نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

زمان برگزاری رویداد IGN Summer Of Gaming به‌تعویق افتاد

رسانه IGN به‌صورت رسمی اعلام کرد که به‌دلیل ناآرامی‌ها و اعتراضات اخیر در کشور امریکا، رویداد Summer of Gaming تا تاریخ ۱۹ خرداد به‌تعویق افتاده است.

سال ۲۰۲۰ از همان ابتدا نشان داد که با یک سال عجیب روبه‌رو هستیم. شیوع ویروس کرونا و نگرانی از همه‌گیر شدن آن باعث شد تعداد زیادی از نمایشگاه‌ها و رویدادهای بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی منحل شوند. لغو برگزاری E3 به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین رویدادهای این صنعت، باعث شد بسیاری از شرکت‌ها درتکاپو برای برگزاری مراسم آنلاینی به‌عنوان جایگزین آن شوند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که استودیوی الکترونیک آرتز زمان معرفی بازی Madden NFL 21 و سونی نیز زمان برگزاری مراسم نمایش بازی‌های پلی‌ استیشن 5 را که قرار بود در ابتدا در تاریخ ۱۶ خرداد برگزار شود به تأخیر انداخت.

پس از اینکه نمایشگاه‌‌ها و رویدادهای زیادی به‌دلیل بیماری کووید ۱۹ لغو شدند، رسانه IGN اعلام کرد که رویداد آنلاینی تحت عنوان Summer of Gaming با همکاری و حضور بسیاری از ناشران و بازی‌سازان برگزاری خواهد کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، درحالیکه قرار بود طی همین هفته این مراسم برگزار شود، اما به‌نظر می‌رسد حداقل فعلا برای چند روز عقب افتاده است؛ چراکه به‌نظر می‌رسد رسانه IGN نیز به‌تبعیت از همین اعتراضات زمان برگزاری رویداد آنلاین خود را تا تاریخ تاریخ ۱۹ خرداد (هشت ژوئن) به‌تعویق انداخته است.

IGN Summer Of Gaming

طبق اطلاعات و جزییات منتشر شده، درصورتی که شرایط کشور امریکا به همین ترتیب ادامه داشته باشد، احتمالا بازهم شاهد عقب افتادن زمان برگزاری Summer of Gaming خواهیم بود.

شما نیز لطفا نظرت خود درخصوص لغو چنین رویدادهایی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده