نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدید بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood منتشر شد

تریلر جدید Werewolf: The Apocalypse – Earthblood، بازی جدید استودیوی Cyanide، تصاویر سینماتیک جدیدی از داستان خونین و ترسناک بازی را از منظر یک گرگینه به نمایش می‌گذارد.

رویداد دیجیتالی Summer of Gaming نشریه IGN با نمایش تریلر سینمایکی جذاب از بازی هیجان‌انگیز Werewolf: The Apocalypse – Earthblood رسماً کار خود را آغاز کرد. این بازی، بازی جدید استودیوی سیانید، سازنده بازی‌های Call of Cthulhu و مجموعه Styx است و هنوز زمان دقیقی را برای انتشار تعیین نکرده اما این بازی هم‌اکنون در فهرست علاقه‌مندی‌های فروشگاه اپیک گیمز موجود بوده و در ادامه می‌توانید تریلر جدید آن را به همراه اطلاعاتی که تاکنون از این بازی می‌دانیم، مشاهده کنید.

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood در نگاه اول، چیزی شبیه به یکی از قسمت‌های Resident Evil به‌نظر می‌رسد که گرگینه‌ها در آن نقش مهمی را دارند، اما این موضوع تنها در مورد جلوه‌های ظاهری این بازی صدق می‌کند. در توضیحاتی صفحه اختصاصی این بازی در Epic Games Store نوشته شده می‌خوانیم که شما در این بازی نقش کاراکتری به نام Cahal را بر عهده خواهید داشت. کال یک گرگینه یا Garou است که بعد از از دست دادن کنترل خشم درونی خود، از جامعه ترد شده و به تبعید فرستاده شده است. درحالی‌که هنوز منظور دقیق بازی از «Garou» مشخص نیست، به‌نظر می‌رسد که منظور شخصی است که با تصور اینکه به گرگ تبدیل شده، قدرت ویژه‌ای را به‌دست می‌آورد.

Cahal با استفاده‌های حالت‌های سه‌گانه‌ی گرگ، انسان و گرگینه به دفاع از گایا، مادر زمین می‌پردازد. هرچند Cahal باید تلاش کند تا با کنترل خشم خود، مانع از نابودی خودش شود.

دانلود از آپارات

طبیعتاً هریک از اشکال این شخصیت برتری خاص خود را داشته و باید در مواقع به خصوصی مورد استفاده قرار بگیرد. Cahal به‌عنوان یک گرگ می‌تواند شب‌ها به شکار رفته و بدون اینکه توجه طعمه را به خود جلب کند، بر آن غلبه کند. وقتی کال در شرایط انسانی خود قرار دارد، می‌تواند بین انسان‌های دیگر حضور داشته و هرکاری که نیاز داشته باشد را عملی کند. اما تنها حالتی که می‌تواند Cahal را واقعاً از بند رها کند، شکل گرگینه اوست که خشم درونی او را تخلیه کرده و با دریدن دشمنان به خواسته واقعی خود می‌رساند. اما Cahal در میان دفاع از زمین دربرابر صدمات و آسیب‌هایی که به‌طور پیوسته آن را تهدید می‌کنند، نقش کلیدی و بسیاری مهمی را در جنگ میان نژاد خود با Endron ایفا می‌کند. Endron یک شرکت بسیاری بزرگ استخراج نفت است در خدمت Wyrm، روح ویرانگر و جهنمی نابودکننده زمین قرار دارد.

Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

این موارد تقریباً تمامی اطلاعاتی است که تاکنون از محتوای Werewolf: The Apocalypse – Earthblood به‌دست ما رسیده است؛ اما در روزهای آینده جزئیات بیشتری در خصوص این بازی منتشر خواهد شد. جا دارد یک بار دیگر به این موضوع اشاره کنیم که این بازی هم‌اکنون در فهرست علاقه‌مندی‌های اپیک گیمز استور قرار گرفته اما تاریخ دقیق عرضه یا پلتفرم‌های مورد پشتیبانی آن هنوز اعلام نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده