نویسنده: مهدی اصغریان
// شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

معرفی بازی Black Desert Mobile؛ بیابان سیاه

بازی Black Desert Mobile جدیدترین بازی نقش آفرینی چند نفره آنلاین است. با معرفی این بازی همراه ما باشید تا یک بازی کنسولی زیبا را روی تلفن همراه تجربه کنیم.

مبارزه با هیولاها زیر انگشتان شما! تقریبا چهار سال پیش بود که استودیو کره‌ای Pearl Abyss بازی Black Desert Online را روی کامپیوترهای خانگی عرضه کرد. این بازی نقش آفرینی آنلاین فوق العاده زیبا و خوش ساخت با استقبال بسیار زیاد طرفداران مواجه شد؛ حالا استودیو Pearl Abyss چیزی در حدود دو سال زمان صرف کرده است تا بتواند این بازی پرطرفدار را روی گوشی‌های هوشمند عرضه کند. نتیجه این کار یک بازی بسیار زیبای نقش آفرینی کنسولی روی تلفن‌های همراه است.

black desert

دنیایی فانتزی پر از داستان‌های متفاوت و ماجراجویی. داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که شما در حالی که حافظه‌ی خود را از دست داده‌اید روی شن‌های ساحل یک روستا به هوش می‌آیید. شما چیزی یادتان نمی‌آید، اما یک روح سیاه همیشه همراه شماست و شما را راهنمایی می‌کند. یکی از اهالی روستا برای کمک پیش شما می‌آید و شما را با اهالی روستا آشنا می‌کند. رئیس روستا به شما پیشنهاد کار در ازای محل اقامت می‌دهد. حالا این وظیفه شما است که با هیولاها بجنگید و خودتان را ارتقا دهید؛ مأموریت‌ها را تمام کنید و با دیگر بازیکن‌ها تعامل داشته باشید. شخصیت‌های متنوع به‌همراه مأموریت‌های درگیر کننده و محیط پر جزئیات بازی همه دست به دست هم داده‌اند تا یکی از بهترین تجربه‌های نقش آفرینی موبایل را به ارمغان بیاورند.

این بازی اندروید و آیفون یک اثر نقش آفرینی چند نفره آنلاین یا به اصطلاح (MMORPG) است. این بازی ویژگی‌های سبک نقش آفرینی و چند نفره را به همراه دارد. شما باید با تعامل و همکاری با دیگر بازیکنان مراحل را پیش ببرید.

black desert

از گرافیک بازی هرچه بگوایم کم گفته‌ایم. گرافیک زیبا و جزئیات فوق العاده، اولین چیزی است که نظرمان را جلب می‌کند. استودیو سازنده تمام تلاشش را کرده است تا تجربه‌ای مشابه نسخه کامپیوتر را روی تلفن‌های همراه به ارمغان بیاورد و واقعا هم موفق بوده است. بهینه سازی‌های متعدد این بازی باعث شده است که با وجود حجم زیاد و جزئیات فراوان به‌خوبی روی تلفن‌های همراه اجرا شود و از لحاظ گرافیکی چیزی از نسخه کامپیوتری کم نداشته باشد.

این بازی ویژگی‌های سبک نقش آفرینی و چند نفره را به همراه دارد. شما باید با تعامل و همکاری با دیگر بازیکنان مراحل را پیش ببرید

این بازی آیفون داری محیط بازی قرون وسطایی است، جایی که همیشه بهترین مکان برای هیولاهای وحشتناک و قهرمانان شجاع بوده است. در ابتدای بازی شما می‌توانید کاراکتر بازی را از بین کلاس‌های قهرمان، تیرانداز، جادوگر، غول و والکری انتخاب کنید که هر کدام سلاح‌ها و سبک مبارزه مخصوص به خود را دارند. هرکدام از این کاراکترها توانایی‌های منحصر به‌فرد و ضربه‌های مخصوصی دارند و شما می‌توانید هشت عدد از این توانایی‌های مخصوص را با خود به میدان مبارزه ببرید با پیشرفت در بازی مهارت‌های جدید یاد می‌گیرید و می‌توانید مهارت‌های خود را ارتقا دهید. همچنین یک حیوان دست آموز نیز شما را در طول بازی همراهی می‌کند.

حالا نوبت به شخصی سازی می‌رسد. در این بازی تقریبا هرچیزی را می‌توانید شخصی سازی کنید؛ ویژگی جذابی که در کمتر بازی‌‌هایی شاهدش هستیم. نقشه جهان باز و بزرگ بازی امکان گشت و گذار و ماجراجویی را به شما می‌دهد. پس از طی کردن هر مرحله و تکمیل ماموریت‌ها سنگ‌ و مواد لازم برای ارتقا سلاح و وسایل همراه جایزه می‌گیرد. یکی از قابلیت‌های جالب بازی حرکت خودکار کاراکتر است. شما یک اسب برای حرکت در نقشه بزرگ بازی در اختیار دارید که پس از انتخاب هر مأموریت به سمت آن حرکت می‌کند. در مجموع بازی کویر سیاه یک تجربه به‌ یاد ماندنی ماجراجویی ارائه می‌دهد که به لطف طراحی زیبا و گیم پلی ساده و روان هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود.

این بازی به‌صورت رایگان روی اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید با استفاده از خرید درون برنامه‌ای سلاح‌ها و آیتم‌های قدرتمند خریداری کنید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید مطلع شوید.

دانلود بازی Black Desert Mobile


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده