بازی را حل معماها و چالش‌های داوینچی تشکیل می‌دهد و این وظیفه شما است که مکانیزم عملکرد دستگاه‌های ساخته شده توسط او را کشف کنید. معماهای بازی از تنوع مناسبی برخوردار هستند و خود بازی هم تلاش می‌کند تا با ارائه سه سطح مختلف از راهنمایی‌ها، بازیکنان را برای حل کردن پازل‌ها کمک کند.

The House of Da Vinci 2 یک اثر معمایی به‌شدت سرگرم‌کننده است که با جلوه‌های صوتی و بصری باکیفیت خود به یکی از شایسته‌ترین و بهترین بازی های دیتادار برای اندروید تبدیل شده است.

دانلود بازی The House of Da Vinci 2

دانلود گوگل پلی Google Play


The Room: Old Sins

۲- بازی The Room: Old Sins

  • سبک: معمایی
  • استودیو: Fireproof Games
  • مناسب برای همه
  • حجم: ۳۴ مگابایت - ۷۳۷ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

آخرین نسخه از مجموعه پازلی و محبوب The Room را می‌توان جز آن دسته بازی‌هایی در نظر گرفت که به‌واسطه گیم‌پلی چالشی و معماهای مخلتف خود بازیکنان را مدت‌ها به چالش بکشند. The Room: Old Sins شما را جریان یک داستان مرموز قرار می‌دهد که باید برای کشف حقیقت و پیش بردن داستان بازی، پازل‌های مختلف را رمزگشایی کنید.

از همان ابتدای بازی یک لنز مخصوص در اختیار می‌گیرید که مهم‌ترین ابزار شما به‌شمار می‌رود. شما با استفاده از این لنز می‌توانید وارد عمارت بزرگی شوید که در جای‌جای آن معماهای مختلف انتظارتان را می‌کشد. پازل‌ها و مراحل بازی به یکدیگر مرتبط هستند و در اکثر مواقع برای به‌دست آوردن یک وسیله خاص باید به بخشی دیگر از عمارت بروید. گرافیک سه‌بعدی بازی طراحی‌های خوبی را در خود جای داده است که درکنار صداگذاری باکیفیت آن تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

مجموعه The Room که درواقع در با سبک فرار از اتاق خود به‌محبوبیت بسیاری بین علاقه‌مندان سبک معمایی دست پیدا کرده است، همواره از شاخص‌ترین و بهترین بازی های دیتا دار اندروید بوده است. نسخه Old Sins تمامی المان‌های درخشان این مجموعه را در خود جای داده است و بدون شک می‌تواند هر گیمری را مدت‌ها به چالش بکشد.

دانلود بازی The Room: Old Sins

دانلود گوگل پلی Google Play


Her Story‏

۱- بازی Her Story‏

مقاله مرتبط

  • سبک: ماجراجویی
  • توسعه‌دهنده: سم بارلو
  • مناسب برای بزرگسالان
  • حجم: ۲۰ مگابایت - ۱۰۴۰ مگابایت دیتا
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

بازی بعدی یک تجربه کارآگاهی متفاوت و بسیار عجیب‌وغریب از توسعه‌دهنده‌ای به‌نام سم بارلو است که در جریان آن شما باید با مرور مجموعه‌ای ویدیوهای یک سری بازجویی گره از معمای یک پرونده قتل دهه ۹۰ میلادی پرده بردارید. Her Story یا همان «داستان او» نه یک بازی کارآگاهی معمولی بلکه اثری تاریک، غم‌انگیز و در عین‌حال بلندپروازانه است که به خاطر هوش و نبوغ سازنده به اثری ماندگار تبدیل شده است.

گیم‌پلی بازی بدین صورت است که یک کامپیوتر قدیمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در آن ویدیوهایی از صحبت‌های یک زن در آن قرار داده شده است. شما باید به تمامی حرف‌های او گوش دهید و از نکات ریز و درشت آن‌ها نکته‌برداری کنید. سپس می‌توانید کلمات کلیدی‌ای را که به‌نظرتان مهم بوده‌اند در کامپیوتر جست‌وجو کرده تا بتوانید به ویدیوهای بیشتری دسترسی پیدا کنید. سازنده بیش از ۲۰۰ کلیپ مختلف شامل صحبت‌های گمراه‌کننده یک زن را در بازی‌ Her Story گنجانده‌ است که این وظیفه شما است که آن‌ها را کنار هم قرار داده و آن‌ها را به‌شکل کامل مورد ارزیابی قرار دهید.

بازی «داستان او» بدون شک یکی از بهترین بازی های دیتادار اندروید در سبک آثار کارآگاهی منتشر شده روی پلتفرم موبایل است که چه از لحاظ سناریو و چه از لحاظ روایت‌ داستانی، می‌تواند هر ذهن هر مخاطبی را درگیر خود کند.

دانلود بازی Her Story

دانلود گوگل پلی Google Play

اگر تا به امروز فهرست بهترین بازی های اندروید زومجی را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم حتما به این مقاله نیز مراجعه کنید.

بازی فورتنایت

پرسش‌های متداول

  • پرحجم ترین بازی های اندروید کدام ها هستند؟

    درحال حاضر بازی فورتنایت را با حجم حدودا هفت گیگابایتی می‌توانیم سنگین ترین بازی اندروید بدانیم. البته بازی های دیگری مانند کال اف دیوتی موبایل نیز حجمی بالاتر از دو گیگابایت دارند. بازی پابجی موبایل، بازی آسفالت 9 و بازی مورتال کامبت نیز از جمله بهترین بازی های دیتا دار اندروید هستند که حجم خیلی زیادی دارند.

  • بهترین بازی های دیتا دار ۲۰۲۱ کدام‌ها هستند؟

    اگر به بازی اکشن و بتل رویال علاقه دارید همچنان در سال 2020 توصیه می‌کنیم تا بازی فورتنایت و کال اف دیوتی موبایل را درکنار پابجی موبایل تجربه کنید. اگر بازی فوتبال می‌خواهید دو بازی PES 2020 و بازی NBA 2K گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. درصورتی که به‌دنبال یک بازی ریسینگ هستید ما Real Racing 3 را به‌دلیل به‌روزرسانی‌های جدید پیشنهاد می‌دهیم. برای دیدن بازی‌هایی در سبک‌های دیگر می‌توانید فهرست زومجی را مشاهده کنید.

  • دلیل ارائه دیتا در بازی های دیتا دار اندروید آن‌هم به‌صورت مجزا چیست؟

    برای آنکه دلیل ارائه دیتا در بازی های دیتادار به‌صورت مجزا را بدانیم و بدانیم که چه عواملی باعث می‌شود که سازندگان نتوانند تمامی دیتای بازی خود را یک‌باره در زمان دانلود از فروشگاه پلی‌استور در اختیار مخاطب قرار دهند، باید به ساختار سیستم‌عامل اندروید و سیاست‌های گوگل نگاه بیندازیم. ذات زبان برنامه‌نویسی جاوا به‌گونه‌ای است که به برنامه‌نویس اجازه می‌دهد تا ازطریق یک منبع خارجی، فایل‌های مورد نیاز یک اپلیکیشن را فراخوانی کند. درواقع یک برنامه اجرایی اندروید از این طریق می‌تواند به‌شکل کامل به دو بخش مجزا شامل برنامه اصلی (فایل apk) و پکیج داده‌ها (فایل obb شامل محتوای گرافیکی، مدل‌سازی‌ها و غیره) تقسیم شود. از همین‌رو گوگل برای فایل‌های نصب برنامه‌های فروشگاه پلی‌استور محدودیت ۱۰۰ مگابایتی قرار داده است و ادعا می‌کند این مقدار فضای بسیاری را برای کدنویسی در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد. توسعه‌دهندگان بازی‌ها هم می‌توانند فایل‌های اضافی خود را در قالب بسته‌های گسترش‌دهنده حداکثر ۲ گیگابایتی در بسته‌هایی جداگانه در اختیار کاربران قرار دهند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده