// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷

معرفی بازی موبایل Life is Strange

بازی موبایل Life is Strange دقیقا همانند نسخه اصلی خود است؛ یک اثر زیبا با داستانی عمیق و گیم‌پلی درگیرکننده که بازیکن را در دنیای خود غرق می‌کند.

بازی‌های داستان-محور قوی جدای از اینکه تجربه‌ای ناب را ارائه می‌دهند، کاری می‌کنند که تا مدت‌ها یا حتی سال‌ها از آن‌ها یاد کنیم و تجربه مجددشان هیچ‌وقت حسی تکراری به مخاطب القا نکند. بازی Life is Strange جزو همان بازی‌هایی است که صنعت گیم به داستان‌سرایی آنها مدیون است و توانسته تجربه‌ای ناب و فراموش‌نشدنی را به وجود آورد. در ابتدا بازی موبایل Life is Strange در اپ استور عرضه شد و حال در دسترس کاربران پلی‌استور نیز قرار گرفته است. از این رو فرصت را غنیمت شمرده‌ایم تا نگاهی به نسخه موبایل بازی Life is Strage داشته باشیم و در این میان خاطرات خود را ورق بزنیم. داستان بازی اندروید و آیفون Life is Strange روایتگر زندگی دختری به نام مکسین کالفیلد است که علاقه خاصی به عکاسی دارد و اندکی بعد، درمی‌یابد که دارای قدرتی عجیب و غریب است و می‌تواند زمان را به عقب برگرداند. قطعا تغییر گذشته و دست بردن در سرنوشت، پیامدهای خاص خودش را دارد و مکس رفته رفته می‌فهمد که قدرتی که به او هدیه داده شده است، آن‌چنان بدون خطر نیست و پیامدهای خودش را دارد.

بازی Life is Strange

روایت داستان و تعامل با محیط روی موبایل، همچنان از لذت بالایی برخوردار است

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت بازی Life is Strange که همان حس و حال را در نسخه موبایل برای شما تداعی می‌کند، رویارویی با شخصیت‌های دنیای بازی است. به عبارتی در نسخه موبایل این بازی نیز همانند نسخه اصلی می‌توانید با رابطه دوستی میان مکس و کلوی ارتباط برقرار کنید و تمام وقت خود را پای انتخاب‌ها و مشاهده سرنوشت این دو دوست بگذارید. یکی از موارد مهم در بازی‌های اپیزودیک و سینمایی، گیم پلی است. معمولا بازی‌های سریالی روی موبایل از نظر گیم پلی مشکل خاصی ندارند و سیستم کنترل شخصیت و تعامل با محیط به نحوی است که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند. با شروع بازی، با بخش راهنما و نحوه حرکت کردن مواجه می‌شوید. برای نگاه کردن به اطراف خود باید انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت به سمتی که می‌خواهید بکشید تا دوربین بازی نیز به همان سمت بچرخد. از طرفی برای حرکت کردن در مسیر بازی باید به صفحه نمایش ضربه وارد کنید؛ برای مثال اگر قصد رفتن به سمت چپ محیط بازی را دارید، با انگشت خود به سمت چپ ضربه وارد کنید. حال برای تعامل با محیط و انتخاب آیتم‌های مختلف نیز تنها کافی است علامت چشم‌ مشخص‌شده روی آیتم‌ها را انتخاب کنید تا بتوانید آن‌ها را مشاهده کنید و در پایان اطلاعات مورد نظرتان را به دست آورید.

گرافیک بازی روی آیفون 10 و گوشی‌های اندرویدی واقعا عالی است

به عبارتی مکانیزم‌های گیم‌‌پلی و نحوه استفاده آن‌ها به شکلی است که مخاطب به‌سادگی هرچه تمام‌تر بتواند از آن‌ها استفاده کرده تا به‌راحتی با بازی ارتباط برقرار کند؛ اما در کنار تمامی موارد ذکر شده، موردی که شدیدا شما را هیجان‌زده می‌کند، گرافیک و طراحی‌های بازی است که دقیقا همانند نسخه کنسولی و کامپیوتر خود است و شاهد افت فریم خاصی نیستیم. همچنین بهینه بودن بازی سبب شده تا مخاطب بتواند ساعت‌ها وقت خود را صرف بازی کردن کند. همچنین اگر دارای گوشی‌های پرچمدار نظیر آیفون X یا Galaxy S9 کمپانی سامسونگ هستید، حتما به سراغ بازی اندروید و آیفون Life is Strange بروید؛ زیرا گرافیک این بازی روی پرچم‌دار اپل و پرچم‌داران اندروید واقعا بی‌نظیر کار شده است.

بازی Life is Strange

در آخر، نسخه موبایل بازی Life is Strange تجربه‌ای هیجان‌انگیز و با ارزش است که می‌تواند خاطرات خوش مخاطبین این بازی را زنده کند و بار دیگر تجربه‌ای ناب را این بار روی پلتفرم موبایل به وجود آورد. شما می‌توانید قبل از خرید، نسخه دمو بازی Life is Strange را برای گوشی‌های اندروید دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Life is Strange


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده